Kokkausotsikko

Örfil

Guest
Onko kokkaamista kun pakastaa marjoja?

Pakastin eilen ämpärillisen. Ja unohdin jääkaappi/pakastimen pakastusasentoon yöksi ja aamulla jääkaappikin oli -10 astetta :eek:

Siinä samalla tein vahingossa keksinnön: juustopalan jämät on helppo leikata ihan loppuun saakka, kun juusto on kohmeessa!
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tietysti jos ainesosien yhdistäminen ruoka-annokseksi ei ole itse tekemistä, niin en ole tehnyt ruokaa koskaan itse.

Lasketaanko jos aloittaa teurastamalla eläimen vai pitääkö se olla myös itse kasvatettu?
Alppuhan aloittaa ihan sieltä eläimen siementämisestä ja tiineksi saattamisesta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Onnistui polttamaan nakkipadan pohjaan. Ohjeessa lukee "sekoittele välillä". No, kolme minuuttia sekoittamatta ja siihen jymähti. Hienoa.
 

Örfil

Guest
Saammeko siis Michelin -tähtiä edelleen odotella Tampereelle saapuvaksi?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tein guacamolea, EIKÄ SIITÄ TULLUT YHTÄÄN VIHREÄÄ kuten ohjeen kuvassa! On tuo kuitenkin ihan hyvää, saapa nähdä miten ruoan kanssa pelittää.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Tein tänään Sammylagnea, jonka resepti syntyi eilen iltapäivällä Lielahden Prismassa, vihannesosastolla.

Lasagnelevyt, juustokeitto pussista, jauhelihan sijaan kerrosten väliin tomaatinviipaleet, paprikaviipaleet, kesäkurpitsaviipaleet ja pieniä parsakaalin paloja. Lihaksi sopivan rasvaista ylikypsää kasleria pieninä paloina. Mausteina suola mustapippuri ja oregano.

Toimi. Teen Sammylagnea vastakin.
 
Ylös