Koetko ymmärtäväsi Jonia tai Kurskia?

• Viestiketjun aloittaja Andy
  • Aloituspäivämäärä

Koetko ymmärtäväsi Jonia tai Kurskia?

• Äänestäjiä yhteensä
    35

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tai sitten vaan sanoo, et haluun ne C:n paperit, ku yks impotenssista kärsivä pirkkalalainen vittuuntuis siitä. :idea:
Tee samoin kuin mun yks kaveri. Sanoi kutsunnoissa, että hirvittää yhteissuihkut, kun hän hinttarina pelkää saavan stondiksen. Ei tarvinnut mennä, mikä oli sikäli omituista, koska eihän sukupuolinen suuntauminen pitäisi armeijaan menoa estää.;)

Nurtsi

Registered Loser
Laiskoille suosittelisin B-porukkaa. Se minimoi kaiken vaivan, mutta silti saa armeijan hyvät puolet.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tosta Kurskista tulee aina mileen se, että kannattako ihmisen uhrata lopunperin helvetin lyhyt elämä syömällä paskoja ruokia. Oma elämänfilosofiani on täysin päinvastainen.
Omiapahan syön ja sama se muille onko epäterveellistä vai ei, en minäkään kyttää muiden syömisiä. Minulle ne ei ole paskoja ruokia, vaikka tiedänkin että on epäterveellisiä.
Joni on C mies, laittaako Kurski paremmaksi?
Olen suorittanut intin ja se oli ohi jo 2009.

Örfil

Guest
Sä kyllä tuot ton armeija aspektin aina esille Racer X. Hieman huvittava gimmick, mutta sopii sulle.:ahem:
Totta mouses - onhan se miehen mitta miten tuon miesten koulun suorittaa. Osaa suorittaa ja osa lemppaa! Kaikista kun ei ole puolustusväkeen edes rauhanaikana.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
B-mies olen, mutta täysillä olen armeijaan menossa. Saatanpa siellä jopa vuodenkin viihtyä.

Käytännössä B:n paperit tarkoittavat minulla sitä että jotain kantorajoituksia tai helpotuksia tulee, mutta enpä usko niiden vaikuttavan palvelukseni suorittamiseen. Ehkä vähän ihmettelevät kun tervehdittäessä käsi on hieman eri asennossa..

Mutta silti, minulle on kunnia ja velvollisuus oppia puolustamaan ja tarvittaessa puolustaa omaa synnyinmaatani ja sen tottavie aion tehdä!

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Totta mouses - onhan se miehen mitta miten tuon miesten koulun suorittaa. Osaa suorittaa ja osa lemppaa! Kaikista kun ei ole puolustusväkeen edes rauhanaikana.
Ajat sitten suorittaneiden kanssa onkin ihan miten sattuu. Kertaamaan ei kutsuta, annetaan viesti että mitäs teistä, nuorempaa on pakko doktriiniin kouluttaa, teihin ei riitä raha. Viedään jalkaväkimiinat, uutisissa kerrotaan velvontalennokeista ja rynkkyyn ympätyistä pimeännäkölaitteista. Mitä ne on? Kannattaisiko opettaa uutta vanhoille. Ilmeisesti ei.

Unohdetaan aiemmat. Unohdetaan ne ihan tyysti. Sillä tavalla että ei muisteta mitenkään koko jätkiä. Näin nostatetaan maanpuolustusintoa vanhemmille eli yli kolmekymppisille. Kertaheitto koko armeija.

Oletetaan, että kriisissä alkavat puolustamaan omiaan. Mutta ei anneta siihen ajanmukaisia valmiuksia. Huonoa sotimista!

SamiJ

Well-known member
Joni on C mies, laittaako Kurski paremmaksi?

Tässäkö on Suomen valtakunnan tulevaisuus, näillä äijilläkö rajat turvataan :nope:

Onneksi tuosta kaksi lähtee kohta hoitamaan hommat kuten pitää. Yksi jo hoiti hommansa. Neljäs kun saa opinnot hoidettua.

Pojat, pojat, se on nyt sellainen juttu ettei sieltä intistä luisteta! Se on pikku nakki - muutama kuukausi elämästä - mutta tärkeä asia kotimaalle ja etenkin että meillä on toimiva ase ulkopolitiikassa. Niin kauan kuin on vapaaehtoinen asepalvelus voimissaan, ei tarvita Natoa.

Jos tulee Nato, jännite naapurin kanssa nousee liiaksi...
Ja siitä ei seuraa kuin huonoja hommia.

SUORITTAKAA SE ASEPALVELUS!!!
Minkähän Joni sille mahtaa, jos terveyssyistä on C-paprut lyöty kouraan? Onko se sun mielestä luistamista?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vaikka armeijan kävinkin, niin en ymmärrä mikä siinä talvisodan leikkimisessä niin erikoista oli. Ei siellä paljoa opetettu tulevaisuuden sodankäyntiä vaan sitä miten sodittiin toisessa maailmansodassa.

Olen kateellinen niille, jotka saivat C-paperit ja pystyivät käyttämään sen 6-12kk elämästään johonkin hyödyllisempään asiaan.

FO110K

Banned
Tiedoksi sullekkin että mulla on nainen. ;) Pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia ihan tarpeeks tiedossa. :ahem:
Se että lainaat pokekokoelmastasi sanoja ei tarkoita että siellä naista olisi ;)
ja jos olisi niin eiköhän sitä hehkutusta olisi luettu jo kauan fb:n puolella :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
B-mies ois jotenki hienoin titteli.
:eek: Mullahan meni armeijassa jalat (täynnä marssimurtumia) kahdessa viikossa. Olin loppuajan B2 mies.

Ei kauhean hyvä yhdistelmä: raskas taakka, nahkasaappaat, jalkarätit, laiha poika.:nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vaikka armeijan kävinkin, niin en ymmärrä mikä siinä talvisodan leikkimisessä niin erikoista oli. Ei siellä paljoa opetettu tulevaisuuden sodankäyntiä vaan sitä miten sodittiin toisessa maailmansodassa.

Olen kateellinen niille, jotka saivat C-paperit ja pystyivät käyttämään sen 6-12kk elämästään johonkin hyödyllisempään asiaan.
Komp.

Kaupan päälle meni vielä terveys pilalle.:nope:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Itsehän olen myös B-mies. Polvi räsähti rikki sotilaan kokeessa, ja eivät suostuneet tähystämään.

Tai olisivat suostuneet, mutta olisi ollut E:n paperit sitten kädessä. Ilmoitin, että tämä homma hoidetaan nyt kerralla pois, joten pienen taistelun jälkeen sitten B:n paperit. Ei meillä tosin paljoa tuo vaikuttanut, kevennetty taisteluvarustus oli oikeastaan ainut juttu.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olin A-mies ja hain kirjuriksi, koska mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa rääkätä siellä itseäni. Pääsin vieläpä kirjuriksi ja P-kauden jälkeen olin vain kahdella leirillä mukana. Palvelusaikakin oli vain 6kk ja hyvät muistot jäi käteen, sekä hyviä kavereita. :ahem: Racer X on varmaan nyt hyvin hyvin pettynyt myös muhun, koska yritin MENNÄ SIELTÄ MISSÄ AITA ON MATALIN ja onnistuin.