KKWCS Season 2010, round 3, Kaanaa GP

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itse veikkailen myöskin Nipsua A-finaaliin. Viiden sakkiin onkin sitten enemmän tunkua, joten tämä voi olla vaikeampi homma... Taso kovenee.


Kuivalla tavoite olla C-finaalissa kolmen parhaan joukossa. Voi kuulostaa kovalta tällä painolla, mutta turha sinne on lähteä asenteella "me ollaan hävitty tää peli", kyllä sinne taistelumielialalla mennään. Teen minkä pystyn ja katotaan sitten, mihin se riittää. Toivottavasti tavoite täyttyy. :)
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kuivalla tavoite olla C-finaalissa kolmen parhaan joukossa.
Muista myös, että "kolmen parhaan joukossa" on eri kuin "sijalla 1, 2 tai 3". Parhaus on aina subjektiivista, siksipä paras kisarapsa aina palkitaan (Ehkä jo ensi vuonna myös pistein...)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
*paineita*

Pitää koittaa hakea erilaisia linjoja radan kahteen "ajettavaan" mutkaan ja kysellä neuvoa muilta. Ehkäpä vielä suoritustaso paranee viime kertaan verrattuna, joka on muuten mun viimeisin kerta kun ajoin kuivalla ulkoradalla.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Team Mercedes Vantaa sai selville vahvistamattoman listan autojen tehoista, luvut näyttäisi olevan seuraavanlaisia top6:ssa

Haikki polkuauto; kulkee lihasvoima noin 0.0045hv
Nasty Boy 782hp
Andy 780hp
DickW 726hp
WoPe 723hp
Cmoney 718hp

Hyvin mielenkiintoinen kisa tulee!

Todellakin :wink:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
B-finaali on aivan ehdoton tavoite, C-finaali olisi iso pettymys. 13.-14. sija voisi olla suht realistinen tavoite. En kyllä aikonut Nipsuhuulestakaan kauas jäädä, kun viime vuonna oltiin kuitenkin tasoissa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mitkäköhän on omat mahdollisuudet kisassa? Hmm... vaikea kysymys kieltämättä. Viime vuonna vauhti ei ollut Kaanaassa kovin erikoista eli parannettavaa pitäisi olla paljon. Hyvällä autolla B-finaalin eturivi voi olla mahdollinen ja jollain luumulla olen varmaan C-finaalissa. :cool:

edit. veikkaan Dompparia mustaksi hevoseksi.
Muistelepa vielä kenelle hävisit viimeisen A-finaalipaikan viime vuonna. ;)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Minä veikkaan hahmoa Pyryf jatkojen mustaksi hevoseksi ja hahmoa Kouvotsvoni keltaiseksi kenguruksi.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Felipe jo vähän ennakoikin, mutta mä aion vetäistä alussa lämppärikierroksia rullaluistimilla, jos vaan mahdollista (eikä radalla autoja ennen meidän ajoja) ja jos me ollaan ajoissa perillä.

Niin sitä vaan, että jos joku muu rullaluistimet omaava haluaa ottaa skabaa, niin siitä vaan. Mä oon kyllä paska rullaluistelussa, kun en ole sitä moneen vuoteen harrastanut, ja mun rullaluistimetkin on ihan syvältä. :D
Jooh.. Tuli vedettyä sen verran tiukka treeni munamankelilla, että taidan jättää rullaluistimet huomenna kotiin (muutenhan tulis aamullakin siitä treeniä kun luistelisin Pasilaan kiertoteitse). Keskityn huomenna rentoutumiseen, ja karting saa olla ainoa urheilu huomenna. Voisi sitä yhden oluenkin ottaa sitten möötessä. :)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Edelleen hehkutan sitä että Haikilla ja Nastylla voi tulla kovat skabat, muut tullaan perässä jossakin missä se trullijuna nyt meneekin, kuten viimeks :) Mutta jos voittaja ei löydy akselista Haikki-Nastyboy-Andy, ni sitte on autoissa enempi eroa. Katotaan Lauantaina miten tää veikkaus meni :)
Täytyy kanssa olla samaa mieltä. Andylla saattaa olla asiaa tuohon vääntöön mutta on merkittävästi kokemattomampi ja siinä vaiheessa tasavauhtisina kokeneempi yleensä kääntää pelin edukseen. Myös WoPe saattaa pystyä roikkumaan lähellä mutta se on sitä että siinä 3-10 metrin päässä, ja jos sattuu jossain vaiheessa olemaan edellä, sijat kääntyvät helpohkosti pitkällä suoralla. Omasta tilanteestanikin uskon että ihan muutaman kymmenyksen (ehkä 5-7 Haikkiin) päässä tasaisilla autoilla voin olla kärjestä, ja sillä pitäisi jo olla hyvinkin A:ssa.

