Forssaan pistetään ne ornarit, jotka ei asu minkään muun radan kaupungissa? Esim. Kerava / Järvenpää, kenties myös Vantaa ja Espoo pistettäis Forssaan samantien!Mites pisteet lasketaan, kun eri määrä ukkoja per "ratatiimi"? Keskiarvon mukaan tms?
Tre on sitten joko Kaanaa, Vauhtipussit..eikun -puisto tai Sutsukart.
Kukahan maksaa eniten Tai sitten FORSSA!
Jusbanhan kuuluu jo niiden muiden tamperelaisten kanssa samaan porukkaan, joten mikäs tässä on ongelma?Entäs ne jotka on vaan tyhmiä, esim Jusban?
Aha, tosta en tiedä mitään kun olen Pirkkalan porukassa :ahem:Jusbanhan kuuluu jo niiden muiden tamperelaisten kanssa samaan porukkaan, joten mikäs tässä on ongelma?
Mutta mä en kyllä luovu Jarkosta tiimikaverina! Niin!Siis PeePee Hyvinkäällä ja Jacques Helsingissä. Lopettakaa sekoilu!
No voinhan mä Hyvinkään tiimiä vahvistaa, koska sieltä olen kotoisin.Mutta mä en kyllä luovu Jarkosta tiimikaverina! Niin!
Kaippa se Kaanaa silti se luonnollisin vaihtoehto on. Puoltoääni Kaanaalle.Kai sitä jokainen parhaiten itse sen oman kotiratansa tietää Itse ajanut eniten Kaanaassa, Forssassa ja Suzukartissa. Forssa kuitenkin sen verran kauempana (eihän tuo Kaanaakaan tosin vieressä ole), että ehkä tuo Kaanaa olisi luonnollisin vaihtoehto.
:thumbup:Koska itä-länsi -kisa?