Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Estate

Well-known member
Otin koiran mukaan mustikkametsälle. Hauva ei ensin oikein innostunut marjastuksesta, kun kykin metsätien vieressä ja se taisi ajatella, että tietä kävellään eteenpäin.
Kun mentiin keskelle metsää heitin sille yhden mustikan, että näitä tultiin hakemaan. Sitten pitikin alkaa katsoa, että saa itse kerättyä marjat ennen kuin koira syö ne...

Hurja peto metsällä.

Örfil

Guest
Heh, samanlainen "marjapuimuri" kuin meidän seniorikoira :D Huomenna on teidänkin koeran tuotokset sellaisia sinisen-mustanpuhuvia!

Estate

Well-known member
Venäjäntoy tuli viikonlopuksi hoitoon. Oma koira on pitkästä aikaa pissannut useamman kerran allensa (ja kerran syliini...). Isäntänsä on komentanut tiukkaan sävyyn mm. olemaan murisematta pienemmälle ja jättämään sen ruoat rauhaan. Itse olisin ehkä vähän eri tavalla hoitanut näiden tutustuttamista...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tuossa se on ja katsoo tapittaa silmiin tassulla tervehtiessään. Ruskeilla silmillään.
Kävin ulkoilemassa. Kun tulin kotio, niin koera oli edelleen tuossa ja tervehti tassua ojentaen. Sanoin sille, että: "Hae pallo". Ei se mitään palloa hakenut, vaan vaaleanpunaisen possulelunsa, joka vinkaisee kun sitä puree/puristaa. Sitä tovin heittelin koeran kaverina.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Meidän Muru sai hienon ja uuden megafonin reilu viikko sitten.
Koira itse ei tosin vaikuttanut hirveän ylpeältä uudesta pukineestaan.

Tassu parani jo, joten pömpeli on nyttemmin siirretty kaappiin koristamasta päätä.
Naapurin koiralla oli tuommoinen keväällä. Oli ensin ollut sen kanssa melko leipiintyneen oloinen, kunnes huomasi sen olevan varsin etevä kapine, kun piti nuuskia maasta juoksuaikaisten narttujen tuoksua. Pönttö tiiviisti maahan ja sitten vain nauttimaan suppilon sisälle kertyvistä tuoksuista.

Viimeksi muokannut moderaattori: