KKWCS Season 2010, round 5, Forssa II GP

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Omastakin puolestani vilpitön kiitos tehdystä työstä. Vaikkei sitä ehkä aina muistakaan sanoa ääneen, niin on todella hienoa että joku jaksaa tai on jaksanut tehdä töitä asioiden tapahtumisen eteen. :ahem:

Harmi jos hommat päättyvät nyt dramaattisella tavalla. :thumbfh:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Näissä muutamassa kisoissa missä olen ollut on homma toiminut todella hyvin. suuret kiitokset Jussille kaikesta tehdystä työstä sarjan eteen!! Kai kisoissa Jussi kuitenkin edelleen osallistut kuskina?

öö ruz

Speed for ever
Siis tä? oli kyse sitten mistä vaan niin koittakaa sopia.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En ole ollut viikonloppuna koneella, joten kirjoitan nyt tässä vaiheessa RacerX:lle kiitokset kisojen järkkäämisestä. Aion ainakin puolestani pitää hahmoon yhteyttä jatkossakin

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Komppaan kanssakisailijoita. Jussin/RacerX:n panos on ollut niin iso näissä kisoissa, että suuri kiitos siitä hänelle kuuluu.

Muuta en osaa sanoa, kun ei tarkempaa tietoa asioistakaan ole.

FO110K

Banned
jos jotain vara sijoja/paikkoja on niin ilmoittaudun semmoselle...sapettaa kun ei kerenny ajoissa mukaan:frank::D
Huomenissa ratkeaa, Loetkoe ja sinä ootte varalla tähän, pistän viestiä privalla kunhan selkiää tilanne.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Maksettu. Omasta puolestani ehtisin paikalle hyvissä ajoin, mutta saapumiseni riippuu PK-seudun kyytijärjestelyistä. Homma selvinnee tässä jossain vaiheessa.

Andy

Sijainti
Ypäjä
Maksettu ja tarvittaessa pääsen aikaisin, mutta mieluiten ajaisin erässä jossa on hyvä pito kun sellaiseen en ole vielä onnistunut tällä kaudella pääsemään :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Maksettu..

Ja pääsen paikalle miten aikaisin vain on tarve.. Ajoryhmän suhteen mulla ei ole mitään perustelua millekään toiveelle.. Luotan siihen että FO110K:lla on ne hyvät perusteet tälle ryhmäjaolle.

Kaikissa ryhmissä näen hyvää:
- Huippukuskien ryhmässä pääsee ehkä peesailemaan pari mutkaa, ja oppii ehkä jotain
- Heikommaksi rankattujen ryhmässä tulee tsemppihenkeä kun kokoajan tulee joku selkä edellä vastaa (paitsi sitten jos näin ei käy :D)
- Viimeisimmissä ryhmissä paras pito kuivalla kelillä
- Ensimmäisissä ryhmissä parempi toivo sadetuurille
- Ensimmäisessä ryhmässä saa itse olla se joka levittää hiekkaa ykkösmutkaan

Andy

Sijainti
Ypäjä
No vakavissaan: ei mulla ole väliä missä ajoryhmässä olen. Keli voi vaihdella taas, ja Forssan setti on niin pitkä että että ruuhkaton ajorako löytyy varmasti, vaikka erässä olisikin hitaampia. Follo on tosiaan tällä kaudella järkännyt hyvin niin, että kaikilla oisi vuorollaan mahdollisuus ajaa mahdollisimman hyvin itselleen sopivassa erässä. Säätähän ei voi etukäteen ennustaa

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Maksettu.

Lähden Salosta kahdelta, joten olen paikalla varmaankin puoli neljään mennessä. Jos nyt kolmannella kerralla osaisi olla eksymättä... :jaska:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mulla riippuu kanssa PK-seudun kyytijärjestelyistä tuo ryhmävalinta, periaatteessa voisin tulla aikaisinkin mutta tosiaan riippuu kenen kyydissä tulen.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mulla riippuu kanssa PK-seudun kyytijärjestelyistä tuo ryhmävalinta, periaatteessa voisin tulla aikaisinkin mutta tosiaan riippuu kenen kyydissä tulen.
Nipsulta tuli tällainen viesti aiemmin:

Lähden huomenna aamulla Kreetalle kahdeksi viikoksi, joten olisi muutama asia ilmoitettavana:

- Pystyn maksamaan kisamaksun 27.6 sunnuntaina
- Pääsen paikalle klo 16 mennessä
- Jos joku muu on Helsingistä tulossa autolla klo 16 mennessä, niin olen halukas tulemaan kyydissä
- Jos ei lähde muita autoja, niin pystyn kyyditsemään taas porukkaa. Wope ja lfb (ja olikohan vielä joku) varasivat varoiksi etukäteen paikat ja myös JNF oli kiinnostunut. Yksi paikka olisi siis periaatteessa toistaiseksi vapaana. Olen kuitenkin kiinnostunut tulemaan jonkun muun kyydissä tällä kerralla.
Tuo jos ei lähde muita autoja, on toki tulkinnanvarainen asia, kun ei tiedä miten paljon niitä autoja menee (riittääkö kaikille kyyti)..

Anyway.. Itse luultavasti lähden autolla Hyvinkäältä ja paluu Helsinkiin. Molemmille matkoille mahtuu vain yksi henkilö kyytiin, koska valitettavasti polkupyörä vie VW Polossa sen verran tilaa ettei takapenkille oikein kätevästi mahdu muita. :)
Edit: mahdollista kyllä on vielä, että starttaankin Helsingistä.. Tässä tapauksessa kyytiin mahtuisi 3 henkilöä, koska silloin fillari olisi jo hesassa eikä tarvetta sitä roudata.. En tiedä vielä yhtään mitä teen.. :)