KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää III GP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cmoney
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika erilaisia ennustelevat kun googlettaa vaan "sää hyvinkää". Jotkut jopa auringon pilkahteluakin pilvien lomasta.

Aika erilaisia ennustelevat kun googlettaa vaan "sää hyvinkää". Jotkut jopa auringon pilkahteluakin pilvien lomasta.
Kolmesta lähteestä 2 väittää satavan jonkun verran. Joten varaudun henkisesti nurmikon leikkaamiseen.

Minä katselin lähemmäs kymmentä eri lähdettä.

Ykköstoiveena olisi kaikille tasapuoliset olosuhteet, kakkostoiveena sitten kuivaa koko ajaksi.

Mä toivon täysin epätasaisia olosuhteita ja niin perkeleen märkää, ettei voi ajaa lainkaan!

No en kyllä pistäny pahitteeks yhessä Hyvinkään kisassa kun saatiin mielenkiintoinen a-finaali epävakaan sään takia, eihän tähän mielipiteeseen tietenkään vaikuta se että itse pääsin myös a-finaaliin juuri ja juuri :)

Muutamaa "JOS" sanaa voi raportissa esiintyä jos olosuhteet vaihtelee, mutta antaa tulla vaa mitä tulee, jotkut höytyy jotkut ei, ihan kiva se on niillekkin jotka ei a-finaalin herkkua koe kovin usein!

Mulla ykköstoiveena että omalla ajoryhmällä paras keli
Sinä sentään sanot sen, mitä varmaan juuri kukaan ei surkuttelisi mielessään itsekään :thumbup: Paitsi tietysti minä :ahem:

Nou hätä pojat, otan sadekamat mukaan => ei sada, varma tieto :ahem:

Näyttäisi satavan huomenna niin tavoitteena ettei hyvinkää 1:sen aika-ajofiasko pääsis toistumaan.

Laitan vähä asioita balanssiin ja tuun SPIIDOISSA! :D

Kyllähän siellä on joskus aamupäiväkisoissa vanha viina hieman haiskahdellut, mutta taitaa olla eka kerta kun nyt spiidipäissään vedellään :nope:

;)