KKWCS kausi 2010 - tiimit

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mites pisteet lasketaan, kun eri määrä ukkoja per "ratatiimi"? Keskiarvon mukaan tms?

Tre on sitten joko Kaanaa, Vauhtipussit..eikun -puisto tai Sutsukart.
Kukahan maksaa eniten :rolleyes: Tai sitten FORSSA! :cool:
Forssaan pistetään ne ornarit, jotka ei asu minkään muun radan kaupungissa? Esim. Kerava / Järvenpää, kenties myös Vantaa ja Espoo pistettäis Forssaan samantien!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mutta mä en kyllä luovu Jarkosta tiimikaverina! Niin!
No voinhan mä Hyvinkään tiimiä vahvistaa, koska sieltä olen kotoisin.

Siis toisin sanoen omapäätös! Ei tallimääräys! PeePee maksoi tästä vain 2.3 miljoonaa euroa.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Kai sitä jokainen parhaiten itse sen oman kotiratansa tietää :) Itse ajanut eniten Kaanaassa, Forssassa ja Suzukartissa. Forssa kuitenkin sen verran kauempana (eihän tuo Kaanaakaan tosin vieressä ole), että ehkä tuo Kaanaa olisi luonnollisin vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Minun kotiratani olisi varmaan Lievestuore koska olen ajanut siellä selvästi eniten. Tosin Kaanaaseen taitaa olla lyhyempi matka, mutta en ole koskaan ajanut sielläpäin kuin Pirkan Pyöräilyssä.

Suzukart sitten seuraavana vaihtoehtona Tampereelta kun jonkun kolmisen kertaa tullut ajeltua siellä.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Eiköhän 4stroke, Haikki, lfb, Nipsu, Puhis, PBBMW, minä jne olla aika lailla pk-seutua, forssa on kuitenki jo aika landee ja alkaa murretta esiintymään :D ite oon 100% KIC for home circuit! ei epäilystäkään=) En ees pierase muuhun suuntaan vaikka olis vastatuuli!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Joo. Tää koko sarja pyörii Forssan ympärillä :) Se on siinä keskellä. Haluan itsekin taas korostaa etten asu Turussa mutta kotirata se on kun tuossa niin lähellä :)
 

Örfil

Guest
Kai sitä jokainen parhaiten itse sen oman kotiratansa tietää :) Itse ajanut eniten Kaanaassa, Forssassa ja Suzukartissa. Forssa kuitenkin sen verran kauempana (eihän tuo Kaanaakaan tosin vieressä ole), että ehkä tuo Kaanaa olisi luonnollisin vaihtoehto.
Kaippa se Kaanaa silti se luonnollisin vaihtoehto on. Puoltoääni Kaanaalle.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
KiC taitaisi olla mulle "kotirata", 10 minuutin dösämatkan päässä kun sijaitsee. Syksyllä ja talvella tulee varmaan käytyä useammin siellä ajelemassa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
KIC olisi myös mulle kotirata, kun siellä aikoinaan ajelin pari vuotta säännöllisesti. Toisaalta ekaa kertaa ajoin Myllypurossa ja päivämäärä oli muistaakseni 3.11.2004.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Näytti olevan paikka auki tiimissä Autosport Liikkuva Shikaani - Joensuu.

Voisin liittyä jos passaa.

*EDIT
Ja nyt kun tuota tiimiä on ilmeisesti kesken kauden mulkattu niin, ettei tiimissä ole Joensuulaisia lain niin kotipaikaksi Jyväskylä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös