KKWCS Season 2009, round 10 / Final race @ Kart´In Club

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hyvä jos tulee noin paljon kovia kuskeja.. Askon on vaikeampi päästä musta ohi pisteissä. ;)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Hyvä jos tulee noin paljon kovia kuskeja.. Askon on vaikeampi päästä musta ohi pisteissä. ;)
Se mitä sanoin 10vuoden ajalta on totuus. Turussa halusin lopullisen varmistuksen ja sen sain:cool: Ammattikuskeilla on tullut pyyhittyä asfalttia kunnolla siellä, mutta harrastelijakärkikaksikon lyömiseen olisi "kotona" tarvittu jo pientä ihmettä. Crahakin oli kyllä lähellä, joten terveenä ja hyvällä autolla olisi voinut jotain mahkuja olla, kun kevyempi olen.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16925
Tosiaan viimesin kerta kun kartingia ajanut taisi olla 2006 elokuussa:



Ääh kun hidasta menoa oli tuolloin! :nope::thumbfh:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16925
Niih mulle sopii paremmin sellaset isot V10-sylinterisillä varustetut Formulat 900hp:llä kuin tuollaiset karting lelut. Anteeks vaan! :(;)
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jää väliin (työpäivä) joku muu saa pitää perää tällä kertaa. Mutta palaan ensi kaudella kuin James Bond, entistä vahvempana.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Itse ajoin tuolla muistaakseni 2 vuotta sitten viimeksi yhden viikonloppukisan, ja sitä ennen vielä vuosi takaperin useamman. Eikö siellä ole sen jälkeen tulleet uudet autot? Lienevät silti melko samanlaisia ajaa kylläkin...
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Itse ajoin tuolla muistaakseni 2 vuotta sitten viimeksi yhden viikonloppukisan, ja sitä ennen vielä vuosi takaperin useamman. Eikö siellä ole sen jälkeen tulleet uudet autot? Lienevät silti melko samanlaisia ajaa kylläkin...
Huhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Saapumiseni kekkereihin selviää ensi keskiviikkona. Vahva tunne, että mukana olisin...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Huhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.
Ok, kiitos. En edes huomannut, vrt 2006 ajoihini, kun syksyllä 2007 ajoin sen yhden kisan. 90sarjassa 5. ruutu jotain 0,14s paalusta, ja kisassakin 5. ja vajaa 3 sekuntia voitosta.
E: Sain siin turpiin 4ltä, ml WoPe :D Mutta erot niin pieniä että tuollakin mahdollista oppia nopeasti ajamaan ns. perus-hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tosiaan viimesin kerta kun kartingia ajanut taisi olla 2006 elokuussa:



Ääh kun hidasta menoa oli tuolloin! :nope::thumbfh:
Niih mulle sopii paremmin sellaset isot V10-sylinterisillä varustetut Formulat 900hp:llä kuin tuollaiset karting lelut. Anteeks vaan! :(;)
Jos sulla on vaikeuksia pitää alle 10hp verme käsissäs, niin veikkaan että tommonen oikea 900-heppainen V10-formulakin jäisi kesyttämättä.

Ihan mutuna vaan.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16925
No ei sladittelin tuolla tahallaan tuolloin koska oli tylsää ajella lähes yksin ku joku pari-kolme kuskii radalla! :alppu:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Niih mulle sopii paremmin sellaset isot V10-sylinterisillä varustetut Formulat 900hp:llä kuin tuollaiset karting lelut. Anteeks vaan! :(;)
Playstation?

Huhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.
Mielenkiintoista. Ei ole itselläkään uusista autoista kokemusta, joten mielenkiinnolla odotellaan kuinka niiden kanssa pääsee sinuiksi:ahem: No helpompia kaiketi kuin Haaparannan autot:D
 

Örfil

Guest
Tuolla radalla oman kokemukseni mukaan ei voi sladailla ja pääsuoran jälkeisessä mutkassa auto hyppyytti jos ajoi sen widuix. Siis tosi tarkka rata ajella.

Taas ajellaan rännissä ja kuten Turussa, niin tämä on kuin Monaco eli ohituksia ei tehdä kuin äärimmäisten typeryyksien sattuessa.

Sillee huono paikka ajaa kisa, koska kisa ratkaistaan jo aika-ajossa.
Mutta hieno homma että ajetaan tuolla, kun päästään kokeilemaan painotasattuja autoja. Ja uus rata KKWCS sarjaan.

Mutta tämä monacomaisuus on todettu firmakisoissa: olen pitänyt tuolla takana selvästi mua VMKC:ssä nopeampaa kaveria ihan sillä että se kympän, pari nopeampi aika ei salli ohitusta jos edellä ajava osaa kikat.
 

Örfil

Guest
Sopisko että mukiloidaan sut Lahdesjärvellä, työnnetään takakonttiin ja päästetään ulos Hgissä?

Työllistettäis tässä samalla yks forumisti työryhmineen ;)
Kenties annetaan yksinoikeudet asiaan!
 
Ylös