Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Törmäsin vanhaan kuvaan Vilmasta ennen kuin se tuli meille. Otettiin kuva pennun valintareissulla. Sisarusparvi koolla ja meitin typsy on viimeinen taustalla (pienin).

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Äsken kauppakäynnillä puheilleni tuli ihan tuntematon naishenkilö. Syynä kohtaamiseen oli minun koirani. :eek: Hän sanoi pitävänsä parvekkeen ovea aina raollaan minun koirani takia. Olin hieman ymmälläni. :rolleyes: Sitten hän yltyi kehumaan koiraani ja sen älykkyyttä. :ahem:

Se parvekkeen ovi on hänellä siksi auki, että hän haluaa tietää, milloin olemme ulkona ja että hän voi seurata koirasöpöläisen puuhailua. Ulkoilun taas tietää siitä, että karvakuononi haukahtaa aina, kun se on tehnyt suorituksensa. Haukahduksella koirani antaa luvan tuotoksen pussittamiseen.

Onpahan jännä, että muutkin ovat huomanneet sen ilmoitusrituaalin. Jututtaja oli niin ihastunut koiraani, että tulipa hyvä mieli emännällekin. :)

jjv

Arschloch
Kuulostaa pelottavalta... Kohta huomaat sen naisen tonkivan roskiksesta koirasi ulostepusseja tai kulkevan kippo kädessä perässänne...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
.. Ulkoilun taas tietää siitä, että karvakuononi haukahtaa aina, kun se on tehnyt suorituksensa. Haukahduksella koirani antaa luvan tuotoksen pussittamiseen.
Aika jännä tapa. Meidän koirat kyllä ruopivat ja juoksevat pökälekekkereiden jälkeen, mutta onneksi eivät metelöi. Ite kyllä huudan aina jippii kun pöntössä molskahtaa!

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Lapinkoira Niilo sai tänään ensimmäistä kertaa rauhoittavia ja hyvin ovat tehonneet. Ei ole sellaista paniikkia ja tärinää vaan ihan levollisena huilaa kyljellään eikä paukuttelu häntä hetkauta.

jjv

Arschloch
Lapinkoira Niilo sai tänään ensimmäistä kertaa rauhoittavia ja hyvin ovat tehonneet. Ei ole sellaista paniikkia ja tärinää vaan ihan levollisena huilaa kyljellään eikä paukuttelu häntä hetkauta.
Käy nyt jo hyvä ihminen hautaamassa se koiran raato, alkaa haisemaan ja matoja keräämään.

Lunssila

Well-known member
Rauhottu alkuillan paniikin jälkeen. Ei oo tosin paljon paukkunukaan, mitä nyt vähän kuitenkin. Viissiin vanha jaksa enää pitkään edes olla hädissään.

Estate

Well-known member
Naapurin koira oli rynnännyt meidän (tai siis vanhempieni) pihalle ja käynyt porukoiden 13-vuotiaan koiran kimppuun. Viivi oli äidillä hihnan päässä, niin ei sitten pakoonkaan päässyt. :frown:

Naapuri on eläinlääkäri, ja oli sitten Viiviä kokoon kursinut. Äiti soittaessa meinasi, että ne fyysiset haavat varmaan paranevat. Koiran pelot on sitten toinen juttu...

EDIT: Niin siis sama naapuri tämä eläinlääkäri ja koirien omistaja.

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Naapurin koira oli rynnännyt meidän (tai siis vanhempieni) pihalle ja käynyt porukoiden 13-vuotiaan koiran kimppuun. Viivi oli äidillä hihnan päässä, niin ei sitten pakoonkaan päässyt. :frown:

Naapuri on eläinlääkäri, ja oli sitten Viiviä kokoon kursinut. Äiti soittaessa meinasi, että ne fyysiset haavat varmaan paranevat. Koiran pelot on sitten toinen juttu...
Voi että. :( Paranemisia Viiville!

Captain Howdy

Well-known member
Tsemit Viiville.

Itse olen taas koiranomistaja. Kauppakirjat allekirjoitettiin tänään.

FO110K

Banned
Uudelle koiralle pitkää ikää toivotellaan täältä :)

On noi kyllä julmettoman sulosia pentuina, välillä harmittaa ettei voi kolmatta ottaa mutta joku järki tässäkin hommassa täytyy pitää :D
Yks narttu näistä nykyisistä pennuista on kyllä niin upea tapaus että mieli tekisi se pitää.....