Kuitti! :thumbup:Soitatko vielä ja varmistat, että myös kommandona ajaminen luonnistuu? Tieto mulle ASAP tänään 22:15 mennessä, kiitos!
Jeh, kiitos vain avuliaisuudesta.. Lupaan olla tekemättä "Villeneuveja" lainahaalareihin.Niin juu, ilmoitan että mulla on sopivat haalarit lainata Dompparille ja Jacquesille. Heiltä kysyin kun muistin että puhelivat haalareista Forssaan.
Niin ja ota se sisko myös mukaan! :ahem:Sopivan kokoisia kypäriä on usein Forssassa aika nihkeästi, niin aion ottaa mukaan siskon mp-kypärän, joka sopii mun päähän hyvin. Lisäksi aion ottaa mukaan videokameran ja digikameran, niin voin kuvailla!
Sillä on muuta menoa perjantaina. :tongue:Niin ja ota se sisko myös mukaan! :ahem:
Taas reps... ja se tietty pitää huolen ettei sua hakataMä voisin käydä jostain raisiolaisesta räkälästä hakemassa messiin kunnon taistelunorsun, niin katotaan.
Sitten matkalla kisaan hokisin Cmoneyn ja DW:n korviin, että ONKO MEILLÄ MUKAVAA, kun taistelunorsu istuu takapenkillä vieressä ja auto on aivan vitun notkolla.
HÄHÄ!
Joo! Ehdottomasti! Ovatko sinkkuja? :ahem:Sillä on muuta menoa perjantaina. :tongue:
Mulla on muuten pari sellaista kaveria, molemmat 90-syntyneitä naisia, jotka on aika innoissaan mun karting-harrastuksesta. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joskus mun mukana tulisi silmänruokaa varikolle! :ahem:
Mä voisin käydä jostain raisiolaisesta räkälästä hakemassa messiin kunnon taistelunorsun, niin katotaan.
Sitten matkalla kisaan hokisin Cmoneyn ja DW:n korviin, että ONKO MEILLÄ MUKAVAA, kun taistelunorsu istuu takapenkillä vieressä ja auto on aivan vitun notkolla.
HÄHÄ!
Ai saatana Onneksi olen Helsingistä lähdössä...Mä voisin käydä jostain raisiolaisesta räkälästä hakemassa messiin kunnon taistelunorsun, niin katotaan.
HÄHÄ!
Paljon painoa....sitäkin enempi vauhtia.......29l/100km:doubtful:Taas reps... ja se tietty pitää huolen ettei sua hakata
Otan Mazdan, se on hiukan lyhempi.
Heheh, toinen on ja toinen ei. Ehkä joskus johonkin Myllypuron tai KIC:n kisaan saatan tuoda yleisöäkin. :ahem:Joo! Ehdottomasti! Ovatko sinkkuja? :ahem:
Ei se Hyvinkääkään kaukana olisHeheh, toinen on ja toinen ei. Ehkä joskus johonkin Myllypuron tai KIC:n kisaan saatan tuoda yleisöäkin. :ahem:
Jacqueees, koitahan malttaa!Ei se Hyvinkääkään kaukana olis
Jacqueees, koitahan malttaa!
Jahas, talviuniltansa herännyt Jacques onkin kiimassa heti kun vähänkin vilahtaa naisväki puheissa,Joo! Ehdottomasti! Ovatko sinkkuja? :ahem:
"Kattokaa neidit! Ilman käs-"Jahas, talviuniltansa herännyt Jacques onkin kiimassa heti kun vähänkin vilahtaa naisväki puheissa,
tulee aikamoista viritystä varmaan kisoissa kun tuo alkaa kesken kisan vonkailemaan varikon suuntaan :nope:
WoPe prkl tuopas myös niitä naisia varikolle prkl!