Meillä oli kyllä ihan 24" väri pilipsi :frank:Lie tärähti ilmoille hieman eri nyanssein siitä mustavalkoisesta 21" Salorasta josta DDR:n menestyskulkua seurasit.
Meillä oli kyllä ihan 24" väri pilipsi :frank:Lie tärähti ilmoille hieman eri nyanssein siitä mustavalkoisesta 21" Salorasta josta DDR:n menestyskulkua seurasit.
Mä veikkaan että Websillä on jotain korjattavaa tuohon shittiin.Joku musiikista jotain ymmärtävä vois selventää seikkaa, että onko toi Andyn turinointi huolella rakennettua shittiä vaiko ihan oikeaa pohdiskelua.
Mä taas oon ihan varma siitä. Oli se puppua tai ei.Mä veikkaan että Websillä on jotain korjattavaa tuohon shittiin.
Yhden vain tiedän, en tiedä sitä onko se tuo tarkoittamasi mutta vissiin.Ai se tivolimusiikki vai?
:doubtful:Se oli tosi hyvä ja ammattitaitoinen analyysi, älkää pilatko sitä analysoimalla analysointia. Noin ne parhaat väitöskirjatkin syntyy: netistä kopioimalla :ahem:
Kallistuisin enemmän sen shitin puolelle.Joku musiikista jotain ymmärtävä vois selventää seikkaa, että onko toi Andyn turinointi huolella rakennettua shittiä vaiko ihan oikeaa pohdiskelua.
En lähtisi korjailemaan, vaan kirjoittaisin alusta asti uusiksi.Mä veikkaan että Websillä on jotain korjattavaa tuohon shittiin.
Miten sulla noin niinku muuten menee?Kallistuisin enemmän sen shitin puolelle.
En lähtisi korjailemaan, vaan kirjoittaisin alusta asti uusiksi.
Olet vaan kateellinenOlette kaikki humeissanne.
B-osa alkaa ykkösasteen duurilla. Ei ole yhtään dim-sointua, enkä itse ainakaan huomannut yhtään maj7-sointua. Melodia on niin suoraviivainen että ei tuohon sovi maj7 lainkaan. Aika perussoinnuilla menee. Ja mikä ihmeen puolisynkooppi? Termi oli omakeksimä jnpp?Vai kaivataan minun analyysiani. No kuuntelin. Melodia on rakennettu tarkkaan harkitun harmonian päälle. Ns. koukut on saatu aikaan dim- ja maj7-sointuja sekä rinnakkaissävellajin dominantteja käyttämällä. Basso koukkii näppärästi perussävelen terssiin ja kvinttiin. Tiedä sitten, miten venäjä taipuu laulun sanoiksi, mutta A-osan rytmin puolisynkooppiteema ei varmaan ole ollut sanoittajalle helppo. En tiedä, oonko nyt väärässä, mutta B-osa alkaa kvintin mollisoinnulla, ei siis dominantilla, mikä erottaa B-osan heti A:sta. B:ssä on käytetty kuitenkin samaa rinnakkaisdominanttikoukkua, joten tunnelma säilyy samana.