(taas tätä formulaläppää)
Viime vuonna tosiaan WoPen uskalias taktiikka kisaan toi maksimituloksen: Ilmeisesti uskoit että moni auto ajaa tiukkaa skabaa ja siinä voi pysyä tiheämmillä välityksillä mukanakin :) Huiputhan sulla oli vähän alle 320km/h kun muilla porukassa lähemmäs 330. Itse jäin 310-313:een, ja olo oli kiihdytyksissäkin kuin Salolla 1997 Tyrrell-Ford V8:lla. Tuona päivänä muuan Hyvinkään rehtori oli aivan liekeissä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Odotukset on vähän samanlaiset kuin Myllypurossa. Eli ei juuri mitään. Taidanpa siis otta pari bisseä. Nasty ajaa aamulla. Toki olisin ottanut ilman noita syitäkin:ahem:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Täytyy kanssa olla samaa mieltä. Andylla saattaa olla asiaa tuohon vääntöön mutta on merkittävästi kokemattomampi ja siinä vaiheessa tasavauhtisina kokeneempi yleensä kääntää pelin edukseen. Myös WoPe saattaa pystyä roikkumaan lähellä mutta se on sitä että siinä 3-10 metrin päässä, ja jos sattuu jossain vaiheessa olemaan edellä, sijat kääntyvät helpohkosti pitkällä suoralla. Omasta tilanteestanikin uskon että ihan muutaman kymmenyksen (ehkä 5-7 Haikkiin) päässä tasaisilla autoilla voin olla kärjestä, ja sillä pitäisi jo olla hyvinkin A:ssa.
Kyllä Kaanaassa aika-ajot, jos autot tasavauhtisia on 65-kiloisten kuskien kauraa. Ne kaksi ajettavaa paikkaa saa monen aika-ajokierroksen aikana varmasti ainakin kerran natsaamaan samalla kierroksella. Muuten sitten keveys puhuukin. Cmoneylla on pointti: mulla kun jokin menee vikaan, niin keskittyminen herpaantuu. Viime vuonna Nasty pääsi lähtökiihdytyksessä ohi ja mulla meni siitä pasmat sekaisin niin, että hölmöilin itseni pääjoukon ohituskarnevaaleihin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Kyllä Kaanaassa aika-ajot, jos autot tasavauhtisia on 65-kiloisten kuskien kauraa.
Nii tuokin vielä: Olet jo harmillisen painava kun kymmenykset ja sadasosatkin lasketaan. Toki vain 2 kymmenystä kierrosta (eli kilometriä) kohden parempi auto jälleen tasaa puntit :ahem:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tää on kyllä makea baana ohitteluille imusta jos tasavahvaa kaveria löytyy :ahem:
Allekirjoitan. Erityisesti on jäänyt mieleen mun ja Askon useamman kierroksen kestänyt taistelu sekä mun tuplaohitus lfb:stä ja Alpusta. :ahem:
 

Örfil

Guest
Hieno homma - huomenna taas kisa! Näitä vois ajella vaikka joka vkonloppu! :ahem:

Olkaa ajoissa paikalla, kuten ennenkin :) Ja varusteista samat ohjeistukset kuin oli Forssassa.

Nähdään huomenna ja tervetuloa Manseen.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Joni on ilmeisesti tulossa mun kyydillä huomenna katsomaan kisaa ja möötteen. Varoitan, että huomenna saattaa Kaanaan metsät olla maan tasalla.

Edit: Sellainen kysymys vielä, että onko avauspostauksessa nyt lopulliset ajoryhmät?
 
Ylös