Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Juuri niin.312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Koirat ovat karvaisia ja ihmiset tykkäävät koirista, vaikka koirat haukkuvat ihmisiä.
Juuri niin.312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Jotkut ihmiset tykkäävät jopa koirien anaalin hajusta aamuisin.Formulanomi sanoi:Juuri niin.
Koirat ovat karvaisia ja ihmiset tykkäävät koirista, vaikka koirat haukkuvat ihmisiä.
Minkä takia niillä koirien talvivaatteilla on niin kova kysyntä?312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Entäs koirien omistajat?312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Jos ois isotissinen blondi kyseessä, niin ei kait tollasta tarttis ees miettiäkouvotsvoni sanoi:Entäs koirien omistajat?
Hyvä se ois olla jotain päällä tuolla ulkona, ettei tule kylmä:nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos ois isotissinen blondi kyseessä, niin ei kait tollasta tarttis ees miettiä
Mun mielestä koira taas nimenomaan ei tartte mitään valjaita. Etenkin nuoria vielä oppimisiässä olevia koiria ei saa tommosilla opetettua kuin vetämään ja kiskomaan. Ideahan kuitenkin on se, että koira seuraa isäntää/emäntää eikä toistepäin vaikka valitettavan usein näyttäis tilanne olevankin just tuolla jälkimmäisellä tavalla.312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Se kai vähän riippuu koirasta, toisilla on niin ohut karva etteivät tarkene ilman pienilläkään pakkasilla.Runar ja Kyllikki sanoi:Minkä takia niillä koirien talvivaatteilla on niin kova kysyntä?
Oman koiran pakkasraja on selkeesti 27-30 astetta.
On kyllä ihmeellisen mustavalkoinen ja osin täysin virheellinen näkemys ja vieläpä oikein "koira-ihmiseltä" :nope: Esimerkiksi pikkuveljeni koira tarvitsee lämmikettä viimeistään siinä vaiheessa kun lämpötila menee pakkasen puolelle, mielellään jo hieman aiemmin. Vastaavasti taas isäni koiraa ei saa näillä keleillä sisälle millään: nauttii ulkona olemisesta 24/7.312T4 sanoi:Minun mielestäni koira ei vaatteita tarvitse, mutta heijastinvaljaat kylläkin:ahem:
Eiku niitä ei sais tuoda Suomeen kuin korkeintaan turistimatkalle kesällä.Sam sanoi:Kaikki rodut kun eivät millään selviä Suomen talvesta ilman lisälämmikettä. Vai meinaatko, että tällaisia koiria ei pitäisi lenkittää ulkona ollenkaan?
Aivan. Olisihan minun pitänyt tuo oivaltaa.jps sanoi:Eiku niitä ei sais tuoda Suomeen kuin korkeintaan turistimatkalle kesällä.
Katsoin. Oli aika masentava paikoin. Meillä oli tosin hieman ongelmia katsomisessa, kun koira olisi halunnut kommentoida näkemäänsä.KnowHow sanoi:Sattuiko kukaan koiraihminen katsomaan tuota ao. MOT-jaksoa? Ja mitä mieltä olette? Alla linkki käsikirjoitukseen:
http://www.yle.fi/mot/hs070205/kasikirjoitus.htm
mm. Amazonissa myydään koirille ihan omaa DVD:tä:Olga sanoi:Meillä oli tosin hieman ongelmia katsomisessa, kun koira olisi halunnut kommentoida näkemäänsä.
Luin ensin, että se on tekstitetty!OoPee sanoi:Idea tuossa on siis se, että jos jättä hauvan yksin, niin pistät tuon pyörimään ja hauvalla on rattoisaa. Muistaakseni sieltä löyty jostain teksti, että eivät kyllä sitten vastaa seurauksista :eek!:
Onko tuo vain "täysi-ikäisille" koirille tarkoitettu video, jossa on narttuja ja sit siitä seuraa herkän uroksen näkemänä vaikka mitä?OoPee sanoi:Idea tuossa on siis se, että jos jättä hauvan yksin, niin pistät tuon pyörimään ja hauvalla on rattoisaa. Muistaakseni sieltä löyty jostain teksti, että eivät kyllä sitten vastaa seurauksista :eek!:
Olga sanoi:Luin ensin, että se on tekstitetty!