Ihan sama (ja olet samaa mieltä itsekin)Paheksun ympärilleni asetettuja epäilyjä :frank:
Viimeiseksi kyllä tulen jäämään...
Ihan sama (ja olet samaa mieltä itsekin)Paheksun ympärilleni asetettuja epäilyjä :frank:
Viimeiseksi kyllä tulen jäämään...
That´s teh spirit.Paheksun ympärilleni asetettuja epäilyjä :frank:
Viimeiseksi kyllä tulen jäämään, mutta en yhtä rumasti kuin viimeksi. Se täytyy kumminkin muistaa, että Turkuun tulin täysin kylmiltäni, ilman minkäänlaista kokemusta moottoroiduista vehiikkeleistä. Nyt kumminkin olen (silloin joskus) sen yhden kisan ajanut ja myöskin muita ajoneuvoja ajellut, joten jotain pitäis kai paremmin mennä kuin viimeksi.
Spekulointi on helppoa tähän kisaan, voin voittaa, mutta voin olla myös juuri tuo viidenneksi viimeinen =) Nautin siinäkin tapauksessa kotikisan paluusta kalenteriin.Sanoisin että arvotaan vaan molempiin ajosessioihin. Muutoin voi kyllä jo etukäteen päätellä aika monista autoista tasoa aika-ajon jälkeen. Esim. minä 5. ja WoPe pommilla 5nneksi viiminen. Jihuu![]()
Moon mukana jos järkkäät. Alkoholittomalla linjalla, mutta kuitenkin.Ajattelin myös järkätä jonkinmoiset jatkot kisan jälkeen uudessa huushollissani jos useampaa kiinnostaa. Kohde on 17km päässä radalta. Päällimmäinen idea olis pitää ensi-ilta kauden 2011 kausipläjäyksellePientä murkinaa ja juotavaa siinä sivussa.
?
Aattelin joo että paikanpäällä voisi varmistua. Ei niin kriittinen asia etukäteen, kai...Jep Jep, hyvältä näyttää. Tiedusteletko paikan päällä mahdollisuutta yhteen isoon ajoryhmään?
Ei ainakaan minulleEi niin kriittinen asia etukäteen, kai...
Jos mukaan sopii, niin minä + Baijerilainen oltaisiin (viimeisimmän tiedon mukaan) tulossa myös paikalle. Tosin Nassemaisesti alkoholitta.Ilmoittaudun karkeloihin.
Ajattelin myös järkätä jonkinmoiset jatkot kisan jälkeen uudessa huushollissani jos useampaa kiinnostaa. Kohde on 17km päässä radalta. Päällimmäinen idea olis pitää ensi-ilta kauden 2011 kausipläjäyksellePientä murkinaa ja juotavaa siinä sivussa.
?
WoPen bileiden aikataulusta ja sijainnista ois kiva tietää ennen lauantaita..Jos mukaan sopii, niin minä + Baijerilainen oltaisiin (viimeisimmän tiedon mukaan) tulossa myös paikalle. Tosin Nassemaisesti alkoholitta.
Ei näy. Se sun muumiläppäri on edelleen vain lasten lelu. Tai sitten eri pankki ja menee pari päivää.Saattoi olla, että suoritin maksun.
Kait Domppa nyt on siirtynyt jo doomiläppäriin.Ei näy. Se sun muumiläppäri on edelleen vain lasten lelu. Tai sitten eri pankki ja menee pari päivää.
Nyt vtt oikeesti!!! Eieieiei!!!Muutaman vuoden päästä täällä on kaikki leikkikentät pikkudomppareita täynnä...
Lastentarhatätien kohtalo enempi mietityttää....nuo tulevat sotaveteraanitNyt vtt oikeesti!!! Eieieiei!!!