KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Mites voikohan varmistaa onko tuolla autoja miehille? Viimeksihän (kun minä ajoin) niistä oli pikkaisen pulaa..

Jos niin voisin alustavasti ilmoittautua. Pitää tuolta paremmalta puoliskolta varmistaa oliko meillä jotain suunnitelmia tuolloin - ei muistaakseni :rolleyes:

... joka tapauksessa perun ennen 20.6. jos tuo jotain keksii!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mites voikohan varmistaa onko tuolla autoja miehille? Viimeksihän (kun minä ajoin) niistä oli pikkaisen pulaa..
FO110K voi toki varmistaa, mutta itse veikkaisin, ettei kalustossa ole varmaan suurta eroa edellisiin kertoihin tuon asian suhteen. Veikkaan että siellä on 1-2 isompi penkkistä autoa ja loput on meille urheilijoille. :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
FO110K voi toki varmistaa, mutta itse veikkaisin, ettei kalustossa ole varmaan suurta eroa edellisiin kertoihin tuon asian suhteen. Veikkaan että siellä on 1-2 isompi penkkistä autoa ja loput on meille urheilijoille. :ahem:
Juurikin näin. Muistelisin että 1 leveempi penkki "tosimiehille" ja yks vähän kapeampi malli, loput about samanlaisia...
Jaska: tällä kertaa en usko että tota ongelmaa tulee, teitä "tosimiehiä" ei ole nyt kai paikalle tulossa niin montaa kuin -05 (kun Ottokaan ei näytä olevan mukana)
(eli jaskalle ei arvota autoa sit ainakaan :D)

edit. voisin tarkastaa tänkin jahka soittelen mainoksesta...
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Harmittaa, suorastaan vituttaa että en pääse kotikisaan mukaan. Olisi ollut hyvä mahdollisuus ottaa pisteitä vähän enemmänkin. Voi olla että tulen moikkaamaan ennen juhlia.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Harmittaa, suorastaan vituttaa että en pääse kotikisaan mukaan. Olisi ollut hyvä mahdollisuus ottaa pisteitä vähän enemmänkin. Voi olla että tulen moikkaamaan ennen juhlia.
Harmi ettet pääse. Hyvinkäällä painohandicappisi vaikuttaa vähiten kun autojen tehot kohdallaan, niinkuin viime vuonna nähtiin. Tuletko kuitenkin mukaan jos lähdetään ajamaan porukkatestit ennen kisaa? Mittatikuksi meille muille; jos pääsee lähelle sinun kierrosaikojasi, on vahva kisassa...
 

Örfil

Guest
Minua kiinnostaisi myös testisessio. Onko joku järjestämässä näitä? Olisi kiva saada tietoa päivistä ja rykäistä itsekin paikalle tsekkaamaan kunto.

Olisi hyvä jos joku "paikallinen" ottaisi pallon tästä ja tsekkaisi ratatilanteen jne.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mä en tiedä vielä osallistunko testeihin, mutta jos päivämäärä sopii, niin tulen ainakin katsomaan. :)
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Harmi ettet pääse. Hyvinkäällä painohandicappisi vaikuttaa vähiten kun autojen tehot kohdallaan, niinkuin viime vuonna nähtiin. Tuletko kuitenkin mukaan jos lähdetään ajamaan porukkatestit ennen kisaa? Mittatikuksi meille muille; jos pääsee lähelle sinun kierrosaikojasi, on vahva kisassa...
Voisinpa tullakin, tulisi käytyä ajamassa siellä edes kerran tänä kesänä.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Ei ole tullut pystyttyä sitoutumaan yhdenkään viikonlopun osalta vaikka kiinnostusta kisoihin olisikin ollut. Hyvinkäälle saattaisin johonkin testisessioon mukaan ehkä päästä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Sillälailla. Tulihan se sieltä ku vähä potkii. Täytyy kyl totuuden nimis kertoa, että voipi itsellekin tulla muistutus sinisen lipun merkityksestä tällä kertaa:dunno:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Valitettavasti joudun perumaan osallistumiseni Hyvinkään kisaan. :(

Kelasin että tässä on hirvittävän suuri loukkaantumisriski ja oman lajini päätavoite on tästä seuraavana viikonloppuna. On ihan mahdollista, että esim. kylki kipeytyy ja jos esim. kylkiluu murtuu, niin ei taida olla mitään tsäänssiä viikko sen jälkeen suorittaa Triathlon-kilpailua. En halua ottaa sitä loukkaantumisriskiä, koska olen treenannut siihen triathlon kisaan kuitenkin melkein vuoden. :)

Lisäksi myös rahatilanne on sellainen, että on pakko jättää väliin vähintään yksi kisa. Joten tuon mun oman aikatauluni takia se on sitten paras olla tämä kisa.

Onneksi tähän on niin paljon osallistujia ettei poisjääntini haittaa juurikaan muita kuin itseäni tietty. Itseasiassa alentaa teidän muiden osallistumismaksua. ;)

Harmillista, mutta välillä joutuu tekemään valintoja. :(

Tulen toki silti katsomaan kisaa ja ottamaan valokuvia, jos parempia kuvaajia ei tule.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Päälukua muutettu.
Poistin listalta myöskin itseni, rahatilanne tällä tietoa on niin heikko että jään pelkästään järkkäriksi tähän kisaan.
 
Ylös