Olga
.
Jep. Minun nykyiseni oli pentuna mm. niin huomionkipeä, että se puri varpaitani aina kun olin puhelimessa.Tiijät kyllä että se on välillä myös aika rasittavaa!
Jep. Minun nykyiseni oli pentuna mm. niin huomionkipeä, että se puri varpaitani aina kun olin puhelimessa.Tiijät kyllä että se on välillä myös aika rasittavaa!
Eikö Juskanen ole riittävä varoittava esimerkki sen suhteen, että nuorempiin ei pidä sekaantua?Jep. Minun nykyiseni oli pentuna mm. niin huomionkipeä, että se puri varpaitani aina kun olin puhelimessa.
Heh. Meni hetki hoksatessa. Ajattelin jo, että mistäs sinä sen tiedät. :wink:Eikö Juskanen ole riittävä varoittava esimerkki sen suhteen, että nuorempiin ei pidä sekaantua?
Nytpä itse vasta hoksasin, että mihin ketjuun sitä kirjoitellaan.Heh. Meni hetki hoksatessa. Ajattelin jo, että mistäs sinä sen tiedät. :wink:
FuckWhat08. Porin kuumin Dogie-stylisti!Nytpä itse vasta hoksasin, että mihin ketjuun sitä kirjoitellaan.
Björneborgissa kuuminta hottia on kuulemma Beariestyle. Mitä se sitten lieneekin?FuckWhat08. Porin kuumin Dogie-stylisti!
Karin Porhuhan se. Björn Borg:han vähän väliä Vimpelin loppuottelussa polvistui ja päästi porhun.Björneborgissa kuuminta hottia on kuulemma Beariestyle. Mitä se sitten lieneekin?
On ne. Hieman on tympeänhaikea huomenna lähtee taas moneksi viikoksi stadiin kun just alkaa päästä Emman luonteesta ja metkuista päästä jyvälle.Ihme läheisriippuvaisia nuo koirat. Meitin tytteli täytti juuri 7 kk.
Vaimo on ollut "sattuneista syistä" koko viikon sen kanssa kotona ja nyt kun vaiffi lähti kirjastoon käymään, niin koira vikisee ja vaeltelee pitkin kämppää ihan öglönä.
TÄSSÄ OPIKSI OTTAMISTA, KOIRAN OMISTAJAT!
Myös niille, jotka eivät koiraa omista !! ... ... ... ...
Näkemys koiran tarkoituksesta ... ... ...
Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran tutkimaan erästä irlanninsusikoiraa. Koiran omistajat, pariskunta ja heidän 6-vuotias poikansa, olivat kaikki hyvin kiintyneitä lemmikkiinsä.
Tutkittuani koiran totesin, että ......se oli kuolemassa syöpään. Kerroin perheelle, että en voinut tarjota tälle vanhalle ja rakastetulle koiralle mitään muuta kuin eutanasian. Koira voitaisiin saattaa viimeiselle matkalleen heillä kotona, turvallisesti, omien ihmisten ympäröimänä.
Seuraavana päivänä, kun menin nukuttamaan koiraa, tunsin tutun kuristavan tunteen kurkussani. Pikkupoika vaikutti rauhalliselta silittäessään vanhaa koiraa viimeistä kertaa. Muutamassa minuutissa koiravanhus nukahti rauhallisesti viimeiseen uneen. Istuimme hetken yhdessä puhellen siitä surullisesta tosiasiasta, että eläimet elävät paljon lyhyemmän ajan kuin ihmiset. Silloin poika sanoi: "Minä tiedän miksi". Yllättyneinä me kaikki jäimme kuuntelemaan. Se, mitä hän sanoi seuraavaksi, hätkähdytti minua. En ollut koskaan kuullut yhtä lohduttavaa selitystä.
Poika jatkoi: "Ihmiset syntyvät siksi, että he oppisivat, miten eletään hyvä elämä. Että rakastetaan ja ollaan kilttejä toisille. Mutta koiratpa osaavat jo tämän. Siksi niiden ei tarvitse elää niin pitkään."
Illalla laadin listan siitä, mitä ihmiset voivat oppia koiralta:
* Kun rakkaasi tulevat kotiin, mene aina iloisena tervehtimään.
* Älä koskaan kieltäydy huviajelusta.
* Kokemus raikkaasta ilmasta ja tuulesta kasvoillasi on silkkaa hurmiota.
* Ota nokosia.
* Venyttele ennen ylösnousua .
* Juokse, telmi ja leiki päivittäin.
* Hae huomiota ja anna ihmisten koskettaa sinua.
* Vältä puremista silloin, kun pelkkä murahdus riittää.
* Lämpiminä päivinä pysähdy makailemaan pehmeällä nurmella.
* Kuumina päivinä juo runsaasti vettä ja lepäile varjoisan puun katveessa.
* Kun olet onnellinen, tanssi ympäriinsä ja heiluta koko kehoasi.
* Riemuitse pitkän kävelyn tuottamasta ilosta.
* Ole uskollinen.
* Älä koskaan teeskentele olevasi jotain muuta kuin olet.
* Jos jokin tarvitsemasi on haudattu syvälle, kaiva, kunnes löydät sen.
* Jos jollakulla on huono päivä, ole hiljaa lähellä ja nyhjäise hellävaraisesti.
* NAUTI JOKAISEN PÄIVÄN JOKAISESTA HETKESTÄ!
Varmasti koira?Koira oli yöllä paskonut sänkyyn, ei mulla muuta.
Kyl, koska kukaan ei ollut muistanut käyttää koiraa illalla/yöllä ulkona.Varmasti koira?
Jospa se olikin se muistamaton, joka ei muista...Kyl, koska kukaan ei ollut muistanut käyttää koiraa illalla/yöllä ulkona.
Ei ole kyllä minun koira, niin ei tarvitse siitä yksin huolehtia.Jospa se olikin se muistamaton, joka ei muista...
Emma on oppinu menemään ovelle hädän tullen, mutta ei jaksa/malta aina pidättää ulos saakka. Ja aamusonnat ja pisut tekee kiltisti ulos. No, ei ole vielä kolmea kuukautta, joten eipä odoteta liikoja. Sontakasan käy yleensä tekemässä saunatiloissa lämminvesivaraajan alle, mutta on alettu pitää nyt ovia sinne kiinni.Perutaan, kakki lattialle kun ei päässyt sateen vuoksi ulos vähään aikaan. Pissa tuli pihalle mutta heitti nyt sköndät olkkariin.