No sieltähän löytyi jo sponsorikin saman tien!Ehdotan että Flavio saa Team Loreal:n ihan itselleen, mottonahan siellä on jo valmiiksi "because YOU are worth it"
Ei vaan, Flavio unohtui ainakin mun listalta, täytyypi pistää privaa sille
No sieltähän löytyi jo sponsorikin saman tien!Ehdotan että Flavio saa Team Loreal:n ihan itselleen, mottonahan siellä on jo valmiiksi "because YOU are worth it"
Ei vaan, Flavio unohtui ainakin mun listalta, täytyypi pistää privaa sille
.Entinen F1-kuljettaja Eddie Irvine katsoo KKWCS-kuljettaja Andyn tehneen elämänsä pahimman virheen siirtyessään Hämeet Korville -talliin Totken tallitoveriksi.
Irvine veikkaa Andyn saavan kunnon selkäsaunan Totkelta.
- Andy on astunut leijonan kitaan. Siirto oli häneltä puhdasta hulluutta, Irvine arvioi uutistoimista TASS:ille.
- Uskon että hän kokee murhaavan kohtalon. Huonompaa päätöstä hän ei olisi voinut tehdä. Ainoa syy jonka näen voisi olla se, että hän ei halunnut jatkaa asumista Helsingissä ja joutua Powered by BMW:n tallikaveriksi. BMW ei ehkä ole yhtä korkealle arvostettu kuin Totke, mutta hän saattaa olla aivan yhtä nopea. Andy saattoi ajatella, että on parempi joutua Totken kuin Powered by BMW:n pieksemäksi, Irvine jatkoi.
Pohjoisirlantilainen rääväsuu ei arvosta Andy kuljettajana järin korkealle. Irvine muistuttaa, että viime kauden jälkimmäisellä puoliskolla jopa Jacques oli melkein samassa vauhdissa, kuin Andy – ja mutkin KKWCS-kuljettajat ovat tuottaneet Andylle vaikeuksia
- Jos katsotaan Andyn uraa, Dominic, Albert Oil ja Nipsuhuuli löivät kaikki hänet. On ollut liian paljon kisoja, joissa hän ei ole loistanut, jotta voisi sanoa hänen olevan samalla tasolla näiden kavereiden kanssa, Irvine tylytti. MTV3
Pakkolykkäsin sut Campos Kissanmaa tiimiin. Voitte Oton kanssa neuvotella tiimin nimestä, jos siltä tuntuu.Joo ei ainakaan minun maailmani kaadu jos jää tiimipisteet saamatta, voi nimittäin olla täysin mahdollista että jää henk.koht. pisteetkin saamatta. :thumbup: Karting on hauskaa, mutta ihmeellistä siksi kun toiset osaa mennä niin hemmetisti lujempaa.
Ei. Lähinnä ei haluta hankaloittaa softa tekoa tai pisteiden laskua.Onnistuisiko 3 kuskin tiimit rallimeiningillä?
Ehdokaslista siis käyntiin, Nipzyys kykenisi ajamaan vain 1-2 kilpailua, joten tiimihengessä ajaminen vähän turhaa.Ennen kauden alkua voi kuskin vaihtaa, sen jälkeen ei onnistu. Anna siis kenkää kaverille ja ota uusi ja ilmoita tänne asap.
Tota, nolo sanoa, mutta sääntöjen mukaan:Ennen kauden alkua voi kuskin vaihtaa, sen jälkeen ei onnistu. Anna siis kenkää kaverille ja ota uusi ja ilmoita tänne asap.
* Tiimi saa vaihtaa kauden aikana (kauden jo alettua) kuljettajaa vain kahdesti.
Ennen kisoja siis jo kakkoskuskin paikka auki?Team McLarenilla on kakkoskuskin paikka auki! :thumbup:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1440632&postcount=72Team Long Drink Racing
Joni
Jason D
Teillä olisi ainakin tuo Klick.http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1440632&postcount=72
Näiden tietojen jälkeen harkitsen irtautumista tästä tiimistä. Voisin perustaa oman uuden tiimin, kunhan saan rahoituksen kuntoon.
Teillä olisi ainakin tuo dick.
Minulla olisi muuten Alkon tarroja vinopino. Liimataanko hyppypukuihin ja pyydetään manageri hoitamaan homma niin jotta saataisiin sponssikaljaa??Liukastetta mäntiin tai vaihtoehtoisesti vastustajan renkaisiin? Mahdollisuudet ovat rajattomat!
Jos sulla oikeasti noita alkon tarroja on, niin sellaisethan pistetään meikun biiliin kiinni ja toiset omien kenkien kylkeen! Ei tarvitse vuokrakamoista huolehtia ja sponssi on tyytyväinen :ahem:Minulla olisi muuten Alkon tarroja vinopino. Liimataanko hyppypukuihin ja pyydetään manageri hoitamaan homma niin jotta saataisiin sponssikaljaa??