Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Karvaa irtoaa muuten parista pienestäkin koirasta ihan kiitettävästi. Koirat ovat 7 ja 11 kg kooltaan, "pitkäkarvaisia".

Vetelen joka päivä alakerran "pikaimurilla" eli sellaisella varrellisella rikkaimurilla suht suurpiirteisesti (=vain näkyvät pinnat) ja saalis on aina tämän verran vaikka silmin mitään ei näy missään ennen imurointia. Säiliö on äkkiä täynnä ja tyhjennettävä myös joka kerta.

Viikossa tulee siis n. puoli muovikassillista karvoja :eek: Oheen vielä kuva otuksista, niin saa selkoa otusten koosta ja karvoista. Tikkuaskit kuvassa huvin vuoksi.
Näytä liitetiedosto 19400

Näytä liitetiedosto 19401
Tuntuu että irtokarvoista saisi koottua viikossa jo yhden ylimääräisen koiran :confused:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Kuvittelin nukkuvani tänä aamuna pitkään. Just joo. Yhdeltä kaveri haukahti siihen malliin, että tahtoo ulos. Kävin avaamassa sille vain vessan oven, että voi käydä siellä, jos on tarve. Neljän jälkeen se tuli taas pukkimaan kuonollaan sängyn viereen ja nousin katsomaan tilannetta. Ulos piti päästä, fiilis oli sellainen. Voi miten onnellisena se sitten pyrähtelikin ulkona ja teki suorituksiaan.

Nyt se jo kuorsaa muina koirina ja minä virkeänä kajotan koneen ääressä. :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olenko mä missannut jotain? Käykö sun koira ihmisvessassa toimituksilla, siis koiran hiekkalaatikolla tms :confused:
Juup. Jos se ei raski herättää tai on yksin kotona ja tulee tarve, se käy tekemässä vessan lattialle kökkösensä. Siitä se on helppo puhdistaa. Nestemäisiä suorituksia ei tee.

Örfil

Guest
Juup. Jos se ei raski herättää tai on yksin kotona ja tulee tarve, se käy tekemässä vessan lattialle kökkösensä. Siitä se on helppo puhdistaa. Nestemäisiä suorituksia ei tee.
Wau, se on oikeasti sisäsiisti :)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olin viime yönä säästänyt makkarankuoret kissalle. Vaan tulipa aamusella yllättäen koera. Pötkötin vielä sängyssä ja seurasin koeraa huvittuneena. Ensin se kuorien tuoksun vainuttuaan meni käskyttä ryhdikkäästi istumaan tuohon pöydän äärelle. Kun ei vieläkään tullut makupalaa, niin sitten koera meni "maahan"-käskyn mukaisesti maahan käskemättä. Pakko oli siinä jo heltyä ja antaa kissalle suunnitellut eväät koeralle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olin viime yönä säästänyt makkarankuoret kissalle. Vaan tulipa aamusella yllättäen koera. Pötkötin vielä sängyssä ja seurasin koeraa huvittuneena. Ensin se kuorien tuoksun vainuttuaan meni käskyttä ryhdikkäästi istumaan tuohon pöydän äärelle. Kun ei vieläkään tullut makupalaa, niin sitten koera meni "maahan"-käskyn mukaisesti maahan käskemättä. Pakko oli siinä jo heltyä ja antaa kissalle suunnitellut eväät koeralle.
No nyt se kirjoittaa jo savoa!:thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mikään ei viittaa enää syöpään meidän pikkuiseilla Hilla koiralla. <3 <3 <3

... voi sitä.... se on raketti! RAKETTI!!!!! JUOKSE!!!! Hilla rakastaa <3 <3 <3

... huomenna hakemaan Miina-koira kentältä Joukon jatkoksi. <3 < 3

JA LEEVIKIN ON!½!!! RAPAPOSKI!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mikään ei viittaa enää syöpään meidän pikkuiseilla Hilla koiralla. <3 <3 <3

... voi sitä.... se on raketti! RAKETTI!!!!! JUOKSE!!!! Hilla rakastaa <3 <3 <3

... huomenna hakemaan Miina-koira kentältä Joukon jatkoksi. <3 < 3

JA LEEVIKIN ON!½!!! RAPAPOSKI!
:thumbup:

Ria

Jäässä
Hyvä, että on Hilla kunnossa.

Et tainnu vastata mitään mun aiempaan uteluun, että millanen pentu sieltä nyt sitten on tulossa?

burb

.
Voi kun nuo koiranpennut on söpöjä, kuten nyt tuo Tiinukin! Tulis varmaan hyvä keitto.