Jos et saa järkättyä, niin häviät mulle pisteissä. :ahem:Äh, mikä viikonloppu. Pitääpä harkita osallistumista kuitenkin.
Pistä alustavasti listaan. Katotaan saanko järkättyä muut menot niin, että pääsen.
Pirita sanoi, että 72 suostuu. :ahem:Kehtaiskohan möötte-emännäksi kysäistä Piritaa?
:thumbup:Pirita sanoi, että 72 suostuu. :ahem:
Let me help you:thumbup:
Päälukua päivitelty, lupasin että min. 15 saadaan kasaan, eli hopihopi, lisää ilmottautumisia vaan :ahem:
Harmittaa entisestään etten pääse.. Itsellenihän tuo klo 10:00 nimittäin olisi aika optimaalinen aika. Olen silloin parhaimmillani.. Noh, näillänäkymin siihen aikaan teen juoksuvetoja ihan oikeiden urheilijoiden kanssa..sen verran tuohon aikaan liittyen niin ei ollut paljon vaihtoehtoja, koko päivä oli siellä buukattu 12:00 eteenpäin...
Toisaalta, jos asut Vantaalla niin ei tuo vielä ole edes pahakaan herätys
(eikä siihen kauaa jää väliä jos meinaa esim. käydä syömässä ennen aika-ajoa )
Noh, me Tampereelta tulevatkin joudutaan heräämään vielä pari tuntia sua ennen. Kyl sunki pitäs pystyäOn kyllä tosi aikaseen... Abu Dhabin takia joo mutta pitääpi vielä miettiä...
Ite oon varmaan tuohon aikaan vielä puoliunessa, mutta eiköhän sitä herää samalla sekunnilla ku moottori käynnistyyHarmittaa entisestään etten pääse.. Itsellenihän tuo klo 10:00 nimittäin olisi aika optimaalinen aika. Olen silloin parhaimmillani.. Noh, näillänäkymin siihen aikaan teen juoksuvetoja ihan oikeiden urheilijoiden kanssa..
muistinko mainita siitä sun händikäpistä mitään?Kotikisa <3 Im in!
muistinko mainita siitä sun händikäpistä mitään?
En ole kerinnyt vielä puhumaan siitä, täytyykin kysyä onko se tuolla aikataululla edes mahdollista...
Ajetaankos muuten kilpailu painojen kanssa vai ilman?
jätetään ne mutta:t kotiin ja kisaamaan :ahem:Mieli tekee mukaan, mutta vielä on monta muttaa........