KKWCS Season 2010, round 5, Forssa II GP

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vaikuttais lukemani perusteella siltä, että mäkin ehdin paikalle klo 16 mennessä.

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Maksettu.
Mahdollisesti saapumassa siinä klo 16.00 Forssaan...
Mukana Williams- ja öö ruz .(ja ehkä PeePee)

Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Meikäläinen ei voi luvata ehtiväni töistä mitenkään etuajassa paikalle. Mieluummin oikeastaan niin päin, että jos voi pyytää niin laitettaisiin viimeiseen ajoryhmään, jotta ehdin varmasti edes omaan erääni. Töissä on melkoinen hässäkkä päällä ja vaikka olenkin ilmoittanut "ajoissa" lähteväni, niin työn luonne on vähän sellainen ettei se aina ihan noin vain onnistu.

FO110K

Banned
Mieluummin oikeastaan niin päin, että jos voi pyytää niin laitettaisiin viimeiseen ajoryhmään, jotta ehdin varmasti edes omaan erääni.
det passar :ahem:

edit. Alustavaa ryhmävirittelyä tehty ekaan postaukseen, saattaa muuttua vielä :rolleyes:
Kisa-autojen valikointiin pientä muutosta tulossa, lisään senkin siihen vielä...

Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Follolle tiedoksi että olen tulossa NastyBoyn ja porukoiden kyydillä, joten olen pariin ekaan aika-ajovetoon valmis kaiketi.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Haalarithan sitten tosiaan tulee mun kyydillä, joten nopea päällelaitto varsinkin ekan ryhmän Jacquesille ja Nipsulle suotavaa. :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Nyt ennustelee kisapäivälle puolipilvistä ja poutaa, mutta sinne vielä piitkä matka :cool:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Parempi näin kuin että vihjaisi satesta. Toki jo tilastojenkin mukaan on pakko osua kuiva Forssa.
Noo siinä on ed. päivänä sadetta ja ehkä tuulet aavistuksen hidastuu ja osuu kisailtapäivään :)
vtt

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Maksoin kolmenkympin setelillä, näkynee tiistaina.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Terveisiä Kreetalta!

Kahden viikon aikana on näköjään tapahtunut hallinnollisiakin muutoksia. En ota asiaan enempää kantaa kun en tiedäkään kovin paljon taustoja, mutta kiitoksia Jussille kuitenkin järjestelyistä ja vaivannäöstä sarjan eteen! Toivottavasti Jussia nähdään kisoissa jatkossakin.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Miltä näyttää kyytitilanne Helsingin suunnalla? Tarvitseeko mun astua puikkoihin?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Miltä näyttää kyytitilanne Helsingin suunnalla? Tarvitseeko mun astua puikkoihin?
joo tarvii.. vissiin sun kyydillä tulee ne joiden kanssa olit aiemmin sopinut + Puhis.. Puhis tulee takaisin mun kyydillä, mutta mä en lähde hesasta vaan hyvinkäältä, joten siksi näin.