Totke
Psyykeenmurskaaja
Virallisen lehdistötiedotteen mukaan Team Häme tunnetaan jatkossa nimellä Team Hämeet korville.
Cmoneyn vaimo päästää miehensä takaisin KKWCS-sirkukseen, jos tämä päättää talvitauon jälkeen tehdä paluun.
sataja kertoo, ettei Cmoneyn tarvitse valita moottoriurheilun ja perheen väliltä.
- Luotan, että hän osaa arvioida riskit oikein.
- En aio pilata hänen iloaan, koirat saan lenkitettyä aina itsekin, sataja sanoo.
Cmoneyn perhe hengailee kotona, ja lähtee lappiin lomailemaan vuodenvaihteen jälkeen.
Sadespesialisteja tarvitaan etenkin mm. sisäkisoissaTulokastalli raottaa hieman salaisuuden verhoa...
Tämä! Laita avattareksi.This is what I just wrestled:
]
Menee liian pieneksiTämä! Laita avattareksi.
Hei mä olen just nyt Portugalissa treeneisssä. Eikös meidän pitänyt treffata Palmelassa?"Tästä on hyvä jatkaa!" kommentoi tiimin toinen tehdaskuljettaja
FO110K odotellessaan lentoa Malagaan kohti tiimin talvitestiviikkoa.
(Reuters)
Ach so, mulla oli lennot väärään kaupunkiin, tainnu sihteeri tehdä mokanHei mä olen just nyt Portugalissa treeneisssä. Eikös meidän pitänyt treffata Palmelassa?
Kaanaassa on lumikelit, joten sinne ei mennä.
Toivon mukaan kerkiät edes loppukaudestaEn pääse osallistumaan ensi kauden kisoihin, kun olen ulkomailla. Ehkä loppuvuonna johonkin yksittäiseen. :dunno:
Sopimuspaperit on allekirjoitettu eli Team Toijala ja Force Ström yhdistyy yhdeksi talliksi ja Tallin nimeksi tulee Team AkaaTeam Toijala
Mike Milk
Force Ström
Jari5
Nämä tallit vois mun puolesta yhdistää...täytyy vielä saada vahvistus yhdistymiseen Mike Milkiltä,,mutta alustavasti näin.
Tiimin nimeksi ehdotinTeam Akaa:doubtful:...mutta sopimusta ei ole vielä allekirjoitettu
Lyhennetään T.Akaa joka kuvaa sijoittumistamme lähtöruudukossaSopimuspaperit on allekirjoitettu eli Team Toijala ja Force Ström yhdistyy yhdeksi talliksi ja Tallin nimeksi tulee Team Akaa