Näin on. Nyt kaivattaisin screenshottia radasta jotta nähtäisiin onko lätäköitä, ja ehtivätkö ne kuivua puoleen päivään mennessäHyvinkäällä on näköjään pari sisäkurvia johon yleensä muodostuu lammikoita
Kisamaksu tais tulla onneksi haapikselta takaisin. Reilu mies.hyvinkaan kisamaksu: 60e
motivaatio ennen kisaa: 107%
keuhkoputkentulehdus 3pv ennen kisaa: priceless.
ei niillä kaiketi ollut sun avaimia, hanskat vaan ja ne otin.Ai vituttaako? Ei suinkaan. Tallanen paiva tanaan, jacquekselle onnea ja jos joku haluaisi tuoda ne mun avaimet pk-seudulle niin olisin happy.
Hyvä homma jos sai tässä tapauksessa rahat takaisin Se on vähintäänkin reilua jos ukko on petipotilaana ja kisamaksu ei ollut kokonaan "jyvitetty" porukan kesken.Kisamaksu tais tulla onneksi haapikselta takaisin. Reilu mies.
No eipä siihen tarvittu edes sitä sadettaJos sataa niin viimeinen sija on minun.
Harmi kun et päässyt kisaan, kyllä huomasi että puutuit joukosta. Onneksi sait rahat takaisin.hyvinkaan kisamaksu: 60e
motivaatio ennen kisaa: 107%
keuhkoputkentulehdus 3pv ennen kisaa: priceless.
Ai vituttaako? Ei suinkaan. Tallanen paiva tanaan, jacquekselle onnea ja jos joku haluaisi tuoda ne mun avaimet pk-seudulle niin olisin happy.
Jooh, juttelin Haapiksen kanssa tuosta ja se sanoi että "se haki ne avaimet jo"ei niillä kaiketi ollut sun avaimia, hanskat vaan ja ne otin.
En hakenut kyllä avaimiani, tämän olisin tiennyt kylläJooh, juttelin Haapiksen kanssa tuosta ja se sanoi että "se haki ne avaimet jo"
Sitten kun sanoin että ei ollut, niin meni vähän hämilleen, eli ilm. joku muukin oli kerennyt avaimensa sinne hukkaan joskus...
Lupas kumminkin katsella hieman ympärilleen, sille kannattaa varmaan soitella aiheesta.
Kisamaksu tosiaan palautuu ja hanskatkin löytyi eli ei onneks täysin mollivoittoista...
Paranemisia!
Yritin kisapaikalla selvitellä avainttesi sijaintia, tuloksetta. Sanoit että ne olisivat sielä mutta kun tiedustelin Haaparannnalta ja muilta niin mitään avaimia ei kuulemma ole. Hanskat sain puhuttua Jacquesin matkaan...En hakenut kyllä avaimiani, tämän olisin tiennyt kyllä
Juu reilua on tuo että kisamaksu hyvitetään, muutennin hyvä että hanskatkin löytyi. Alan nyt (sopiva ajoitus!) itsekin paranemaan, tosin en tässäkään kunnossa arvaisi vielä ajamaan lähteä. Torstai-iltana suurin murhe oli lähinnä että selviänköhän Malmille asti kunnossa, sellanen fiilis oli että joku yrittää Heimlichiä ja roikkuu niskassa kun kävelen.
Hyvä tosiaan että muut löytyi, vähän harmituttaa nyt nuo avaimet kun ei ne Nipsun autossakaan olleet silloin ja muita vaihtoehtoja on aika vähän ja tarkkaan koluttu. Itse istuskelen juuri Tapiolassa kun menin muorilla käymään toipilaana.
Ei siinä mitään, katselen nyt tuon tulostoikin läpi. Kiitos kaikille noista toivotuksista, hyvä että jotkut sentään muistivat. :alppu:
Onko kyse NIISTÄ leffassakin ilmenneistä hanskoista joihin on "hakattu". Itse en ottais moisia hanskoja enää käyttöönHanskat sain puhuttua Jacquesin matkaan...