Örfil
Guest
Tänään lähtee sitten maksutiedot tulemaan.
Ja vielä on hetki aikaa mattimyöhästen ilmoittautua!Tänään lähtee sitten maksutiedot tulemaan.
kaskas, itse olin unohtanut nämä kokonaan, hyvä kun löytyi!
2, toisesta en oo ihan varma (viimenen 180-ast ennen varikolle tulosuoraa)Loistavaa matskua! Montakos oikeata jarrupaikkaa ko. radalla on?
Mulla voi olla "hieman" totuttelemista rataan, kun kaikki ajamani radat on sisäratoja ja vielä aika hitaita Forssaan verrattuna . Mutta varmasti on hauska kokemus ajaa ulkoradalla ekaa kertaa :ahem:
On se oma taiteenlajinsa, mulla oli ulkoradalla käyntejä ennen viime vuoden Forssaa tasan yksi, ja sekin 3v. aiemmin...Mulla voi olla "hieman" totuttelemista rataan, kun kaikki ajamani radat on sisäratoja ja vielä aika hitaita Forssaan verrattuna . Mutta varmasti on hauska kokemus ajaa ulkoradalla ekaa kertaa :ahem:
jep, meikkis alkaa oleen jo liian vanha "luupää" meiningilleUlkoradalla täytyy olla luupää ja uskaltaa antaa mennä fiiliksellä.
Ja mun päästä ei luuta löydä edes Horatio Caine ja kumppanit.jep, meikkis alkaa oleen jo liian vanha "luupää" meiningilleUlkoradalla täytyy olla luupää
Täh? Vuoden mua vanhempiko olet tai jotain? En minä ainakaan ole liian vanhajep, meikkis alkaa oleen jo liian vanha "luupää" meiningille
jep, 1v. 3kk vanhempi, se tekee jo paljon, kato mä olin viime vuonna siinä missä sä et ole vieläkään, ts. tänä vuonna sullakin hidastuu vauhti hyvinkäällä joTäh? Vuoden mua vanhempiko olet tai jotain? En minä ainakaan ole liian vanha
Täh? Vuoden mua vanhempiko olet tai jotain? En minä ainakaan ole liian vanha
Eli mulla on vielä pari vuotta aikaa löytää edes jonkinlainen vauhti?jep, 1v. 3kk vanhempi, se tekee jo paljon, kato mä olin viime vuonna siinä missä sä et ole vieläkään, ts. tänä vuonna sullakin hidastuu vauhti hyvinkäällä jo
(excuses excuses )
jep, sitten alkaa tää suvantovaihe :ahem:Eli mulla on vielä pari vuotta aikaa löytää edes jonkinlainen vauhti?
Joo, totta, tällä http://www.youtube.com/watch?v=pOyuR6RGsUc tavalla kyntelen ruohoa ja hiekkaa sittensadekelin mahdollisuus on olemassa ja se voi pistää pakan täysin sekaisin. Tällöin riskialttiit kuljettajat keräävät voikukkia lailla alpun ja varmanpäälle ajavat menestyvät.
Sateen mahdollisuus myöskin nosti erityisesti Andyn kerrointa, joka olisi muuten alkanut ehkä jopa ykkösellä!