Kokkausotsikko

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuli aikalailla tasapainoisin liemi mitä kuunaan olen värkännyt. :thumbup:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Alan tekemään jauhelihaperunaviipalelaatikkoa (melko hieno sana). Pottujen kuoriminen aiheutti melkoista inhotusta mutta nythän sen hokasin; tulin ostaneeksi tuollaisia pestyjä varhaisperunoita. Eihän niitä tarvitse kuoria laisinkaan. Eiväthän tuollaiset varhaisperunat laatikkoruokiin käy mutta niillä mennään nyt. Teenpä niin, että freesaan ne voissa pannulla viipaloinnin jälkeen. Ehkä se vähän auttaa. Ehkä ei.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vaikka itse sanonkin, niin nyt onnistuin tekemään "pizzeriapizzaa". Ohuen ja rapean kuoren päällä oli toisessa täytteinä leipäjuustoa, katkarapua, broilerifileesuikaletta. Toisen täytteinä mozzarellaa ja meetvurstin kantapaloja pieniksi pilkottuna. Kumpaankin tomaattikastike lätyn ja täytteitten väliin vielä meni.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mites juusto: muiden täytteiden alla vai päällä?
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Vaikka itse sanonkin, niin nyt onnistuin tekemään "pizzeriapizzaa". Ohuen ja rapean kuoren päällä oli toisessa täytteinä leipäjuustoa, katkarapua, broilerifileesuikaletta. Toisen täytteinä mozzarellaa ja meetvurstin kantapaloja pieniksi pilkottuna. Kumpaankin tomaattikastike lätyn ja täytteitten väliin vielä meni.
Nyt tuli nälkä. :dunno:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Itsehän en säilytä tomaattejani jääkaapissa.

Tämä tieto varmaan kiinnosti monia.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tomaatti ja kurkku eivät kuulemma sovi säilytettäväksi jääkaapissa samassa lokerossa ilman asianmukaista suojausta.
Olisihan tuon jutun voinut tietysti kokonaankin lukea, eikä vain vähän alkua:

Huomioi myös se, että pakkaaminen vähentää haittoja vain vähän, sillä hevi-kelmu on hengittävää ja siten päästää etyleenin lävitse.
:eek!:
 
Ylös