Tosta (puhuttiin sateesta) voisin olla eri mieltä, sillä olen istunut hungaroringin katsomossa sateessa - vielä sunnuntaina... tosin ei kisan aikana, vaan ennen Warm Upia, noin 10min, mutta silti!Poissuljettua se ei kuitenkaan ole, kuten esim. Unkarissa.
No, syythän ovat varsin erilaiset kyseisten ratojen muuttamiseen. Imolassahan ne nyt on kaikkien tiedossa ja olivat ehdottomasti perusteltuja "mustan viikonlopun" jälkeen, Hockenheim taas oli noin muuten ratana "vanhentunut", katsomoita oli vain pääsuoralla ja sen mutkissa. Toisaalta taas, eikö Imolassa olisi voitu radan hidastamisen sijaan keskittyä enemmän turva-alueiden laajentamiseen? Tuo olisi tosin todennäköisesti maksanut huomattavasti enemmän.Karpow:
Imola on kyllä vieläkin pahemmin uudistuksilla pilattu rata.![]()
Justiinsa. Eikö sitä metsää ollut muutenkin Hockenheimin rata-alueella ihan tarpeeksi? Vaan ei näköjään sekään riittänyt, tuhotaan sitten autourheilun historiaa ja laitetaan lisää metsää! Todellakin yliampuvaa, kuten kolumnistikin totesi.Nythän tätä radan kohtaa ei ole enää, sillä radan muutosten myötä vanha rata tuhottiin ympäristöväen vaatimuksesta ja koko matkalle istutettiin puita.
onneks hocke säilyy muistoissa, ja ainahan voi katsoa nauhalta jonkun kisan, vaikka sen missä salo tuli toiseksi ferrulla.Mie-:
Metsää löytyy melkein joka maailman kolkasta mutta vanhaa Hockea ei toista löydy![]()
Ai siellä mitään ajettavaa rataa ole enää olemassa, asfaltit on jo aikoja sitten raijattu kaatikselle ja todennäköisesti on radan pohjakin samalla myllätty.Bleu:
Ainakin ulkomaisilla foorumeilla puhuttiin, että vanha rata olisi edelleen tallella, koska pohja on huonontunut paljon sen seurauksena, että paikalla on ollut noin 70 vuotta asfalttia. Näin ollen metsää ei ole voitu istuttaa.