KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
no 3 viikkoa nyt ilman tippaakaan niin en nyt tiedä tuostakaan oikein :rolleyes:
No niin mut oikeesti vissiin Kimikin on viikkojakin ilman välillä. Venehorjahtelut sun muut on vaan levinny maailmalle, ja joillekin se on ehdoton totuus kaverista nyt ja aina. Vilpittömät pahoitteluni juopoksi leimaamisesta :)

FO110K

Banned
mitn pahoitteluja tarvita, hyvähän se on jos saa vuoden Kimi-tittelin :D
(mun horjahtelut soutuveneellä ei vaan leviä youtubeen asti ;))

DW

2009-2016
Kuumaan ryhmään laitoitte. No täytyy yrittää pitää vauhtia ryhmän tasolle sopivana. En ihmettele, jos vaikka jäisin erän jumboksi erityisesti aika-ajossa. Sen verran kovaa Andy ja RacerX menivät Forssassakin.

Ryhmien ajovuorot voivat antaa lisää haastetta, kun B-ryhmällä on radalle mennessään jo tavoiteajat, niin sieltä voi yllättäviäkin ajan alituksia tullakin. Aika-ajot on yleensä itselläni se heikompi osuus. Mielenkiintoiseksi menee...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tuossa seurassa ei voi tulla huonoa kierrosaikaa. Saat Follo sen kaljakorin sitten kisapaikalla :thumbup:
Ja kun ei oo neljää lähtöä, niin saat toisen myös. ;)
*soittaa jo Haaparannalle varmistusta*
Pojat pelaa yhtä kilpakumppania ulos kärkitaistelusta..
"Annetaan sille pari koria kaljaa niin se ei ainakaan voita meitä"

Katala juoni Andylla ja PeePeellä!!! :D

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Kuumaan ryhmään laitoitte. No täytyy yrittää pitää vauhtia ryhmän tasolle sopivana. En ihmettele, jos vaikka jäisin erän jumboksi erityisesti aika-ajossa. Sen verran kovaa Andy ja RacerX menivät Forssassakin.
Kyllähän tossa on sellanen ryhmä että jos autoissa on 0.5-1sek eroja niin järjestys voi olla miltei miten päin vain=)

Makkonen

Guest
Kyytiä vailla... Onkos Hesan keskustasta (tahi lähettyviltä) kukaan lähdössä? Tahi Hyvinkään keskustasta radalle?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kyytiä vailla... Onkos Hesan keskustasta (tahi lähettyviltä) kukaan lähdössä? Tahi Hyvinkään keskustasta radalle?
Olen ehkä, ja haluan painottaa ehkä, tulossa mökiltä Hyvinkäälle, ja tällöin kulkisin Lohjan vierestä ykköstietä. Suurimmalla todennäköisyydellä olen kuitenkin ensi lauantaina himassa Helsingissä.

Makkonen

Guest
Olen ehkä, ja haluan painottaa ehkä, tulossa mökiltä Hyvinkäälle, ja tällöin kulkisin Lohjan vierestä ykköstietä. Suurimmalla todennäköisyydellä olen kuitenkin ensi lauantaina himassa Helsingissä.
Laitan privaa tulemaan kohta...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Niin elikkä halukkaille tiedoksi, olen ajamassa reittiä:
Kirkkonummi-Iso Omena-Kehä I-Tren motari - Hyvinkää ja voin ottaa halukkaita kyytiin...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Foksu yksi kyssäri! Avauspostauksen mukaan radalta ei saa ajohanskoja - onko tämä tosiaankin tilanne ?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Foksu yksi kyssäri! Avauspostauksen mukaan radalta ei saa ajohanskoja - onko tämä tosiaankin tilanne ?
Kyllä siellä hanskoja on, tosin autojen ratit ei niitä vaadi. Materiaali siis on sellaista, että saa ihan hyvän otteen ilmankin, ja aina parempi tuntuma ilman hanskoja

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
...ja aina parempi tuntuma ilman hanskoja
Lisää vinkkejä, millä jäät taakse :) Noo teen kuitenkin paikanpäällä päätöksen, hanskoilla vai ilman.
Vuosi mennyt viime Hyvinkään kisasta. Kärkikaksikon jälkeen sijat 3-8 eniten jännittää kuvitellessani itse sijoittuvani sinne mahdollisesti Andyn, DickWn, PeePeen, PbBMWn ja RXn sekaan. Ehkä se RXn viime vuoden etumatka on tiukentunut muihin äsken nimettyihin merkittävästi.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Ehkä se RXn viime vuoden etumatka on tiukentunut muihin äsken nimettyihin merkittävästi.
No ainakin Andy ja BMW oli viime vuonna kärkikaksikon ulkopuolella selkeesti, näistä ainakin Andyn odotan kehittyneen haastajaksi, BMW:stä vaikea sanoa, Toijalassa ajoi lujaa hänkin...
PeePeen viime vuosi meni tekniikkamurheiden kanssa, vaikee sanoo todellista nopeutta mutta olettaisin olevan samoissa kahinoissa RX:n kanssa myös...
Dickin nopeus täysi mysteeri, riippunee siitä kuinka nopsaan pääsee sinuiksi radan kanssa...
Veikkaan että teillä ed. mainituilla tulee oleen tiukka vääntö :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
No ainakin Andy ja BMW oli viime vuonna kärkikaksikon ulkopuolella selkeesti, näistä ainakin Andyn odotan kehittyneen haastajaksi, BMW:stä vaikea sanoa, Toijalassa ajoi lujaa hänkin...
PeePeen viime vuosi meni tekniikkamurheiden kanssa, vaikee sanoo todellista nopeutta mutta olettaisin olevan samoissa kahinoissa RX:n kanssa myös...
Dickin nopeus täysi mysteeri, riippunee siitä kuinka nopsaan pääsee sinuiksi radan kanssa...
Veikkaan että teillä ed. mainituilla tulee oleen tiukka vääntö :)
BMW oli aika-ajon 3. ja aika lähellä paaluakin. Andy on kehittynyt. Miksei PeePeen tämäkin kerta menisi tekniikkamurheissa... :) RX nyt näytti viime vuonna nopeuttaan, se tuskin hirveästi katoaa näin "lyhyessä" ajassa. Videon perusteella kuvittelen että DWn kanssa opitaan rata aika hyvin. Henk. koht uskon että omaa ajotyyliäni ei tarvitse edes muokata kuten Myllypurossa. Hyvinkäällä ne varmaan kääntyy ratilla asvaltilla kyllä. Jokerina, ties vaikka Alppukin edelleen yltää taisteluvauhtiin sinne sijoille missä Andykin on :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kyllä siellä hanskoja on, tosin autojen ratit ei niitä vaadi. Materiaali siis on sellaista, että saa ihan hyvän otteen ilmankin, ja aina parempi tuntuma ilman hanskoja
Itse ajoin testeissä pyöräilyhanskoilla ja se tuntui varsin toimivalta ratkaisulta.. Joten se lienee oma valintani..

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Lauantainahan paistaa kuitenkin aurinko eikö vain! :)

Viimeksi muokattu: