KKWCS Season 2010, round 4, Hyvinkää I GP

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ajoryhmät: (ajetaan kolmessa erässä, ajoryhmät menee radalle järjestyksessä A->C->B)

A:
- Racer X
- WoPe
- Haikki
- DickW
- Andy
- Cmoney
- Nasty Boy

B:
- FO110K
- Jacques
- lfb
- Totke
- Nipsuhuuli
- Powered by BMW
- PeePee

C:
- JNF
- Puhis
- Williams-
- JayR
- kouvotsvoni
- Mike Milk
- Asko S.
A-ryhmä on kovin...eikös ne sitten joudu odottamaan ainaskin tunnin A-finaaliin päästyään:confused::confused: Sitten taas joku lfb/Follo B-ryhmästä pääsee heti aika-ajon jälkeen mahdollisesti ajamaan. Minua ei haittaa, kunhan ihmettelin:p

FO110K

Banned
A-ryhmä on kovin...eikös ne sitten joudu odottamaan ainaskin tunnin A-finaaliin päästyään:confused::confused: Sitten taas joku lfb/Follo B-ryhmästä pääsee heti aika-ajon jälkeen mahdollisesti ajamaan. Minua ei haittaa, kunhan ihmettelin:p
Olet oikeassa,mutta tässä perustelut:
Nyt mentävällä kaavalla voi poikkeus tullakin, joku B-ryhmästä saattaa pudota C-finaaliin.
Toivon mukaan se on 1-2 maksimissaan.
Jos mentäisiin A-B-C kaavalla, niin todennäköistä olisi että melkein kaikki C-porukasta olisi automaattisesti ajamassa 2 lähtöä peräkkäin. Huonompi juttu siis.
Jos taas mentäisiin C-B-A, niin ongelmaksi tulisi keltanokat. Kylmä & puhdas rata ja kylmät autot ja useampi ensikertalainen jolla ei ole hajua mihinpäin se rata edes menee.
(Hyvinkäällä kuitenkin se kokemus ratkaise paljon, katsokaapa esim Totken aikoja viime vuoen topicista millä hyppäyksillä paranivat)
Huonoin vaihtoehto on siis tuo viiimenen, lähinnä siksi että saattaa tulla spinnejä & kolareita enempi kuin oppia, sitten C-finaaliin lähdettäiskin jo ihan erilaiselta radalta kuitenkin...

Eli piti valita ns. pienin paha noihin ajoryhmävalintoihin.
Mutta sanotaan senkin verran että kun katsoo viime vuoden aikoja, niin lujaa saa C-ryhmä ajaa jos meinaa B-porukasta pudottaa edes jonkun pois.
Tekniset murheet sitten onkin erikseen toki.
(näin kun sanon niin ihan varmasti löydän itseni C:stä :D )

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Toi A-C-B on mun mielestä ollu ihan hyvä järjestelmä. Ja tuohan se aina jollekin B-ryhmäläiselle hyvät aseet "yllättää" ja päästä A-finaaliin. Mutta kuitenkin suurinosa A-ryhmäläisistä pääsee A-finaaliin, jos vain auto on kohtuullinen, joten liikaa se ei heitäkään sorsi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hyvät on perustelut. Tuskin A-ryhmän A-finaaliporukka jäätyy pahasti ajovuoroa odotellessa.

Örfil

Guest
Maksettu, vähennetty 8e kuskilätkästä. Jes, viikon päästä kunnon kahinat! :thumbup: :ahem: :cool: Jännittää jo nyt ihan simona!

Örfil

Guest
Ohoh, olen A-ryhmässä. Todennäköisesti porukan hitain kuten viimeksi.
Mutta kampoihin laitetaan minkä rahkeet kestää.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Ekan ryhmän aikana ripottelee hieman vettä, mutta tapahtuu äkkikuivuminen kolmannelle ryhmälle. Varma tieto!

Ps. Maksettu. :thumbup:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Alkaa olla jo kisakuumetta! :ahem: Nyt olisi mukavaa jos onnistuisin ajamaan tasaisemmin kuin viime vuonna, joka oli mun toinen kerta koskaan ulkoradalla. Ei ole helpoin mahdollinen tehtävä lähteä kylmiltään kisaan, kun lähes kaikki muut A-finaalipaikoista taistelevat ovat käyneet treenaamassa, mutta yritän parhaani. :cool:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos ei näy huomenna rahaa Follon Cayman-saarten tilillä, niin se on sitten pankin vika. Sin män.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Nyt se autotuuri tulee sitten jo uniinkin.

Hyvinkää I A-finaali (ajettiin muuten vastapäivään):

Nousin viimeisiltä sijoilta koko ajan korkeammalle ja korkeammalle, hätyytellen jo hyviä podium-sijoituksia. Yhtäkkiä ihmettelin kun auto ei enää kulkenutkaan samaan malliin. Syynä IRRONNUT RENGAS ja keskeytyshän siitä sitten tuli.

Toivottavasti näin ei käy kisassa oikeasti.

Tosin, Haapis tuli siihen ja sano heti ettei ollu mun vika, vaan joku iso ongelma siel on ollut pakko olla. :thumbup:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Maksu maksettu, näkynee huomenna tilillä. Kisakuume on nousussa!

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
4 kyytipaikkaa olisi tarjolla! Tällä kerralla matka on onneksi niin lyhyt, että uskallan suoraan luvata 4 paikkaa. Esim. Wope on 186-senttisenä mahtunut takapenkille. Olen myös menossa syömään, joten mun kyydissä ei pääse suoraan kisan jälkeen takaisin.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
4 kyytipaikkaa olisi tarjolla! Tällä kerralla matka on onneksi niin lyhyt, että uskallan suoraan luvata 4 paikkaa. Esim. Wope on 186-senttisenä mahtunut takapenkille. Olen myös menossa syömään, joten mun kyydissä ei pääse suoraan kisan jälkeen takaisin.
Tämä kyyti kiinnostais! ja miten on, ajatko tuusulan motaria hyrylän läpi kohti hyvinkäätä? ois kätevää hypätä siinä ruskeasannan shellin kohilla kyytiin :)

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Varaan itseni mukaan myös jos vain sopii. Saat sitten ne dieselirahat hieman nopeammin tällä kertaa :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Reppuselässä vois yks mennä, kun tarakkaa ei ole. :)
Ehkei kuitenkaan : D

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Tämä kyyti kiinnostais! ja miten on, ajatko tuusulan motaria hyrylän läpi kohti hyvinkäätä? ois kätevää hypätä siinä ruskeasannan shellin kohilla kyytiin :)
Eiköhän se onnistu! Matkahan pitenee 15min, mutta toisaalta on rennompaa körötellä 45-tietä kuin motaria.

edit. Puhis voi tietenkin myös tulla kyytiin eli 2 paikkaa jäljellä vielä