KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää III GP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cmoney
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohjelmakalenteriin on merkattu tämä viikonloppu vapaaksi eli nimeä vaan listaan! :ahem:

Jaahas, juhlat alkaa klo 14, eli mut voi poistaa listalta! PRKL!

Heee..... Just kerkesin miettimään, josko joskus F1-viikonloppuna näitä kisoja. Nyt olis näemmä Span aika-ajot heti kolmelta. Miusta ois ainakin mukavaa, jos joku jaksaisi tutkia Hyvinkään MAX-tarjontaa. Kuitenkin kauden paras rata ja sitä rataa...

Niin ja minä en ole vielä ilmoittautunut ainaskaan, pitää miettiä vielä.

Nyt olis näemmä Span aika-ajot heti kolmelta. Miusta ois ainakin mukavaa, jos joku jaksaisi tutkia Hyvinkään MAX-tarjontaa.

Hyvinkäällä ollaan muuta maailmaa 27 vuotta jäljessä. 28.8. tulee Zandvoortin GP vuodelta 1983. Mustavalkoisena. Piquet lähtee paalulta, Keke ruudussa 23.

Heee..... Just kerkesin miettimään, josko joskus F1-viikonloppuna näitä kisoja. Nyt olis näemmä Span aika-ajot heti kolmelta. Miusta ois ainakin mukavaa, jos joku jaksaisi tutkia Hyvinkään MAX-tarjontaa. Kuitenkin kauden paras rata ja sitä rataa...

Niin ja minä en ole vielä ilmoittautunut ainaskaan, pitää miettiä vielä.

Voisin kuvitella että Pelikenttä-kuppilassa näkyy. Alepubissa voi näkyä myös. Molemmat ovat keskustassa.

Voisko tän varmistaa joku paikallinen? Tietäis katsoo sit etukäteen mihin päin sieltä suunnataan :)

Pelikentän sivuilta:
LA 28.8 Biljarditurnaus. Alkaen klo. 15.00.

Ehkä se paikka ei sitten käy?

Ei siellä montaa vaihtoehtoa taida olla pelikentän lisäksi: Ale pub ja Medicin man. Molemmat näyttävät sivujensa mukaan urheilutapahtumia, mutta tarkempaa infoa ei ole.

hmm joo varmaan hankala bilisturnauksen keskelle mennä =D
voisko joku kävästä ennen kisaa kysyyn noista parista paikasta?

Sain sellaset ilmaiset intin maksamat rumat lasit uusilla tehoilla ja niitä voisi kokeilla tulevassa kisassa. :ahem: Näkö oli jo ehtinyt sen verran heikkenemään, että eron vanhoihin laseihin huomasi jo. Lisäksi lasit on vahvempaa tekoa kuin noi mun kehyksettömät lasit.

Sain sellaset ilmaiset intin maksamat rumat lasit uusilla tehoilla ja niitä voisi kokeilla tulevassa kisassa. :ahem: Näkö oli jo ehtinyt sen verran heikkenemään, että eron vanhoihin laseihin huomasi jo. Lisäksi lasit on vahvempaa tekoa kuin noi mun kehyksettömät lasit.

Muista varmistaa että mahtuvat kypärän sisään :D
(sama vika itsellä tulossa, uudet lasit tilattu mutta mahtuuko sangat sisään onkin jo toinen juttu :rolleyes: )

Muista varmistaa että mahtuvat kypärän sisään :D
(sama vika itsellä tulossa, uudet lasit tilattu mutta mahtuuko sangat sisään onkin jo toinen juttu :rolleyes: )

Noi pystyy ainakin runnomaan kypärän sisään kun ei tarvitse pelätä että menisi hajalle. :D Noiden vanhojen lasien kanssa tuntui monta kertaa, että menisi hajalle, kun varsinkin vuuokrapottien sisään niitä sai välillä tunkea väkivallalla. :o