KKWCS kausi 2009 / sarjan pistetilanne

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
kärkinelikko lienee jo karussa, mutta voitto turussa niin sitten PeePeen päänahka olis
jo liipasimella ja sitä myöten kuuden sakkiin pääsy vois hyvinkin toteutua :)
(riippuu tietty osallistuuko bmw/wope kaikkiin kolmeen vikaan kisaan ja miten sijoittuvat)

edit. PeePeehän lupas tulla ainakin vikaan kisaan niin turku/forssa olis avainasemassa
edit2. toisaalta koita samaa kuin Vettel, eli uhoamista vaan kehiin että voitat kaikki loppukauden kisat :D
Täytyy myöntää sellainen asia, että kotiradalla ei pahemmin vierailevia tähtiä ole niinsanotusti silmille hyppinyt:) Nyt on kolme eri kisaa nähty tässä porukassa ja voin sanoa et kotikenttä tarjoaa huiman edun, mutta riittääkö se tässä sarjassa. Anssi Kelaan riittää kevyestikin:D, mutta nyt puhutaankin KKWCS:n eliitistä:dunno: Ja mitä uhoamiseen tulee, niin minä en ole Vettel. Täytyy realistinen tavoite ottaa ja katsoa kuin käy. Ankaraa treeniä huomennakin kun Turku karting saa autonsa Poroholmasta poies....
 

Örfil

Guest
Milloinkas on salatreenit Turussa?

Odottaa kovasti ajankohtaa...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Milloinkas on salatreenit Turussa?

Odottaa kovasti ajankohtaa...
Me pyrimme järkkäämään sopivan ajankohdan heti Forssa III:n jälkeen. lauantai sopinee paremmin kaikille. Ja todennäköisesti harkat halutaan sisäradalle, kerran kisakin on siellä. http://karting.dev.netello.fi/ varaustilannetta tarkkaillaan herkeämättä:ahem:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Minun palkintopallipaikkani ei ole muuten ollenkaan kirkossa kuulutettu. Sisäradat sopivat minulle yhtä hyvin kuin Rovanperälle asfalttirallit. Myllypurossa olin a-finaalissa suoraan vain siksi, että kävin treenaamassa. Cm todennäköisesti ottaa niskalenkin loppukaudesta vaikka on ajanut vähemmän kisoja kuin minä. En pidä tilastotieteestä, joten en ole viitsinyt laskea, onko DW:llä ja Wopella realistiset saumat ohittaa minut pisteissä. Forssa on ainoa kisa jossa uskon pystyvän olemaan samassa vaudissa heidän kanssaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Me pyrimme järkkäämään sopivan ajankohdan heti Forssa III:n jälkeen. lauantai sopinee paremmin kaikille. Ja todennäköisesti harkat halutaan sisäradalle, kerran kisakin on siellä. http://karting.dev.netello.fi/ varaustilannetta tarkkaillaan herkeämättä:ahem:
Olen kiinnostunut harjoittelusessiosta, vaikka kisaan tuskin osallistunkaan jo valmiiksi liian suurien menojeni vuoksi (ellen nyt yllättäen löydä itselleni 'sponsoria'). Ajan mökiltä Turkuun alle tunnissa, joten matkantekoon ei tarvitse käyttää aikaa liikaa. Osallistun harjoituksiin, jos päätän olla osallistumatta kisaan ja raaskin tuhlata 26 euroa.
 

Örfil

Guest
Bongatkaas tuttuja! Anssi Kela challenge -kisa


Kolme heppua oli ainakin tuttuja hutseja ;)
 

Örfil

Guest
Vinkki #2



Ei siis mitään turhia miehiä KKWCS sarjassa mukana :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Päätin juuri tämän kauden tavoitteekseni pyrkiä loppupisteissä 15 parhaan joukkoon. Kova homma kun samaan aikaan pitäisi pysyä radalla ja vielä lyödä edelläolijat. Toistaiseksi ollut ihan arpajaisia mun kisat, välillä hyvin ja välillä ihan penkin alle mistä jo kertoo pelkkä pistekeskiarvo. No, Forssa oli mun suuri suoritukseni jo ekakertalaisena, ehkä mä pärjään taas ihan hyvin :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei huono tavoite. Tosin kannattaa huomioida että siellä on ainakin Nipzyyz sellanen kaveri joka (JOS) tullee viimeseen kisaan ja saattaa kerätä sitten pisteitä ihan urakalla ;)
Muutoin aika tasainen toi 15:sta linja näyttäis olevan että mahkut olis minne vaan :)
 

Örfil

Guest
Pakko kysyä että kukas se kolmas oli? Veljekset tunnistaa kyllä, mutta muut näytti ihan oudoilta... :confused:

Kelan Anssihan se siinä mustissa, sitä ihan vasuria en tiedä. Lienee joku paikallinen stara.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Juu no Kelan tunnisti tietty, luulin että tarkotit sieltä löytyvän 3 KKWCS-kuskia :)
Tämä oli esikarsinta kilpailu. Itse Grande Finale oli Helsingissä 3 vuotta sitten ja siihen liittyy kolmas KKWCS kuski ainakin. Antaa porukan arvailla. X:ää ja asianosaista pyydetään vaikenemaan hetkeksi. Tästä karsintakisasta jäi kerrottavaa lähinnä:thumbdown, Helsingin finaali taas:thumbup:, vaikka kumpaakaan ei voitettu.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tämä oli esikarsinta kilpailu. Itse Grande Finale oli Helsingissä 3 vuotta sitten ja siihen liittyy kolmas KKWCS kuski ainakin. Antaa porukan arvailla. X:ää ja asianosaista pyydetään vaikenemaan hetkeksi. Tästä karsintakisasta jäi kerrottavaa lähinnä:thumbdown, Helsingin finaali taas:thumbup:, vaikka kumpaakaan ei voitettu.
Joo tiedän kuka SE kolmas on... ihmettelin kun ei näy kuvissa että onko tässä joku toinen vuosi kyseessä :)
Mutta joo, kiits tarkennuksesta :)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Enpä tiedä mitä muut tästä ajattelee mutta itselle tuli mieleen tämmöinen, kun nyt pistetaulukossa on 30 nimeä(taulukko ei kai ajantasalla:)), niin eikö KKWCS-sarjalle olisi hyvä saada oma kuskiyhdistys(sosial group).Eikö muissakin MM-sarjoissa vastaavat ole. Jäseneksi pääsisi kun on superlisenssi myönnetty. Itse uskoisin että touhu voisi paisua ensi vuonnakin vielä.

En satavarma miten noi toimii mutta olettaisin että esim. kisakutsut pystyisi lähettämään sieltä ns.vakiokuskeille jne. Vai onko näistä oikeasti mitään hyötyä

Nyt alle sitten haukut ja kuittailut kiitos:ahem:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
niin eikö KKWCS-sarjalle olisi hyvä saada oma kuskiyhdistys(sosial group).Eikö muissakin MM-sarjoissa vastaavat ole. Jäseneksi pääsisi kun on superlisenssi myönnetty. Itse uskoisin että touhu voisi paisua ensi vuonnakin vielä.
Superlisenssin myöntää järjestäjät, eli etteköös oo lukenu pientä printtiä ollenkaan?
Superlisenssin myöntämiselle on tiukka ehto, minkäänlaisia järjestäytymisiä ei suvaita, tää on diktatuuri nääs :D
 
Ylös