Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Itse bodaan ja rehkin vain että voittaisin hyvän ystäväni Remppulin lelupainissa seuraavalla kerralla kohdatessamme. Yleensä häviän kuin akka.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Itse bodaan ja rehkin vain että voittaisin hyvän ystäväni Remppulin lelupainissa seuraavalla kerralla kohdatessamme. Yleensä häviän kuin akka.
Itsehän annan pilkkukoeran useimmiten voittaa karvalelupainit ja tahallani häviän vetokiistat. Koeralle lie tärkeämpää voittaa leikkipainit ja kiskomiset kun mulla? On se. Mukava.

Vaikka öhiseekin. Ja kuolaa.

Örfil

Guest
Itsehän annan pilkkukoeran useimmiten voittaa karvalelupainit ja tahallani häviän vetokiistat. Koeralle lie tärkeämpää voittaa leikkipainit ja kiskomiset kun mulla? On se. Mukava.

Vaikka öhiseekin. Ja kuolaa.
Junnukoira on erityisen tohkeissaan vetoleikeistä ja säännöksi on muodostunut näköjään se, että 3-4. vedolla koeran pitää antaa voittaa ja vetäytyä saalinsa kanssa voittajana kehästä.

Örfil

Guest
Seniorikoiralla valeraskaus.
- flegmaattinen, ei lähde kävelylle tai jos lähtee, leikkii lenkillä pyörällistä matkalaukkua
- tekee "pesiä" kuopimalla sinne sun tänne
- ei syö
- oksentaa aamuisin tyhjästä vatsasta keltaista limaa
- tisseistä punkaa maitua

Oli nypinnässä tänää ja nyppijä, joka on koirankasvattaja/kennelisti ja cairn -tuntija, sanoi että hyvin tyypilliset oireet. Ei ole eka kerta ja pitäis leikkauttaa, koska oireet pahenee joka vuosi.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Ukkelimies Niilon suurinta herkkua tällä hetkellä on Boniitti. Menee ihan sekaisin, kun haistaa sen. Kova kerjääminen päällä ja kuola valuu. Sitten kun laittaa astiaan yhden haarukallisen, niin nuolee astiaa monta minuuttia. Aika pöhkö. Vein landella tyhjät Boniittipurkit verannalle, niin ukkelimies haukkui niitä. Piti viedä ne pois.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Röllistä aika jätti :frown: eli nyt lähden toisen kerran tällä viikolla krematorioon. Joskin tällä kertaa kyse "vain" parhaasta ystävästä ja tietty kyse eläinten krematoriosta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Hyvää ja rauhaisaa matkaa Röllille ja hyviä muisteluhetkiä isännälle.

Minun sähikäiseni innostui eilen tekemään 'apuna' saunavastoja. Aina nappasi oksan ja lähti viemään sitä omaan pesäänsä.

Estate

Well-known member
Koiratonna on kovaa :(

Oma otukseni on nyt kesäkuussa ottanut yhden uuden edistysaskeleen: leikkiinkutsuele lajitoverille. Sen viiden kuukauden ajan, mitä karvakorva on meillä ollut, kehitys on ollut hitainta juuri tällä sektorilla. Pari kuukautta sitten koirapuistossa vieraillessamme hauva meni kyllä moikkaamaan toisen koiran omistajaa, mutta toiset koirat, jotka yrittivät nätisti tehdä tuttavuutta, herättivät pelkoa.

Örfil

Guest
:( No voi itku. Otan osaa.

Koiraa parempaa ystävää ei kyllä ole. Se ei petä ja on aina kaveri, oli päivä mikä tahansa. Sellaisen menettäminen tuntuu aina.