Koetko ymmärtäväsi Jonia tai Kurskia?

  • Viestiketjun aloittaja Andy
  • Aloituspäivämäärä

Koetko ymmärtäväsi Jonia tai Kurskia?


  • Äänestäjiä yhteensä
    35

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kurskin kohdalla vaikeus on kirjoituksen ymmärtämisessä, Jonin kohdalla ajatusten.
 

Örfil

Guest
Jonia on helpompi ymmärtää.

Se vaan koittaa pokata naista, mutta kun vaatetus on aina päin hiittä niin saa korkeintaan Kaijakasta 65 v, umpihumalaisen mummon saatille.

Loppuillan tapahtumista ei tänne forumille voi kirjoittaa. Sen verran sottaista touhua :nope:

Mutta loppujen lopuksi Joni on tavallinen, rehti suomalainen mies, joka tekee parhaansa että sais töitä ja edes joskus pillua. Eli täyttää miehen tarkoituksen elämässä. Uskon että se siitä aikananaan.

Kyllä siitä vielä mies tulee :ahem:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Tiedoksi sullekkin että mulla on nainen. ;) Pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia ihan tarpeeks tiedossa. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Oikeastaan hän itse sanoi ja lupasi niin.. Pieni shokki se oli mutta voi pojat hyvässä mielessä. Tästä tulee elämäni kesä!
Ihan vaan tarkistaakseni faktat: tää mystinen mimmi lupas sulle "pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia" ja nyt on titten tiedossa elämäsi kesä?

Copteri hei... nyt jumalauta se luvattu vBulletinin blogisydeemi aktiiviseksi ja vähän äkkiä, vaikuttais siltä, että koko formille on tiedossa elämän kesä! :ahem::ahem:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kurskin kohdalla vaikeus on kirjoituksen ymmärtämisessä, Jonin kohdalla ajatusten.
Tää. Kurskin kirjainmerkeistä saa yleensä ennemmin tai myöhemmin koodattua esiin lauseen alkuperäisen merkityksen. Joni menee täysin yli hilseen. Vastasin siis kurski.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Tää. Kurskin kirjainmerkeistä saa yleensä ennemmin tai myöhemmin koodattua esiin lauseen alkuperäisen merkityksen. Joni menee täysin yli hilseen. Vastasin siis kurski.
En ookkaa mikää helppo nakki. ;)
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Oikeastaan hän itse sanoi ja lupasi niin.. Pieni shokki se oli mutta voi pojat hyvässä mielessä. Tästä tulee elämäni kesä!
Mulle kun on luvattu pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia tai muuta vastaavaa, on lähes poikkeuksetta tarina jatkunut hintainformaatiolla. Kai Joni tarkistit? Viikkorahoilla ei nimittäin kauaa proympyröissä pyöritä.
 

Örfil

Guest
Mulle kun on luvattu pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia tai muuta vastaavaa, on lähes poikkeuksetta tarina jatkunut hintainformaatiolla. Kai Joni tarkistit? Viikkorahoilla ei nimittäin kauaa proympyröissä pyöritä.
Jotenkin....kävi sama mielessä :D

Mutta toisaalta eihän olis eka kerta kun rahaa täällä kerätään. Täytyyhän Jonin nyt ainakin cum in mouth -osioon päästä!
Ellei se tapahtu jo 5 ekan sekunnin aikana, voi myös mennä sukille. Mutta itte saa pestä sukkansa!
 
Ylös