KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
ei oo kameraa :dunno:
No mä voin ainakin ottaa oman kameran mukaan (jos muistan), vaikka tuo onkin ihan perus automaatti-canoni.. (edit: tai no ei tuo ihan halvimmastakaan päästä ole, mutta ei mikään järkkäri siis)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
No mä voin ainakin ottaa oman kameran mukaan (jos muistan), vaikka tuo onkin ihan perus automaatti-canoni.. (edit: tai no ei tuo ihan halvimmastakaan päästä ole, mutta ei mikään järkkäri siis)
samanlainen räpsy mullakin on tuossa, katsotaan saisiko jostain vaikka videokameraa lainaan oikein tuolle reissulle...
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Olen Kreikassa 20-27.6 välisenä aikana, joten tällöin en pysty maksamaan kisamaksua. Jos on mitenkään mahdollista, niin voisin maksaa ensi viikolla, kun osallistujamäärä on tarkentunut entisestään.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Olen Kreikassa 20-27.6 välisenä aikana, joten tällöin en pysty maksamaan kisamaksua. Jos on mitenkään mahdollista, niin voisin maksaa ensi viikolla, kun osallistujamäärä on tarkentunut entisestään.
voit maksaa sen jälkeen. ilmoittautumisaika sulkeutunee tuossa 27.-30. kuitenkin vasta
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
jos/kun oon tulossa, niin voin ottaa kanssa mun kameran mukaan. Ei sekään järkkäri ole (Olympuksen UZ560), mutta normaalia pokkaria parempi.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
voit maksaa sen jälkeen. ilmoittautumisaika sulkeutunee tuossa 27.-30. kuitenkin vasta
Siis maksuaika?

avauspostauksessa luki tollaista:
Sitova ilmoittautuminen 21.6.2009 klo 21:00 mennessä. Maksutiedot lähtevät 22.6.2009 klo 10:00 mennessä ja maksun on oltava perillä viimeistään (huomioi pankkipäivät Nordean tilille) 28.6.2009.
:)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Siis maksuaika?

avauspostauksessa luki tollaista:


:)
juuh, unohtanut sen päivittää, eli juttelin tuosta haapiksen kanssa niin peruutus täytyy tehdä 21.6. mennessä, jos on sen verran väkeä kasassa ton mennessä (min. 10) niin voidaan pidentää kuun loppuun ilmottautumista :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hyvä juttu, niin saan maksettua myös varmuudella oikean summan, eikä synny ylimääräistä häslinkiä meille :thumbup:
jeps, juurikin näin :)
ja jos tulee ongelmia aikataulujen kanssa muutenkin, niin privalla viestiä, kyllä nää saadaan sovittua sitten tarpeen mukaan aina joustaviksi :)
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1288
Sijainti
Tuusula
Täältä tulisi vähän infoo mahdollisesta testisessiosta jos kiinnostuneita vielä löytyy eli testipäivä olisi keskiviikko, viikko pitäisi sit katella sopivaksi että millä viikolla mahdolliset halukkaat testaajat pääsis paikalle...

Kellonajasta sen verran että klo 17. jälkeen ja periaatteessa ajo olisi aina tunnin viimeinen vartti. Esim 17.45-18.00.
Jos radalla ei ole ryysistä voi ehkä neuvotella omilla autoilla ajavien kuskien kanssa muutakin tilanteen mukaan...

Hinnasta sen verran että ajoaika on tuo 15 min. ja sen hinta on 30e.

Paikanpäältä löytyy myös kahvio, josta varmaan löytyy myöskin syömistä.

Olikohan muuta mielessä? No varmaan oli mut mennään näillä...
Ehdotuksia testi viikosta otetaan vastaan...:thumbup:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Täältä tulisi vähän infoo mahdollisesta testisessiosta jos kiinnostuneita vielä löytyy eli testipäivä olisi keskiviikko, viikko pitäisi sit katella sopivaksi että millä viikolla mahdolliset halukkaat testaajat pääsis paikalle...

Kellonajasta sen verran että klo 17. jälkeen ja periaatteessa ajo olisi aina tunnin viimeinen vartti. Esim 17.45-18.00.
Jos radalla ei ole ryysistä voi ehkä neuvotella omilla autoilla ajavien kuskien kanssa muutakin tilanteen mukaan...

Hinnasta sen verran että ajoaika on tuo 15 min. ja sen hinta on 30e.

Paikanpäältä löytyy myös kahvio, josta varmaan löytyy myöskin syömistä.

Olikohan muuta mielessä? No varmaan oli mut mennään näillä...
Ehdotuksia testi viikosta otetaan vastaan...:thumbup:

Ensi keskiviikkona on AC-DC, minä ainakin olen siellä.
 

Makkonen

Guest
On ihan fifty-sixty treenin suhteen. Lomakiireet painaa päälle, mutta ellei muuta ole niin voisin ilmaantua paikalle.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1288
Sijainti
Tuusula
Samma här eli missään nimessä ke 17/6 ei käy!!!
Selvä homma eli jätetään 17/6 ainakin pois harkinnasta ja katellaan taas lähempänä seuraavia mahdollisia keskiviikkoja.
24/6 (josta en ole itsestäni vielä varma pääsisinkö)
1/7
8/7
Eiköhän se johonkin kohtaan saada sopimaan...
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Testaaminen ei ole multakaan poissuljettua. Jos vaan saan auton käyttöön, niin saatan ehkä ilmaantua testaamaan. Kun ajetaan näin nopeilla autoilla, niin pieni treeni ei ole todellakaan pahasta. Pelkästään jo Forssassa vauhti otti aluksi vatsanpohjasta, niin mitenköhän on Hyvinkäällä :rolleyes:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
testaaminen jää väliin, ei oo kyllä rahaa ajatella moista.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Selvä homma eli jätetään 17/6 ainakin pois harkinnasta ja katellaan taas lähempänä seuraavia mahdollisia keskiviikkoja.
24/6 (josta en ole itsestäni vielä varma pääsisinkö)
1/7
8/7
Eiköhän se johonkin kohtaan saada sopimaan...
Minulle käy näillä näkymin yhtä hyvin/huonosti mikä tahansa noista
 
Ylös