Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voisit tosiaan joskus kokeilla.
Tää nyt ei oikein mätsää, kun kotona ja töissä sanotaan että otan kaiken huumorilla, mutta sun (ja ehkä joidenkin toistenkin mielestä??) mä en ota. Kuka täällä esim. pilkkaa mua enämpi kuin minä itse?:doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taijan olla kusipää-tosikko.:frown:

Voi minua houkkaa. Haluaisin olla huumorveikko lailla markojn.:thumbfh:

Örfil

Guest
Lakkaa Mosse kommentoimasta koira-toikkiin, kun se ei ole oikein sua kiinnostavaa elämänalaa ja harrastusympyröitäkään :idea:
Se voi helpottaa "issueta" ;)

burb

.
Mosse taisi ottaa väitteen tosikkoudesta hieman liian tosikkomaisesti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun mielestä jos joku tosissaan väittää ettei ole tosikko, niin kyllä häntä siinä tapauksessa tulisi uskoa muitta mutkitta ja mukisematta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ota minusta mallia. Leppoisa lupsakkuuteni periytyy neljän tai viiden sukupolven takaa osin Savosta, Rautalammilta.
Mun sukujuurethan on isän puolelta tuossa Koli-Nurmes-Lieksa hollilla, eli Kouhon kotikentällä. Sieltä ne Saarelaiset ovat kotoisin. Tai siis isän äiti. Isän isä on Kaarinan liepeiltä jostakin. Siskolla ja veljellä on syntymäkuntana Kaarina, kun asuivat silloin Littoisissa. Itsehän olen turkulainen. Joka asuu savossa ja joka tuntee itsensä edelleen hangöbo:ksi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Käytin koiraa äsken lääkärillä ja siellä aikani kuluksi katselin ilmoitustauluja. Huomasin, että lemmikkieläinten hautausmaata hoitaa firma, jonka toiminimi on RumaRakki. Ei minun mielestäni kovinkaan mukava nimi. :dunno:

Captain Howdy

Well-known member
Minäpä taas otin koiran mukaan töihin. Hienosti murisee aina kun pomo kävelee työhuoneen ohi...

jjv

Arschloch
Käytin koiraa äsken lääkärillä ja siellä aikani kuluksi katselin ilmoitustauluja. Huomasin, että lemmikkieläinten hautausmaata hoitaa firma, jonka toiminimi on RumaRakki. Ei minun mielestäni kovinkaan mukava nimi. :dunno:
Jos niitä hauvaraatoja alettais ylös kaivaa, tuo saattais osoittautua oikein osuvaksi nimeksi.