Sue_me
Well-known member
Jussi sanoi:Kyllähän siellä on joskus aamupäiväkisoissa vanha viina hieman haiskahdellut, mutta taitaa olla eka kerta kun nyt spiidipäissään vedellään
Jussi sanoi:Kyllähän siellä on joskus aamupäiväkisoissa vanha viina hieman haiskahdellut, mutta taitaa olla eka kerta kun nyt spiidipäissään vedellään
Etkös sä alittanut viime vuonna lokakuun kisassa? Silloin rata oli aamun kosteuden takia vieläpä yli sekunnin hitaampi kuin nyt viime KKWCS-kisassa.
Kyllä ne oli matalia neljäysejä. 49,1-2 ja sensellasia.Sellanen muistikuva on, että just 50:n alle päästiin.
http://www.saaennuste.net/weather/saa/hyvinkaa.php
Tuo on päivitetty nyt puoli tuntia sitten ja mostly sunnya näyttää. Kuiva keli täysin mahdollinen. Toki kosteampikin.
Kyllä ne oli matalia neljäysejä. 49,1-2 ja sensellasia.
Nyt näyttää pahalta, taivaalta saattaa tulla mitä tahansa :eek!:
Jahas.. sadekeliä.. Se on sitten sillälailla, että mun tavoitteet onkin sitten välttää jumbofinaalin viimeinen sija.![]()
Pitää paikkansa.
Näytä liitetiedosto 12991
Jos sataa niin viimeinen sija on minun.Jussi sanoi:Se on varattu Also Starringille
Haikki on pahin kilpakumppani tällä hetkellä, eikä pelkästään pistetaulukon mukaan, joten hyvä että ollaan samassa ryhmässä! :thumbup:
Mun mielestä Hyvinkää oli mielekkäämpi sateella kuin Forssa. Hyvinkäällä sitä autoa ajettiin oikeasti hanskalla korjaten koko ajan, kun Forssassa meno on niin tappista että autoerot vaikuttaa monia sekunteja.