Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Jone (ja moni muukin) saisi toisen puolen näkökantaa selville ja avarrettua maailmankuvaansa, kun muutaman illan taluttelisi itse Rekkua ohi vilahtelevien "kamikazefillaristien" seassa :thumbup:
Voisi katsantokanta tosiaankin avartua.

Itse ajelin Lempääläässä filarilla toissa päivänä ja ajattelin siinä kun ohittelin takaapäin koiraihmisiä, että varmaan olisi vaikea ennakoida erinäisiä tapahtumia, jos ei itse olisi koiraihmisiä.
Nimittäin kerran edessä oli juuri tulossa kahden koiran kohtaaminen ja koirien elekielestä näin, että kohta Rekut sinkoaa keskiviivalle. Osasin sitten väistää oikealta puolelta ja kelloakin pimpautin merkiksi että täältä tullaan.
Ja hiljensin tietenkin reippaasti, koska ihmisellä ei ole silmiä selässä ja huomion voi kiinnittää vain yhteen asiaan kunnolla kerrallaan = koirat.

Sopu sijaa antaa kävely/pyöräteilläkin :ahem: Kyllä me sinne kaikki mahdutaan.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Siksi mä huudankin 'Tulee takaa' ja kohdalla sitten kiitän. Jokunen vastaileekin, että 'hyvä kun huusit' tai 'kiitos kiitos'.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Naapurustoon on muuttanut iso seefferikoira. Se ei ole lapinkoira Niilon kaveri eikä Niilo sen kaveri. Sunnuntaiaamuna seefferi käveli pihakadulla ja Niilo riensi huutamaan sille ja seefferi huusi takaisin. Kun seefferi oli mennyt, Niilo alkoi äheltää merkkauskakkaa takapihan nurmikolle ja hirveä potkiminen ja örinä siihen päälle. Ai että minua nauratti, se oli hulvatonta. Korjasin hetken kuluttua ne merkkauskakat pois.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Naapurustoon on muuttanut iso seefferikoira. Se ei ole lapinkoira Niilon kaveri eikä Niilo sen kaveri. Sunnuntaiaamuna seefferi käveli pihakadulla ja Niilo riensi huutamaan sille ja seefferi huusi takaisin. Kun seefferi oli mennyt, Niilo alkoi äheltää merkkauskakkaa takapihan nurmikolle ja hirveä potkiminen ja örinä siihen päälle. Ai että minua nauratti, se oli hulvatonta. Korjasin hetken kuluttua ne merkkauskakat pois.
Tuosta tuli mieleen, kun erään aamukävelyn aikaan juovuksissa ollut naishenkilö katsoi koiraani ja sanoi, että hänelläkin oli joskus tuommoinen 'seefferi'. En viitsinyt alkaa rotumääritelmiä selittämään, mutta minun koirani ei todellakaan ole mikään schäfer. Liekö hän ollut humoristi. :rolleyes:

burb

.
Tamperehan on perinteinen teollisuuskaupunki, että johtuisko siitä.

jjv

Arschloch
4:lmasti olen ottanut nokkapokkaa kanssa jalankulkijan, jolle olen kelloa rimpauttanut.
Rimpautat liian julmasti. Kilauta silleen hilpeän hintahtavasti kuin flyygeliä näppäilisit ja huikkaa "anteex nääs".
Tai vaihda kilikello mutkaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mistä minä tiedän. Tää on niin pyöräilyvihamielinen kaupunki ettei mitään rajaa.
4:lmasti olen ottanut nokkapokkaa kanssa jalankulkijan, jolle olen kelloa rimpauttanut. Enkä ole ainoa, tarinoita on lukuisia.
Nyt on ihan pakko tähän linkitää noin kuutisen vuotta vanha uutinen Yle Satakunnan kautta. Ei millään pahalla, eikä pirullisella mielellä, vaan keskustelua herättääkseni.

Mää olen aina luullut, että mitä suurempi kaupunki, sitä paremmin on huomioitu sekä julkinen, että varsinkin kevyt liikenne.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vuoden 2015 aprillipilana Pirkanmaan pyöräilijöiden nettisivulla oli se, että Tampere on valittu vuoden pyöräilykaupungiksi. Kyllä me pojat naurettiin.

burb

.

Örfil

Guest
Ajattelin laittaa pyöräilyaiheisen kysymyksen tähän toikkiin, mutta huomasin että tämähän on koiratoikki.

burb

.
Sano sille F1-Forumin burbilta morjens, ja kerro miten se siihen reagoi.