Perkele.Voisihan sitä pikkuhiljaa koittaa.
Sama, paitsi että *pakenee*
Itsehän ponnista paikalta, jos minun sinne sallitaan saapuvan, toisaalle... :dunno:
Perkele.Voisihan sitä pikkuhiljaa koittaa.
Sama, paitsi että *pakenee*
Eipä noihin tiedotuksiin ole tänä kesänä ollut yhtään luottamista, ei edes edellisenä päivänä tehtyihin arvioihin.Näyttääpi siltä että pääsemme ajamaan sään puolesta ulkokisan.
Älä siinä manaa.. :frank:Eipä noihin tiedotuksiin ole tänä kesänä ollut yhtään luottamista, ei edes edellisenä päivänä tehtyihin arvioihin.
UKKOSTA! KAIKKIALLA UKKOSTA!Älä siinä manaa.. :frank:
maksett
Hiljaa..UKKOSTA! KAIKKIALLA UKKOSTA!
Ei, mutta autot on.Kysynpä nyt tyhmänä, että miksei siellä voi sateella ajaa ulkona? Ajetaanhan muuallakin. Turkulaiset on tehty sokerista?
Väittävät että autot tukehtuu ja ajettavuus kärsii. Tekosyitä.Kysynpä nyt tyhmänä, että miksei siellä voi sateella ajaa ulkona? Ajetaanhan muuallakin. Turkulaiset on tehty sokerista?
Hyvä kysymys. Olen käsittänyt, etteivät ainakaan kisaa keskeyttäisi - ainakaan pienestä sateesta. Vapaat ajelut varmaan kyllä.Mitäs sit jos alkais sataa kesken kisan niin keskeytetäänkö?
Ei kanssa tietoa/kokemusta kys. tilanteesta...Hyvä kysymys. Olen käsittänyt, etteivät ainakaan kisaa keskeyttäisi - ainakaan pienestä sateesta. Vapaat ajelut varmaan kyllä.
Osaako Turun veljekset kertoa tarkemmin?