Se mitä sanoin 10vuoden ajalta on totuus. Turussa halusin lopullisen varmistuksen ja sen sain Ammattikuskeilla on tullut pyyhittyä asfalttia kunnolla siellä, mutta harrastelijakärkikaksikon lyömiseen olisi "kotona" tarvittu jo pientä ihmettä. Crahakin oli kyllä lähellä, joten terveenä ja hyvällä autolla olisi voinut jotain mahkuja olla, kun kevyempi olen.Hyvä jos tulee noin paljon kovia kuskeja.. Askon on vaikeampi päästä musta ohi pisteissä.
Samaa mieltä....ja hyvällä autolla olisi voinut jotain mahkuja olla, kun kevyempi olen.
Williamsista tulee Jonille hyvä kirittäjä.Tosiaan viimesin kerta kun kartingia ajanut taisi olla 2006 elokuussa:
Ääh kun hidasta menoa oli tuolloin! :nope::thumbfh:
Huhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.Itse ajoin tuolla muistaakseni 2 vuotta sitten viimeksi yhden viikonloppukisan, ja sitä ennen vielä vuosi takaperin useamman. Eikö siellä ole sen jälkeen tulleet uudet autot? Lienevät silti melko samanlaisia ajaa kylläkin...
Wilzku pätkii Jonin mennen tullen. Varma tieto :ahem:Williamsista tulee Jonille hyvä kirittäjä.
Ok, kiitos. En edes huomannut, vrt 2006 ajoihini, kun syksyllä 2007 ajoin sen yhden kisan. 90sarjassa 5. ruutu jotain 0,14s paalusta, ja kisassakin 5. ja vajaa 3 sekuntia voitosta.Huhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.
Tosiaan viimesin kerta kun kartingia ajanut taisi olla 2006 elokuussa:
Ääh kun hidasta menoa oli tuolloin! :nope::thumbfh:
Jos sulla on vaikeuksia pitää alle 10hp verme käsissäs, niin veikkaan että tommonen oikea 900-heppainen V10-formulakin jäisi kesyttämättä.Niih mulle sopii paremmin sellaset isot V10-sylinterisillä varustetut Formulat 900hp:llä kuin tuollaiset karting lelut. Anteeks vaan!
yeah, right!No ei sladittelin tuolla tahallaan tuolloin koska oli tylsää ajella lähes yksin ku joku pari-kolme kuskii radalla! :alppu:
Elä ny ruppee siellä!Jos sulla on vaikeuksia pitää alle 10hp verme käsissäs, niin veikkaan että tommonen oikea 900-heppainen V10-formulakin jäisi kesyttämättä.
Ihan mutuna vaan.
Playstation?Niih mulle sopii paremmin sellaset isot V10-sylinterisillä varustetut Formulat 900hp:llä kuin tuollaiset karting lelut. Anteeks vaan!
Mielenkiintoista. Ei ole itselläkään uusista autoista kokemusta, joten mielenkiinnolla odotellaan kuinka niiden kanssa pääsee sinuiksi:ahem: No helpompia kaiketi kuin Haaparannan autotHuhtikuussa 2007 tulivat uudet autot. Ajettavuusero edellisiin on itse asiassa aika merkittävä.