Kyllähän KIC:n nykyisessä rataprofiilissa on parikin ohituspaikkaa, jos kuljettajat ja autot on tasaväkisiä, mutta kuten edellisissä postauksissa on jo sanottu niin autojen suoravauhdilla on aika suuri merkitys pääseekö tuolla ohi vai ei, samoin esim ulostulo ekan kaarteen jälkeen, ja kuinka viisaasti edellä ajava sen ajaa niin että takana tuleva paremmalla suoravauhdilla varustettu auto/kuljettaja ei hyödy siitä liikaa.
Eka kaarre on muutoinkin vähän sellanen että sitä on vaikee ajaa täydellisesti joka kierroksella niin ettei auto pompi yhtään, ja siinä saattaa niitä ratkasuja ohituksen suhteen tulla.
Riittää että on kymmenyksenkin nopeampi kuin edellä ajava niin kyllä kova kuski pystyy hakee sen ohituspaikan vaikka väkisin.
Rata on yleisestikkin sellainen että pienikin auton pomppiminen tai ajolinjan muutos tuo aikaa roimasti lisää, tuolla kun aika pyörii lähes kokoajan 2 kymmenyksen sisällä niin kymmenyksenkin ajovirheen pystyy tuntemaan, kun ajaminen on tarkkaa tikuttamista mutkasta toiseen.