Tku -> Kaanaa kyyti ois kuitenkin kiva! :frank:Selvä homma. Jooh, laitteet odottaa taas...
Jees tilataan 3 semmoista. Kesäisempää keliä taitaa pukata kisaan. Sateella kaikki on niin hitaita verrattuna kuivaan :idea:Tku -> Kaanaa kyyti ois kuitenkin kiva! :frank:
No eikö ne tullut tossa jo lueteltua:Ketkäs nyt tarvitsee kyytejä välille Tre -> Kaanaa?
Asko, X, Minä ja kouvo ainakin ollaan menossa tuo väli, mutta ketkä muut?
jari5:n kyydissä ilmeisesti on myös tilaa tuolle välille, mutta olis kiva tietää monellako autolla paikallisten olis tarve lähteä...
noh.. katsotaanpas nyt sitten..
Tampereelta (/tampereen kautta/tampereen läheltä) tulee:
Racer X
Pyryf
Asko S.
jari5
kouvotsvoni
Andy
No mutta tuo lista ei kerro sitä kuka on paikallisten kyytiä vailla tre-kaanaa-tre välillä :wink:No eikö ne tullut tossa jo lueteltua:
Ei mutta tosta saatte sumplittua kyytien kanssa.. Enhän mä osaa sanoa teidän puolesta sitä kuka menee milläkin kyydillä, mutta tossa nyt lista hahmoista jotka menee tampereelta kaanaaseen. Ton listan ulkopuolelta ei kyydin tarvitsijoita mielestäni ole.No mutta tuo lista ei kerro sitä kuka on paikallisten kyytiä vailla tre-kaanaa-tre välillä :wink:
mutjuu, ilm. mahdutaan hyvin nykyisiin autoihin, ei tarvinne mun omalla sit lähtee välttämättä...
Pari Grid Girliä? tai jos vaan yks grid lähtee (näillä näkymin) ni voisin hyppää kans kyytiin? oma kyyti lähtis keravalta, mut jos meette tästä tuusulan motarin ohi ni ois helppo hyppää rusan shellillä esim kyytiinMe voidaan Puhiksen kanssa tarvittaessa noukkia joku kyytiin Tampereelta.
Onko joku nyt muu vielä kyydin tarpeessa, vai tullaanko herrasmiehinä Volvolla kahdestaan?
Juu ja Forssan harjotus/aika-ajon perusteella omatkin odotukset on nyt hieman korkeammalla. Lisäksi on aivan nautinto päästä ajamaan kovaa pitkästä aikaa, kun sisäradoilla tai sateessa tuo kovaa ajaminen (siis huippuvauhdin osalta) ei kauhean hyvin onnistu. NOBEAD MUDGAD, WANHAD AUDOD! Ai että. Mukavaa on!Rupeaa jännittämään lähestyvä kisa taas. Toivottavasti saan auton nopeasti säädettyä hyvään balanssiin. Teholukemat mulla arvioidusti hyvin liki samaa luokkaa kuin RX:llä, WoPella, Nipsulla jne. Sellaiset yli 700hv. Andylla, Haikilla ja Nastylla (ja DW:llä mutta hänellä Lotusmainen ilmanvastusaero suorille) mennee sinne päälle 750:n mikä tietysti tarkoittaa levottomampaa ulostuloa mutkista. Kattoo miten jätkät handlaa
Sun auto on huono.Joko autot jaettu? Mitkä hyviä, mitkä huonoja?
Joo mukavia haasteitakin edessä. Team TuRi on kehittänyt mun moottoria viime vuodesta, ja viime kisan aika-ajossa ilmenneet luotettavuuspulmat on uskoakseni saatu ratkaistua. Myös viime vuoden datasta pitäisi ottaa hyöty Kaanaassa irti. Silloin loistava aika-ajo mutta lähdin säädöissä väärään suuntaan downforcen ja jousituksen kanssa kisaan. Liikaa pelkäsin ettei renkaat kestä pitkää kilpailuaJuu ja Forssan harjotus/aika-ajon perusteella omatkin odotukset on nyt hieman korkeammalla. Lisäksi on aivan nautinto päästä ajamaan kovaa pitkästä aikaa, kun sisäradoilla tai sateessa tuo kovaa ajaminen (siis huippuvauhdin osalta) ei kauhean hyvin onnistu. NOBEAD MUDGAD, WANHAD AUDOD! Ai että. Mukavaa on!
Joko autot jaettu? Mitkä hyviä, mitkä huonoja?
Minä ei halunu spoila tällä kerta liika (viimeksi minä tiesi että Jacques, Jari5 ja DickW saa polkuauto), mutta me voidan sopia että kouvo saa se pahin ruoska.Sun auto on huono.
Jos jään Tampereelta lähtijöistä pois, niin mahtuisivat yhteen autoon. Mitä jos tulen junalla esim. Riihimäelle, ei olisi sitten junanvaihtoakaan Lahdesta lähdettäessä? Otatteko mut siitä kyytiin?Me voidaan Puhiksen kanssa tarvittaessa noukkia joku kyytiin Tampereelta.
Onko joku nyt muu vielä kyydin tarpeessa, vai tullaanko herrasmiehinä Volvolla kahdestaan?
Tai jos WoPe + grid girlit tulee PeePeen autolla, niin voishan tietty meidän (Nipsuhuulen) autokuntakin koukata Riksun kautta? (Taas sovin asioita toisten puolesta) ;DJos jään Tampereelta lähtijöistä pois, niin mahtuisivat yhteen autoon. Mitä jos tulen junalla esim. Riihimäelle, ei olisi sitten junanvaihtoakaan Lahdesta lähdettäessä? Otatteko mut siitä kyytiin?