Joo et varmaan ainakaan heikoimmilla ole sen suhteen. Kyllä sut silti väsyttäisin jos ajettaisiin 2 tuntia putkeenUskoisin fyysisestä vaativuudesta olevan minulle etua etenkin kilpailun loppupuolella. :ahem:
Joo et varmaan ainakaan heikoimmilla ole sen suhteen. Kyllä sut silti väsyttäisin jos ajettaisiin 2 tuntia putkeenUskoisin fyysisestä vaativuudesta olevan minulle etua etenkin kilpailun loppupuolella. :ahem:
Varmasti!Joo et varmaan ainakaan heikoimmilla ole sen suhteen. Kyllä sut silti väsyttäisin jos ajettaisiin 2 tuntia putkeenOn sen verran tullut totuttua tähän mestaan...
Otan tänään selvää tuosta suihkusanssista, mutta kannattaa varautua ottaa pelkkä hienpyyhkimispyyhe, ja vaihtopaitaa mukaan. Alustavasti varasin Ricosta max. 15 hlölle pöydän klo 16:10 -> Meidän rata-aika päättyy klo 15:30. Ilmoitan myöhemmin, onko pikasuihkumahdollisuus.Kiva, että välillä kisa jossa tulee hiki. Ei minuakaan haittaa yhtään jos fyysisesti vaativa rata. Toivottavasti kisapaikalla suihkut sitten niin ei tarvitse hikeä valuvana syömään mennä kisan jälkeen.
Itse voisin varata sviitin hotelli-dompparista! :ahem:Tarvittaessa, jos fiilis nousee "liian hyväksi", niin mulla on mahdollisuus majoittaa jonkin verran porukkaa.
Takapihalla on telttapaikka, jossa lukee Jacques.Itse voisin varata sviitin hotelli-dompparista! :ahem:
Maanläheinen ja ilmastoitu sviitti=)Takapihalla on telttapaikka, jossa lukee Jacques.
Onkos tämä jo sun toivomuslistalla?Riittäisikö Nastylle jo kun katselisi kisoja vaikka varikolta käsin?
Onkos tämä jo sun toivomuslistalla?![]()
Suurin osa on 11-20 euroa, jos oikeasta paikasta katson: http://www.tokravintolat.fi/rico_etusivuMillainen on hintataso Ricossa?![]()
No huhhuh mitkä hinnat! :yuck: Mutta joo, kiitos tiedosta!Suurin osa on 11-20 euroa, jos oikeasta paikasta katson: http://www.tokravintolat.fi/rico_etusivu
Alat kuulostaa JoniltaNo huhhuh mitkä hinnat! :yuck: Mutta joo, kiitos tiedosta!
Katselen sitten ensi viikolla, että josko saisin vähän kolehtia kerättyä kotiväeltä. :ahem:Alat kuulostaa JoniltaMutta en tie, oisko joku täyttävä pizza 10n tai allekin... Ei ravintolassa kotiruoan hinnalla syökään, muttei nuo nyt niin pahojakaan (hinnat, ruoka hyvää) ole.
Siis toi ravintolahinnaksi alhainen. Ja siis kyl sieltä saa alkupaloja yms. ihan täyttäviäkin settejä alle kympillä. Ainakin Turun Ricosta saa, joten eiköhän tuoltakin.Alat kuulostaa JoniltaMutta en tie, oisko joku täyttävä pizza 10n tai allekin... Ei ravintolassa kotiruoan hinnalla syökään, muttei nuo nyt niin pahojakaan (hinnat, ruoka hyvää) ole.
No huhhuh mitkä hinnat! :yuck:
Eikä niitä mielestäni kannata edes verrata, eivät kilpaile keskenään. Ravintolaruoan tulossa oleva alv-muutos on muuten erittäin tervetullut kädenojennus ravintolayrittäjille. Mielestäni siinä vaiheessa, kun verokanta muuttuu, ei pidä laskea desimaaleja ravintolalaskun saatuaan, että läpikulkuerän pienennys siirtyy juuri sillä ja sillä ravintolassasyöntikerralla täysimääräisenä loppuasiakkaalle. Alv-kannan alentaminen 13 prosenttiin tervehdyttää pitkällä tähtäimellä ravintola-alaa ja ohjaa kuluttajia sekä ravintola- että myös kotiruoan osalta monipuolisempaan ja laadukkaampaan ruokavalioon niiden iänikuisten hunajamarinoitujen broilersuikaleiden asemesta.Ei ravintolassa kotiruoan hinnalla syökään