Sabelt Rompe
Huoh
Makaroonilaatikko uunissa. Jauhelihat ja sipulit vähän kärähti. Makaronit on mallia simpukka. Munamaitoon meni vettä ja ab-piimää maidon loppuessa kesken. Lientä tuli paljon, alhainen munapitoisuus ja leudossa lämmössä paistaen.
Koita välillä ysikasia. Ysivitonen ei sovi kaikkiin kokkailuihin.Jo toista kertaa viikon sisään onnistuin polttamaan basmatit pohjaan kattilaan. Hyvin mä vedän.
Miksköhän mä edes yritän tehdä ruokaa kun tuloksena on 95-prosenttisella varmuudella katastrofi?
Laita vettä sinne kattilaan.Jo toista kertaa viikon sisään onnistuin polttamaan basmatit pohjaan kattilaan. Hyvin mä vedän?
Jos enemmän ois laittanut, olisi tulvinut liedelle. Ja silti paloivat.Laita vettä sinne kattilaan.
20 minsaa lukee pussissa. Valehteleeko se mulle päin naamaa?Batskun keittoaika on varsin plyhkänen.
Sitä voi keittää tuplamäärässä vettä, niin ei kärähdä. Sitten siivilän avulla turhat pois.20 minsaa lukee pussissa. Valehteleeko se mulle päin naamaa?
Vaimoke säkkiin ja kellariin!!!!1Paitsi piilotan vaimokkeen katseilta.
Sitä voi keittää tuplamäärässä vettä, niin ei kärähdä. Sitten siivilän avulla turhat pois.
'Jos enemmän ois laittanut, olisi tulvinut liedelle. Ja silti paloivat.
No olisko yleinen homous?joku muu, mikä.
Kattilalle et voi tehdä muuta kuin pestä sen ja jos sinulla on väkiviinaetikkaa tai teräsvillaa saat pohjaanpalaneen kattilan puhtaaksi helposti.Jos enemmän ois laittanut, olisi tulvinut liedelle. Ja silti paloivat.
Mitä mä tolle kattilallekin nyt teen? Paitsi piilotan vaimokkeen katseilta.