KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää III GP

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Aika erilaisia ennustelevat kun googlettaa vaan "sää hyvinkää". Jotkut jopa auringon pilkahteluakin pilvien lomasta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Aika erilaisia ennustelevat kun googlettaa vaan "sää hyvinkää". Jotkut jopa auringon pilkahteluakin pilvien lomasta.
Kolmesta lähteestä 2 väittää satavan jonkun verran. Joten varaudun henkisesti nurmikon leikkaamiseen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Minä katselin lähemmäs kymmentä eri lähdettä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ykköstoiveena olisi kaikille tasapuoliset olosuhteet, kakkostoiveena sitten kuivaa koko ajaksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä toivon täysin epätasaisia olosuhteita ja niin perkeleen märkää, ettei voi ajaa lainkaan!
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
No en kyllä pistäny pahitteeks yhessä Hyvinkään kisassa kun saatiin mielenkiintoinen a-finaali epävakaan sään takia, eihän tähän mielipiteeseen tietenkään vaikuta se että itse pääsin myös a-finaaliin juuri ja juuri :)

Muutamaa "JOS" sanaa voi raportissa esiintyä jos olosuhteet vaihtelee, mutta antaa tulla vaa mitä tulee, jotkut höytyy jotkut ei, ihan kiva se on niillekkin jotka ei a-finaalin herkkua koe kovin usein!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Mulla ykköstoiveena että omalla ajoryhmällä paras keli
Sinä sentään sanot sen, mitä varmaan juuri kukaan ei surkuttelisi mielessään itsekään :thumbup: Paitsi tietysti minä :ahem:
 

Örfil

Guest
Nou hätä pojat, otan sadekamat mukaan => ei sada, varma tieto :ahem:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Näyttäisi satavan huomenna niin tavoitteena ettei hyvinkää 1:sen aika-ajofiasko pääsis toistumaan.
 

Örfil

Guest
Laitan vähä asioita balanssiin ja tuun SPIIDOISSA! :D
Kyllähän siellä on joskus aamupäiväkisoissa vanha viina hieman haiskahdellut, mutta taitaa olla eka kerta kun nyt spiidipäissään vedellään :nope:


;)
 
Ylös