KKWCS Season 2010, round 3, Kaanaa GP

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tämä kisa taitaa olla kauden kaikista skaboista eniten kevyitä kuskeja suosiva, joten kovin paljoa ei voi huomiselta tuloksellisesti odottaa. Tavoitteena onkin lähinnä ajaa hyvin, B-finaalipaikka tulee olemaan tiukassa. Rata on kuitenkin hyvä, joten eiköhän tuolla kuitenkin ole ihan mukavaa!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tämä kisa taitaa olla kauden kaikista skaboista eniten kevyitä kuskeja suosiva, joten kovin paljoa ei voi huomiselta tuloksellisesti odottaa. Tavoitteena onkin lähinnä ajaa hyvin, B-finaalipaikka tulee olemaan tiukassa. Rata on kuitenkin hyvä, joten eiköhän tuolla kuitenkin ole ihan mukavaa!
Muista että minä roikun sitten suorilla tukassa kiinni :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Realistisesti, tavoitteet eivät voi olla korkealla.
Kaanaa on ratana tuttu, mutta tuommosella "power circuitilla" näinkin tehottomilla
autoilla ja tällä elopainolla niin max. tulos lienee B-finaalin heikommalla puolella,
olettaen ettei autotuuri tai oma virhe tiputa lisää...

Jokatapauksessa lähden parantamaan edellistä sijoitusta, eli aika-ajossa
pitäs olla min. sijalla 19 ja kisassa sijalla 20 :)
Mutta lähdetään pitämään hauskaa pääasiassa, kuitenkin rata on tuttu ja autot on kivoja :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Itselläkin realistiset toiveet hyvään sijaan kuumimman kärjen takana, ja seuraavana Hyvinkää sitten niinsanotusti avaa ovia paljon enemmän muutamalle kilpailijalle ihan kärkipäähän. Ja sataa tai paistaa, niin aina sitä on hyvä miettiä nopeinta tapaa edetä radalla.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Sanotaan nyt, että Forssan tulosta lähdetään parantamaan.........
MITÄ SIELLÄ NAURETAAN?:frank:..........olen ihan tosissani sen suhteen:ahem:

Edit. Olkoon auto mikä tahansa
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tulen Keke-lasit päässä:cool: Tiedä sitten auttaako nopeuteen piilolinssit. Ainakaan ei menisi enämpiä rillit vinoon.. Kuitenkin linssi menee vinoon kesken ajon ja alkaa hiertämään.. Elikkä tekosyy jo etukäteen tiedossa, miksi jäin c-finaaliin:alppu:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sanotaan nyt, että Forssan tulosta lähdetään parantamaan.........
MITÄ SIELLÄ NAURETAAN?:frank:..........olen ihan tosissani sen suhteen:ahem:
Tosissani minäkin, se että onko se tehtävä sit helppo vai ei niin sen näkee vasta radalla :D
Alamäkeä on menny mun kisatulokset ja lujaa viime aikoina, tosin Forssan tulosta on vaikea enää alittaakaan
(vaikkei kylläkään mahdoton tehtävä ole :D)

edit. jos jään Kaanaassa viimeseksi niin kypärä ripustellaan kyllä naulaan roikkumaan sitten stna :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tosissani minäkin, se että onko se tehtävä sit helppo vai ei niin sen näkee vasta radalla :D
Alamäkeä on menny mun kisatulokset ja lujaa viime aikoina, tosin Forssan tulosta on vaikea enää alittaakaan
(vaikkei kylläkään mahdoton tehtävä ole :D)

edit. jos jään Kaanaassa viimeseksi niin kypärä ripustellaan kyllä naulaan roikkumaan sitten stna :D
Kyllä sä ainakin Puhiksen voitat! :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tosissani minäkin, se että onko se tehtävä sit helppo vai ei niin sen näkee vasta radalla :D
Alamäkeä on menny mun kisatulokset ja lujaa viime aikoina, tosin Forssan tulosta on vaikea enää alittaakaan
(vaikkei kylläkään mahdoton tehtävä ole :D)

edit. jos jään Kaanaassa viimeseksi niin kypärä ripustellaan kyllä naulaan roikkumaan sitten stna :D
:eek: KOMENTO TAKAISIN! Omalla kohdalla ainakin. Täällä sataa meinaan vettä ja ukkostaa. Mikä tahansa mahdollista. No B- ja A-finaalien aikana itsellä varmaankin väliaika......kahvia ja pullaa:eek:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Printtasin Racerin pikaohjeet kaanan valloittamisesta. Nukun ne tyynyn alla ja huomenna mennään 1,07sec erolla paalulle.
Eipä mulla muuta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Ei vaiskaan, mutta power circuit tai ei, en nyt ihan viimeinen usko olevani. Toki Follo mut pieksee, mutta kuitenkin.
Realistisesti, Wilzku saattaa olla jumbo mikäli nostelee enemmänkin kaasua niissä monissa täysillä ajettavissa kaarteissa. Kuten viime vuonna. Mutta on tosin kehittynyt selkeästi eli mahkuja on sikäli voittaakin muutama kuski. Pyryfistä en tiedä vielä mitään mutta kuulemma on ylivoimainen.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Viime vuonna sen ekan mutkan pääsi helposti kaasu pohjassa ilman vaaraa, että mutka menisi pitkäksi. Rohkeasti vaan pitää kaasun pohjassa ja luottaa, että auto kääntyy mutkaan! :)
 
Ylös