Miltä auton tilavaraukset näyttävät? Mahtuisko pieni mies ja aimo läjä haalareita mukaan?Maksettu.
Mahdollisesti saapumassa siinä klo 16.00 Forssaan...
Mukana Williams- ja öö ruz .
det passar :ahem:Mieluummin oikeastaan niin päin, että jos voi pyytää niin laitettaisiin viimeiseen ajoryhmään, jotta ehdin varmasti edes omaan erääni.
:thumbup:Follolle tiedoksi että olen tulossa NastyBoyn ja porukoiden kyydillä, joten olen pariin ekaan aika-ajovetoon valmis kaiketi.
Parempi näin kuin että vihjaisi satesta. Toki jo tilastojenkin mukaan on pakko osua kuiva Forssa.Nyt ennustelee kisapäivälle puolipilvistä ja poutaa, mutta sinne vielä piitkä matka
Noo siinä on ed. päivänä sadetta ja ehkä tuulet aavistuksen hidastuu ja osuu kisailtapäiväänParempi näin kuin että vihjaisi satesta. Toki jo tilastojenkin mukaan on pakko osua kuiva Forssa.
ei sada eihän!!!:mad_old::mad_old:Noo siinä on ed. päivänä sadetta ja ehkä tuulet aavistuksen hidastuu ja osuu kisailtapäivään
vtt
joo tarvii.. vissiin sun kyydillä tulee ne joiden kanssa olit aiemmin sopinut + Puhis.. Puhis tulee takaisin mun kyydillä, mutta mä en lähde hesasta vaan hyvinkäältä, joten siksi näin.Miltä näyttää kyytitilanne Helsingin suunnalla? Tarvitseeko mun astua puikkoihin?