Paljon kiitoksia Olgalle kauniista ehdotuksesta. Olen kuitenkin saanut omalla tavallani tästä hommasta myös vastapuolisesti hyvän olon tunnetta. Olen ollut osana järjestämässä yhteistä, itselleni tärkeää asiaa ja näin ollen saanut konkreettisemman kosketuksen Tosen kuolemaan ja sen jälkeiseen elämään. toki tämä on ollut välillä hyvinkin raskasta, mutta vastaavasti jälkeenpäin ajateltuna myös hyvin antoisaa. Lisäksi minuun on tehnyt suuren vaikutuksen forumin suuri yhteishenki! Senkin havaitseminen on ollut palkitsevaa. En myöskään halua itse hyötyä muiden Toselle keräämistä rahoista, vaikka oma panokseni onkin ollut käytännön toimista merkittävä. Ellen kanssa juttelinkin, että kotonani ei tätä Tosen muistoasiaa noteerattu mitenkään - tai ei ainakaan positiiviseen sävyyn. Siltikin koen olleeni "saavana" osapuolena touhutessani käytännön asioita. Palaute sekä Tosen vaimolta että teiltä kaikilta on ollut niin mahtavaa, että välillä olo tuntuu jopa vaivautuneelta. Kiitoksia teille kaikille!
Ja vielähän meillä on yksi asia hoitamatta. Terveisten lähettäminen Tosen lapsenlapsille. Täällä on monia kirjallisesti lahjakkaita henkilöitä. Joku pieni ja iloinen juttu lienee paikallaan. Pitää myös miettiä kirjoitetaanko se käsin vai koneella. Listaus osallistuneista forumisteista lienee syytä laittaa tulosteena. Ensi viikon aikana haluan kuitenkin toimittaa shekit perille, joten tässä on pari päivää aikaa saada yhteinen päätös asialle.