Kolehti Tosen muistoksi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Siis edellisten kukkien mukana oli kortti, missä oli muistosanat forumilta. Tämän kukan mukaan tulee surunauha, missä on Olgan tänne laittama surusäe. Lahjashekin voin hoitaa heti kun tiedän paljon jää rahaa kukkien jälkeen, eli aikaisintaan perjantaina. Olen kuitenkin sitä mieltä, etten lähde senkään asian kanssa sooloilemaan, vaan mietitään viikonlopun aikana yhdessä täällä mikä viesti laitetetaan lahjashekkien mukaan. Tässä yhteydessähän oli ilmeisestikin tarkoitus laittaa myös nimimerkit näkyviin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Siis edellisten kukkien mukana oli kortti, missä oli muistosanat forumilta. Tämän kukan mukaan tulee surunauha, missä on Olgan tänne laittama surusäe. Lahjashekin voin hoitaa heti kun tiedän paljon jää rahaa kukkien jälkeen, eli aikaisintaan perjantaina. Olen kuitenkin sitä mieltä, etten lähde senkään asian kanssa sooloilemaan, vaan mietitään viikonlopun aikana yhdessä täällä mikä viesti laitetetaan lahjashekkien mukaan. Tässä yhteydessähän oli ilmeisestikin tarkoitus laittaa myös nimimerkit näkyviin.
Tasin sanoa jo aikaisemminkin, mutta sanon nyt uudestaankin, että mä olen edelleenkin sitä mieltä, että niiden lahjashekkien mukaan ei kannata ryhtyä runoilemaan mitään muistovärssyä tai muuta surua ja tunteita herättävää, kyseessä on kuitenkin pienet lapset. Itse kannattaisin ihan vaan simppeliä tervehdystä tyyliin "Lämpimät terveiset ja hyvää alkavaa kesää sinulle t: F1-Forumin väki". F1-Forumin väen sijaan vaikka sitten lista nimistä, jos me ne todellakin halutaan mukaan. Itseasiassahan ihan sama, koska eivät he meitä kuitenkaan tunne, mutta miten vaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Tasin sanoa jo aikaisemminkin, mutta sanon nyt uudestaankin, että mä olen edelleenkin sitä mieltä, että niiden lahjashekkien mukaan ei kannata ryhtyä runoilemaan mitään muistovärssyä tai muuta surua ja tunteita herättävää, kyseessä on kuitenkin pienet lapset. Itse kannattaisin ihan vaan simppeliä tervehdystä tyyliin "Lämpimät terveiset ja hyvää alkavaa kesää sinulle t: F1-Forumin väki". F1-Forumin väen sijaan vaikka sitten lista nimistä, jos me ne todellakin halutaan mukaan. Itseasiassahan ihan sama, koska eivät he meitä kuitenkaan tunne, mutta miten vaan.
Just så. Lapsista voisi olla jopa 'hauskaa', jos siellä olisi pelkkiä nimimerkkejä, joista eivät edes ymmärrä mitään.

Se nimimerkkien iso määrä antaa kuvan siitä, miten iso kaveripiiri täällä oli (on).

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään kävin maksamassa ja kuvaamassa hommamamme kukat. Kuvat laitan tänne illemmalla, kunhan saan pienen hetken aikaa.

Tose on jo siunattu ja laitettu maan alle.

Lepää rauhassa. Elät muistoissamme.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on aika niputtaa yhteinen panoksemme Tosen muiston suhteen.
Tässä lista osallistujista. Kiitokset myös muille suruun osaa ottaneille.

312T4
Ace17
AJ
Albert Oil
Antti
Arnold
Bobakki
Captain Howdy
Charlie
Dominic
Elle
Enrique
ettelbruck
Formulanomi
GC Rabella
GeGe
Giffen
hanu
ITG
Jacques
Jaska
JMT
Jones
JPS
Jr-
Jukkis
Jusban
Juskanen
K. Yrjölä
Kaktus
Kortteen Topi
LFB
MarkoJ
Matxi
mazeur
mclaren
McMike
Mehe Rienansuo
Ml
Mr.Natural
Myllis
Nopeahuoli
Olga
OoPee
Osteri
Palkopoika
Pasi73
PeePee
Petri Piira
Runar&Kyllikki
S.A
Sam
SamiJ
sooda
Stinttu
Tblair
Thyella
Toleranssisiipi
Tolerantti
Vellu
Vermula
Vesku
VJR
VR
Willer
Ylen Sankia Priha
Zetor

Rahaa saimme kokoon yhteensä 537,07 euroa. Niistä ensimmäisiin kukkiin meni 100 euroa ja jälkimmäiseen 175,80. Jäljellä on siis 261,27.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Omalta osaltani haluan myös kiittää Myyrmannissa olevaa Interfloran myymälän hyvin ystävällistä ja asiantuntevaa henkilökuntaa kukkatoimitusten suhteen. Asiointi oli helppoa ja jouhevaa. Kukkien kuvaamiseenkin suhtauduttiin täydellä ymmärryksellä. Paljon kiitoksia myös kaikille muille omalta osaltani. Tukea on tullut tarpeeksi ja kaikki ovat olleet asiallisia sekä miellyttäviä. Kukkakaupassa muuten ihmeteltiin meidän suurta yhteishenkeä!

SamiJ

Well-known member
Kiitokset kaimalle homman hoitamisesta :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Unohtui vielä äsken mainita että osallistujia oli yhteensä 67 :eek!: :eek!: :cool: :cool: :thumbup:

-edit- lukumäärä korjattu.

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Vielä kerran kiitos Samille asian hienosta hoitamisesta meidän kaikkien puolesta.:thumbup:

Erittäin kaunis kukka-asetelma.

Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Monet kiitokset Samille ja kaikille osallistujille täältäkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kaunis kukkalaite. Kiitokset vielä kerran Samille kaikesta.

Lepää rauhassa Tose, emme unohda sinua.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Todella kaunis kukka-asetelma. Kiitokset Samille vielä kerran.

Tose, lepää rauhassa.

Archie

Well-known member
Samoilla linjoilla, eli kiitokset nimimerkille SAM. Osallistujia muuten oli lopulta 67, ei 65.. listalta puuttuu pari viime hetken nimeä.