Jaahas. Meni Apple-uskovaisuuden puolelle keskustelu taas.:thumbfh:Niin, ja jopa Mac!
Jaahas. Meni Apple-uskovaisuuden puolelle keskustelu taas.:thumbfh:Niin, ja jopa Mac!
Itse en usko ostavani Apple-laitetta ainakaan vielä kovin pitkään aikaan. Jos on jossain vaihessa ainoa valmistaja tietokoneissa ym. niin ehkä sitten.Jaahas. Meni Apple-uskovaisuuden puolelle keskustelu taas.:thumbfh:
Ainiin sä olitkin semmonen lurittelija vissiin. Mä puhuin oikeasta armeijasta.Pääsykokeissa haastattelija oli eri mieltä.
Applehan on tietokoneiden TOYOTA!Itse en usko ostavani Apple-laitetta ainakaan vielä kovin pitkään aikaan. Jos on jossain vaihessa ainoa valmistaja tietokoneissa ym. niin ehkä sitten.
No, olet aina nopea - niin radalla kuin intissäkin. Tärkeintä on tulla pois tehtävästä mahdollisimman nopeastiOlin A-mies ja hain kirjuriksi, koska mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa rääkätä siellä itseäni. Pääsin vieläpä kirjuriksi ja P-kauden jälkeen olin vain kahdella leirillä mukana. Palvelusaikakin oli vain 6kk ja hyvät muistot jäi käteen, sekä hyviä kavereita. :ahem: Racer X on varmaan nyt hyvin hyvin pettynyt myös muhun, koska yritin MENNÄ SIELTÄ MISSÄ AITA ON MATALIN ja onnistuin.
Tarkoitit varmaan SKODAA!Applehan on tietokoneiden TOYOTA!
ja jos olisi niin eiköhän sitä hehkutusta olisi luettu jo kauan fb:n puolella![]()
eli siis ensin varmistat rahoituksen hommaan isiltä jonka jälkeen statuspäivitykseen ilmestyy jonkun sihteeriopiston linkki?Kaikki ajallaan..![]()
En tarkoittanut.Tarkoitit varmaan SKODAA!
No ei se sikäli ole erilainen, että minulla palvelus on vähintään se 9kk. Ensimmäiset kolme on P-kautta joka on muihin nähden tiukempi (enemmän leiriaamuja ja kaikenlaista). Sen jälkeen soitetaan se puoli vuotta, eli sinne lokakuuhun asti. Siitä sitte jälkiaukkiin taikka jälkirukkiin ja taas tammikuuhun. Eli varsinaisesti kouluttamaan en tuossa vuodessa pääse.Ainiin sä olitkin semmonen lurittelija vissiin. Mä puhuin oikeasta armeijasta.![]()
eli siis ensin varmistat rahoituksen hommaan isiltä jonka jälkeen statuspäivitykseen ilmestyy jonkun sihteeriopiston linkki?
:ahem:
Siellä oli toki hassuttelu perässä.No ei se sikäli ole erilainen, että minulla palvelus on vähintään se 9kk. Ensimmäiset kolme on P-kautta joka on muihin nähden tiukempi (enemmän leiriaamuja ja kaikenlaista). Sen jälkeen soitetaan se puoli vuotta, eli sinne lokakuuhun asti. Siitä sitte jälkiaukkiin taikka jälkirukkiin ja taas tammikuuhun. Eli varsinaisesti kouluttamaan en tuossa vuodessa pääse.
Nyt on Racer X ihan sekaisin. Mitä helvettiä armeija tekisi miehillä, jotka ovat fyysisen tai psyykkisen vamman takia kyvyttömiä toimimaan sotilaina?Joni on C mies, laittaako Kurski paremmaksi?
Tässäkö on Suomen valtakunnan tulevaisuus, näillä äijilläkö rajat turvataan :nope:
Onneksi tuosta kaksi lähtee kohta hoitamaan hommat kuten pitää. Yksi jo hoiti hommansa. Neljäs kun saa opinnot hoidettua.
Pojat, pojat, se on nyt sellainen juttu ettei sieltä intistä luisteta! Se on pikku nakki - muutama kuukausi elämästä - mutta tärkeä asia kotimaalle ja etenkin että meillä on toimiva ase ulkopolitiikassa. Niin kauan kuin on vapaaehtoinen asepalvelus voimissaan, ei tarvita Natoa.
Jos tulee Nato, jännite naapurin kanssa nousee liiaksi...
Ja siitä ei seuraa kuin huonoja hommia.
SUORITTAKAA SE ASEPALVELUS!!!
Missä tapauksessa?Mutta voishan pojat hakea siinä tapauksessa edes lotiksi?
Se oli tyhmä vitsi.Missä tapauksessa?
Jos henkilö ei kelpaa asepalvelukseen fyysisen tai psyykkisen vamman vuoksi, niin sun mielestä sopii sitten lotaksi? Sun mielestä vammautunut mies vastaa naista? Etpä tunnu paljon arvostavan lottien työtä sodan aikana.Se oli tyhmä vitsi.
Ei se vastaa naista, mutta sopii lotaksi.Jos henkilö ei kelpaa asepalvelukseen fyysisen tai psyykkisen vamman vuoksi, niin sun mielestä sopii sitten lotaksi? Sun mielestä vammautunut mies vastaa naista? Etpä tunnu paljon arvostavan lottien työtä sodan aikana.