HUHHEI!!! :thumbup:Pirita sanoi, että 72 suostuu. :ahem:
Kannattaa Tampereelta kysellä kun joku sieltä varmaan kuitenkin autolla ohi paahtaa. Itse en valitettavasti taida päästä koko tapahtumaan, ja vaikka tulisinkin niin oma auto jäis varmaan möötteilyn edestä syrjään.Sitten toiseen asiaan, olen ehkä vähän aikaisin liikkeellä mutta kuitenkin.. Pystyykö kukaan vähän kauempaa tuleva lupailemaan alustavasti voivansa noukkia minut kyytiin Hyvinkäältä? Normaalisti olen matkustellut Nastyn kyydissä, mutta tällä kertaa se ei onnistu. Tuossa moottoritien (E12) varrella on pari huoltoasemaa, voisin tulla jommalle kummalle niistä, niin ei tarvitse tehdä ylimääräistä lenkkiä Hyvinkään keskustassa..
Jos Tampereen autoon vaan mahtuu, niin tottahan toki. Eli siitä motarin varresta kyllä pääsee mukaan helposti.voivansa noukkia minut kyytiin Hyvinkäältä?
Mitä jos kuljettaja ei jaksa kantaa painoja autoon? Voisin ajatella, että jollain 50kg painoisella kuljettajalla saattaa tuottaa vaikeuksia kantaa 40kg punnuksia..Follo: se toimii KIC:ssä helposti:
- kuski astuu kamat päällä vaa'lle
- ratavalvoja sanoo paljonko otat telineestä painoja
- sitten marssit autolle painot sylissä ja laitat ne painot auton painolaatikkoon haluamaasi paikkaan
- jos kuski on varusteissaan yli 90 kg, lisäpainoja ei tule, mutta kaikki punnitaan jotta ei tule "BAR -epäilyksiä"
Itseasiassa mun mielestä toi voisi olla hyvä juttu. Jos Bernie ja Max vaan hyväksyy. Nazir on tämän ehdotuksen kannalla.Ilman muuta reilua ettei naisille lisäpainoja. Eikös sitäkin siis voisi pitää ihan sovittuna myös?
Painoja on 2,5kg=keltainen, 5kg=punainen, 10kg=sininen ja autoon mahtuu kaikkiaan 30kg painoja kyytiin ja kaikissa on kahvaa... ainakin 25kg kanniskelu sormissa on mukavaa...Niissä on kahvat ja niitä on alkaen 5 kg:sta eteenpäin (muistaakseni) ja siinä autojen lähellä eli voi kanniskella yksitellenkin.
Et ois ennakkoon kertonut!! Tai voihan niitä pois ottaa myös=) Tai öljyä renkaisiin ymym..Painoilla voi myös tehdä kivan käytännönpilajäynän kisatoverille ja lisäillä salaa uskomattomat määrät painoja autoonsa ja sitten nauraa räkäisesti kun mies ei kykene mihinkään!
HÄHÄ!
Kyllä niitä painoja riittää kaikille...Riittääkö kaikille painoja, kun suurin osa on alle 90kg.
Ei. Pikemminkin nostaa 107:taanseitsemään. Paitsi naisille ei joo tarvi.pitäiskö rajaa siirtää 80 tai 85kg
Eiköhän ne riitä!Riittääkö kaikille painoja, kun suurin osa on alle 90kg. Eli pitäiskö rajaa siirtää 80 tai 85kg.
Nope! Menee kiistelyksi.Ja toisaalta harjoitusten jälkeen selkeästi huonommalle autolle / autoille voisi antaa -10 alemman rajan?
No mutta jos herrasmiehinä tehtäiskin niin että naiskuskeja ei painosääntö koske?/QUOTE]
Tokihan tämä käy näinkin..