Oon harrastanut nyrkkeilyä enemmän tai vähemmän aktiivisesti pari vuotta, mulla on sininen vyö judosta ja oon treenannut katutappelua ja yleisiä tekniikoita viiden vuoden vapaaottelukokemuksen omaavan henkilön kanssa.Puhiksen kannattaa muistaa ettei hänenkokoistaan vastaan alettaisi vain painimaan Se siitä, kattellaan mitä Jacques kehittelee...
Se on totta, mutta mulla on yllättävän nopeat kädet... Aika moni joka on ottanut sparria vastaan luulee ennen matsia että oon hidas ja valtit on iso koko ja voima, mutta ei se nyt oikein niin mene. Oon itseasiassa yllättävänkin nopea kehässä jos sitä vaaditaan, tottakai mun kunto ei ole mikään paras joten yleensä tykkään hitaammista matseista missä tarvitaan nopeita refleksejä ja nopeita käsiä sekä hyvää rytmiä. Ainut heikkous mulla on huonot koukut (sekä ylä-että sivu) ja tosiaan se kehno kunto minkä rakentaminen onkin mulla sellanen ikuisuusprojekti mikä pitäsi alottaa.Näytät hitaalta :thumbup:
nakupaini
juoksukilpailu
naruneliö
häätöäänestys
:nope:nyrkkeily--judo--katutappelu
karting
Kartingissa ei tarvi juosta metriäkään, mut silti juoksukunnosta on hyötyä ihmeellinen laji!Jees. Harrastus siinä missä mikä tahansa muukin. Itse joskus lopulta kyllästyin vyökokeisiin. Karting mukavampaa.
jep! Mulla tuli H3:ssa aika monta juoksuaskelta työntäessäni autoa radalle.Kartingissa ei tarvi juosta metriäkään, mut silti juoksukunnosta on hyötyä ihmeellinen laji!
ööh.. voi ei.
Laittakaa mut varasijalle, jos tulee enemmän peruutuksia.