Kokkausotsikko

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Sinulle tuntuu ruuanlaitto olevan rakettitiedettä ja luultavasti onnistut vedenkin polttamaan pohjaan sitä keittäessäsi.
Tuota kyllä epäilen, sillä vesi normaalissa ilmanpaineessa höyrystyy sadassa asteessa ja näin olomuotoaan vaihdettuaan häviää kattilasta, jolloin mitään pohjaan poltettavaa ei enää jää astiaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt kävi silleen tyhmästi, että olen unohtanut ostaa kananmunia.
Tai siis unohtanut ja "unohtanut"... Muistan sen kuin eilisen päivän, sen hetken kun eilen kävin kaupassa ja kävelin kananmunaosaston läpi itsevarmasti ja päättäväisesti, aivan kuten rikkaat porvariherrat joiden ei tarvitse ostaa kananmunia. Siinä kanamunaosaston sivuitse kulkiessani vieläpä mietin että onpa kevyt ja ilmava olo juuri nyt kun ei tarvitse ostaa kananmunia lainkaan, vaan voin kävellä kananmunaosaston ohi huolia vailla. Vaan nytpä kalahtaa koira omaan nilkkaan.
Vain yksi kanamuna löytyy jääkaapistani, ja tarvitsisin niitä ainakin kaksi.

Miten kokkailuni voi edetä yhtään lainkaan nyt, kun noin tärkeä osanen puuttuu raaka-ainevarannostani? Tuleeko aioitusta savulohiperunalatikosta aivan munaton versio? Siis yksi muna kyllä riittäisi siihen, mutta entäs sitten kun tarvitsen kanamunaa muuallekin?

Ei helvata. Nyt just muistin etten muistanut ostaa tilliäkään. Ristus notta. Jonkun pitäis vahtia mua, olen aivan holtiton.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nyt kävi silleen tyhmästi, että olen unohtanut ostaa kananmunia.
Tai siis unohtanut ja "unohtanut"... Muistan sen kuin eilisen päivän, sen hetken kun eilen kävin kaupassa ja kävelin kananmunaosaston läpi itsevarmasti ja päättäväisesti, aivan kuten rikkaat porvariherrat joiden ei tarvitse ostaa kananmunia. Siinä kanamunaosaston sivuitse kulkiessani vieläpä mietin että onpa kevyt ja ilmava olo juuri nyt kun ei tarvitse ostaa kananmunia lainkaan, vaan voin kävellä kananmunaosaston ohi huolia vailla. Vaan nytpä kalahtaa koira omaan nilkkaan.
Vain yksi kanamuna löytyy jääkaapistani, ja tarvitsisin niitä ainakin kaksi.

Miten kokkailuni voi edetä yhtään lainkaan nyt, kun noin tärkeä osanen puuttuu raaka-ainevarannostani? Tuleeko aioitusta savulohiperunalatikosta aivan munaton versio? Siis yksi muna kyllä riittäisi siihen, mutta entäs sitten kun tarvitsen kanamunaa muuallekin?

Ei helvata. Nyt just muistin etten muistanut ostaa tilliäkään. Ristus notta. Jonkun pitäis vahtia mua, olen aivan holtiton.
Lainaa naapurista.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En mä nyt viitti alusvaatteisillani mennä keekoilemaan ympär' naapurustoa kuin jokin alusvaatteisillaan keekoileva alusvaatekeekoilija.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
No mutta jos se yksi kananmuna jotakuinkin riittää tämänhetkiseen ruoanlaittoon, niin mitä burb muilla tekisi? Jongleeraisi?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No mutta jos se yksi kananmuna jotakuinkin riittää tämänhetkiseen ruoanlaittoon, niin mitä burb muilla tekisi? Jongleeraisi?
Nyt sä oot juuttunu tuohon "burbilla on riittävästi munaa" -teoreemaan. Kannattaa ajatella isommin. Munakennon ulkopuolelta.
 
Ylös