Örfil
Guest
Niin, ajamallahan et meikäläistä päihitä. On se noloa...Täytynee puhkasta raaserilta sekä aika-ajossa että kisassa rengas. Mitäpä sitä ei ilmasten pullakahvien eteen tekis :ahem:
Niin, ajamallahan et meikäläistä päihitä. On se noloa...Täytynee puhkasta raaserilta sekä aika-ajossa että kisassa rengas. Mitäpä sitä ei ilmasten pullakahvien eteen tekis :ahem:
Eihän siinä mitään noloa ole. Mun kilpa-autoilukokemukseni kun rajottuu pariin hassuun kartingkeijoiluun. Katotaan uusiks sitte kun jotain opin :ahem:Niin, ajamallahan et meikäläistä päihitä. On se noloa...
Aloitin autourheilu-urani 42 vuotiaana. Sulla on vielä hyvä matka mestariksi!Eihän siinä mitään noloa ole. Mun kilpa-autoilukokemukseni kun rajottuu pariin hassuun kartingkeijoiluun. Katotaan uusiks sitte kun jotain opin :ahem:
Tuonne voisi melkein pyytää ekan mööten yhteydessä muitakin katsojiksi, ehkä taltioimaankin.Taitaa olla tiedossa toistaiseksi kaikkien aikojen kovatasoisin KKWCS-kisa :eek!:
Juu itsellä kanssa toiveena että saadaan taas videoitua kisoja. Itsekin otan kameran, ja kuvailen muiden ajoa.Tuonne voisi melkein pyytää ekan mööten yhteydessä muitakin katsojiksi, ehkä taltioimaankin.
Ei mitään paineita, allekirjoittaneen eka kisa ja tällanen taso...
se oli ladattu jo viimeeksi, mutta mulla oli ongelma etten tiennyt mihin saisin sen kiinnitettyä siten ettei se tipahda. :doubtful:Jacquesille toive: Lataa se kypäräkamera. :wink:
Mä ihmettelen miksi tuo ikä merkitsee muka niin paljon harrastelijasarjassa ja miksi se on muka niin noloa, ettei ole yhtä nopea kuin joku toinen. Mä en näe tuota ikää minkäänlaisena eriarvoistavana tekijänä tällä tasolla.Wopelle olen jo yhdet pullat velkaa eli saldo kasvaa yhdellä. Sillee noloa että tälläinen 47v "vanha äijä" hakkaa suurinta osaa forumisteja köniin mennen tullen. Lopetan uran ja siirryn pelkästään järjestelytehtäviin (Thaimaahan, follon kanssa) kun sijat kisoissa alkaa pudota vitosen pahemmalla puolelle.Toistaiseksi juniorit on olleet pelkääjän paikalla :thumbup: Apaut 10v uraa ajattelin olevan jäljellä ja vieläpä kehityskelpoista. Pikku varoituksena että nyt talvella vedin paalut ja voitin kaksi firmakisaa täällä Tampereella Suzussa tammi/helmikuussa. [/retsostelu]
Kahvi aina kelpaa.:ahem:Sellaisen vedon tässä heitän että jokainen 20 v alle mun iän (47) joka mut kisassa hakkaa, tarjoon pullakahvit kisan jälkeen. Toi on hyvä haarukka, ja ainakin voimassa tässä kisassa
Voin ottaa rullan jesaria mukaan.se oli ladattu jo viimeeksi, mutta mulla oli ongelma etten tiennyt mihin saisin sen kiinnitettyä siten ettei se tipahda. :doubtful:
Sen verran ajattelin infota Folloa, että viimeinen kisapaikkakin varattiin jo jonkin aikaa sitten. Ajattelin ilmoittaa, kun Nipzyyziä ei ole vielä merkattu listalle ja joku voi luulla, että vielä on vapaita paikkoja tarjolla.Varaan myllypuron viimeisen kisapaikan! En vielä tiedä, että pääsenkö intistä lomille mutta pitäisi maaliskuun alkupuolella selvitä, jolloin voin varmistaa asian.
Kyllä. Tässä alkaa kohta B-finaaliinkin pääsy olla vaakalaudalla. :doubtful:Huhhuh, alkaa osallistujalista näyttämään pelottavan kovalta! :alppu:
On se! B-finaaliin joutuu luultavasti 2-3 sellaista, jotka ovat aiemmin tottuneet ajamaan aina A-finaalissa.Kyllä. Tässä alkaa kohta B-finaaliinkin pääsy olla vaakalaudalla. :doubtful:
Aah hyvä huomio, mennyt multa ihan ohiSen verran ajattelin infota Folloa, että viimeinen kisapaikkakin varattiin jo jonkin aikaa sitten. Ajattelin ilmoittaa, kun Nipzyyziä ei ole vielä merkattu listalle ja joku voi luulla, että vielä on vapaita paikkoja tarjolla.
Huhhuh, alkaa osallistujalista näyttämään pelottavan kovalta! :alppu:
Täällä tais olla se mun aloittama jarna silloin, niin jäi ehkä sen varjoon?Aah hyvä huomio, mennyt multa ihan ohi
Lisäilempä samantien....