Juu.. perse saattaa tulla kipeäksi, mutta sehän ei dompparia haittaa.Vapaata on tässä autokunnassa. Totke saattaa myös olla tulossa, mutta mahtuihan meitä viimeksikin 5 autoon. :ahem:
Juu.. perse saattaa tulla kipeäksi, mutta sehän ei dompparia haittaa.Vapaata on tässä autokunnassa. Totke saattaa myös olla tulossa, mutta mahtuihan meitä viimeksikin 5 autoon. :ahem:
Minä en tiedä aiheesta mitään muuta kuin että a) en omista autoa b) olen menossa Racerin kyydillä kisapaikalle. Kaikki muu suustani / näppäimistöltäni tuleva on puhdasta spekulaatiota.Aiemmin ovat sanoneet, että tampereelta pääsee varmasti kaikki perille, koska heillä on niin monta autoa käytössään..
Jos tarpeeksi väkeä ilmaantuu (lue: maksavia takapenkkiläisiä ) niin toki voin lähteä omallaAiemmin ovat sanoneet, että tampereelta pääsee varmasti kaikki perille, koska heillä on niin monta autoa käytössään..
Voipi olla että jo Hyvinkäälle pääset. Limusiinilla ja limusiinilla.Koska Puhis alkaa kuskata minua limusiinilla?
En mä tähän viitannut kuitenkaan, eihän tuota epäilläNiin mie maksan toki Asko S:lle tavalla tai toisella viime reissun. Ei vaan sattunut olemaan käteistä lompsan pohjalla..
Ei nyt kuitenkaan ihan vitsillä peräkkäin ajella, jos yhteen autoon mahdutaanAiemmin ovat sanoneet, että tampereelta pääsee varmasti kaikki perille, koska heillä on niin monta autoa käytössään..
noh.. katsotaanpas nyt sitten..Jos tarpeeksi väkeä ilmaantuu (lue: maksavia takapenkkiläisiä ) niin toki voin lähteä omalla
Nyt just ei ole varaa ihan yksin ajella sinne, mutta ykskin jakeleen bensoja niin toki
Juups.. got that!Ei nyt kuitenkaan ihan vitsillä peräkkäin ajella, jos yhteen autoon mahdutaan
*vetää sadetanssia*Sääennusteita Mansesteriin lauantaiksi:
MTV3: klo 9 lämpötila +17, klo 15 lämpötila +23, poutapilviä
YLE: +21 ja aurinkoista
Ilmatieteen laitos: +24 astetta ja poutaa
Paikallisena pieni vinkki, noiden kahden järven ansiosta tuo Kaanaan keli voi olla ihan jotain muuta kuin Tampereella.Sääennusteita Mansesteriin lauantaiksi:
MTV3: klo 9 lämpötila +17, klo 15 lämpötila +23, poutapilviä
YLE: +21 ja aurinkoista
Ilmatieteen laitos: +24 astetta ja poutaa
Mie katoin välimatkoja nettipalveluista, niin ei tuosta tule kuin 50km?Paikallisena pieni vinkki, noiden kahden järven ansiosta tuo Kaanaan keli voi olla ihan jotain muuta kuin Tampereella.
Matkaa kuitenkin se liki 60km treen keskustasta, ja järvialueen takia pilvien liikkeet menee miten sattuu...
(meillä on mökki siinä Kaanaan lähellä niin tullut aika tutuksi että siellä paistaa aurinko niin keskustassa sataa )
juu 50,3km näyttää google. tosin näytti myös niin että Kehä III:n ja kolmostien risteyksestäMie katoin välimatkoja nettipalveluista, niin ei tuosta tule kuin 50km?
Kyllä Forecan täsmäsäänkin mukaan myös Kaanaaseen luvataan tuo ~22 astetta.Paikallisena pieni vinkki, noiden kahden järven ansiosta tuo Kaanaan keli voi olla ihan jotain muuta kuin Tampereella.
Matkaa kuitenkin se liki 60km treen keskustasta, ja järvialueen takia pilvien liikkeet menee miten sattuu...
(meillä on mökki siinä Kaanaan lähellä niin tullut aika tutuksi että siellä paistaa aurinko niin keskustassa sataa )
Okei..Eniro kuitenkin puhui samaa. Puijarit!juu 50,3km näyttää google. tosin näytti myös niin että Kehä III:n ja kolmostien risteyksestä
on sen mukaan 4km Espoon Otaniemeen jota hieman epäilen myös
(tein matkalaskua työhaastiksesta viime vkolla meinaan )
mut joo tuo oli pyöristys, muistaakseni multa on kotoa auton trippiin kertynyt 56km hujakoilla. siksi pyöristin sen kuutenkymppiin...
Lyhintä/nopeinta reittiähän se kuukkeli taitaa ehdottaakin? Tuleehan siinä muutaman kilsan heittoja, jos itse menee eri reittiä mitä google ehdottaa.juu 50,3km näyttää google. tosin näytti myös niin että Kehä III:n ja kolmostien risteyksestä
on sen mukaan 4km Espoon Otaniemeen jota hieman epäilen myös
(tein matkalaskua työhaastiksesta viime vkolla meinaan )
mut joo tuo oli pyöristys, muistaakseni multa on kotoa auton trippiin kertynyt 56km hujakoilla. siksi pyöristin sen kuutenkymppiin...
Sama reitti oli kyseessä kuin mitä ajoin itse.Lyhintä/nopeinta reittiähän se kuukkeli taitaa ehdottaakin? Tuleehan siinä muutaman kilsan heittoja, jos itse menee eri reittiä mitä google ehdottaa.
Tämä tuntuukin ihan järkevältä. Tripin mukaan mentiin 18km Kehä III:n liittymästä Otaniemeen meinaan.En tiedä mitä olit ihmettä googleen laittanut, jos 4km sait tuolle otaniemen etäisyydelle kolmostieltä. Jos laittaa Vantaankoski - Otaniemi, niin näyttäis aika realistista ~19km matkaa.
niin joo.. eli koko matkalla heittoa 12km.. omituista.. Pitääpä huvikseen ottaa ylös mitä google ehdottaa meidän matkan pituudeksi lauantaina, ja katsoa mitä nipsun matkamittari näyttää..Sama reitti oli kyseessä kuin mitä ajoin itse.
(suorin tie ovelta 3-tielle, sitä kehä I:lle asti jota pitkin Otaniemeen)
Auton trippi näytti ovelta ovelle 192km, kehä III:n risteyksen kohdalla 174km.
Googlen mukaan (jonka mukaan maksoivat kilsatkin) näytti 180km per suunta
(osoitteesta osoitteeseen, reitti täsmälleen sama)
edit. huomiona että viimesimmällä 4:llä omistamallani autolla jokaisella on tästä
osoitteesta tullut 172-174km trippiin Kehä III:n liittymään tullessa eli tuskin on
rengas/mittarierojakaan ihan hirveesti...
Tämä tuntuukin ihan järkevältä. Tripin mukaan mentiin 18km Kehä III:n liittymästä Otaniemeen meinaan.
Tuo mainitsemani ero muuten tuli siis siitä mitä Google antoi koko matkalle (180km) ja siitä mitä trippi näytti
kehä III:n kohdalla (174km).... eli ero oli 6km, muistin väärin aamukahvin puutteessa
edit 2. Siis ei Google suoraan väittänyt 4km matkaa tuohon, vaan hymyilin päätöstä katsellessa että
olis näköjään pitänyt lentää tuo loppumatka (huonosti esitetty)