KKWCS Season 2010, round 4, Hyvinkää I GP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FO110K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sade-ennuste on muuttunut viime päivien aikana aika paljon ja nyt näyttää taas aika sateiselta. :thumbfh:

Sade-ennuste on muuttunut viime päivien aikana aika paljon ja nyt näyttää taas aika sateiselta. :thumbfh:

Ilta-sanomat näytti 12 aikaan että olis kuivaa päivällä, aamulla pientä ripausta 9:n pintaan...
Eli katsellaan huomenna illalla lähemmin, ehkä se paremmin pitää kutinsa silloin...

Haa huomasin follo 1-0 kouvo, mitkä nyt on mietteet? :)
No eääh, ei kaikkia välttämättä aina enää lue niin tarkasti. Itse viime vuoden kokemuksen pohjalta(kin) tiesin tuon harkka ja a-ajo erikseen. Ei niin vakavaa...

Noniin, loistavaa. Nyt CG peru tulemisensa joten mä oon ilman kyytiä yksin. :jaska:

Noh, en tee epäurheilijamaisia kuitenkaan LFB:lle vaan tulen sitten junalla. Pääseekö jonkun kyytiin kuitenkin Hyvinkäältä mahdollisesti? Tampereen lössi?

Noh, en tee epäurheilijamaisia kuitenkaan LFB:lle vaan tulen sitten junalla. Pääseekö jonkun kyytiin kuitenkin Hyvinkäältä mahdollisesti? Tampereen lössi?
Jos ei muuhun kyytiin pääse, niin tottakai. Mieluummin jonkun muun kyydissä siitä syystä, että kisan järkkäri tulee kyydissäni, joten ei olisi kiva arpoa, jos junan kanssa tulee ongelmia tjms. (Kokemusta tällaisestakin on, vaikka hyvinhän se loppujen lopuksi meni. :rolleyes:)

Jos ei muuhun kyytiin pääse, niin tottakai. Mieluummin jonkun muun kyydissä siitä syystä, että kisan järkkäri tulee kyydissäni, joten ei olisi kiva arpoa, jos junan kanssa tulee ongelmia tjms. (Kokemusta tällaisestakin on, vaikka hyvinhän se loppujen lopuksi meni. :rolleyes:)

Kiitos, sain tosin jo eräältä toiselta kyydin paikan päälle. :thumbup:

Tota, meillä tulee kyllä auto käytännössä täyteen, ja radallakin pitäs olla todella ajoissa johtuen noista paidoista, eli mieluusti ei lähdettäis säätämään hyvingeen kautta (ellei Asko heitä mua ensin radalle, sit hae jotakuta?)
Kiitos, sain tosin jo eräältä toiselta kyydin paikan päälle. :thumbup:

Hjuva :)

Mun kyydissä pääsee myös Tampereelta Hyvinkäälle, mutta paluukyyti ei onnistu kuin Hämeenlinnaan asti.

Foreca lupaa nyt sadekuuroja Lauantaille, 9:n kohdalla sademäärä n. 0,5mm ja 15 kohdalla n. 2mm...
Ilmatieteenlaitos lupailee about samaa, eli vahvasti näyttää sadekisalta ellei nyt sitten kuurot just kiertäis rata-alueen....
Toivoa sopii, sadekisaa en kyllä haluais taas :(

Foreca lupaa nyt sadekuuroja Lauantaille, 9:n kohdalla sademäärä n. 0,5mm ja 15 kohdalla n. 2mm...
Ilmatieteenlaitos lupailee about samaa, eli vahvasti näyttää sadekisalta ellei nyt sitten kuurot just kiertäis rata-alueen....
Toivoa sopii, sadekisaa en kyllä haluais taas :(

Jos huomenna tulee sadekisa, niin osallistun jompaankumpaan jälkimmäisistä Hyvinkään kisoista vaikka väkisin! Eiköhän mulla kuitenkin ole lomia sen verran paljon että ainakin toiseen näistä kisoista pääsen.